P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Jawa 50 - brak mocy! http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=10102 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Virus [ 23 kwie 2013 03:10 ] |
Tytuł: | Jawa 50 - brak mocy! |
Witam, posiadam "jawkę" 50 ccm i chce ją zrobić żeby była gotowa do jazdy, jendak mam jeden problem, ponieważ nie ma mocy, zapalam ją, chodzi na wolnych obrotach, lecz jak dodaje gazu to gaśnie, wrzucam jedynkę i chce jechać, ale go duśi, zamula, jak wrzuce 2 to jedzie bardzo powoli ( toczy się ), a 3 to odpada, poprostu nie ma mocy a gażnik wyczyśćiłem, jak zmniejszyć spalanie bo piję jak smok ( dużo smrodu, chałasu - mało efektów ) oraz jaki polecacie cylinder ( może jakaś 70 ccm?:D ), może być jakiś "markowy" jak wlg produkują do jawek poza 60 ccm zrobionych z puszek po powie |
Autor: | maczaj [ 23 kwie 2013 03:20 ] |
Tytuł: | |
Może podreguluj ten gaźnik, wygląda na to, że ją zalewa skoro na luzie dodajesz gazu i gaśnie. Wina pierścieni moim zdaniem raczej odpada, chociaż może.. Z tym cylindrem nie kombinuj. Zostaw serię, bo nie wiadomo jak to wał, łożyska itd zniosą. Nie sztuka wymienić cylinder z większą pojemnością. |
Autor: | Virus [ 23 kwie 2013 03:29 ] |
Tytuł: | |
Może coś w gażniku na iglicy czy coś, a jeśli chodzi o cylinder to jest nie orginalny 50 ccm to jedzie 40-50 km/h po dotarciu, ponieważ w orginalne sworzeń wypadł i porysował cylinder ( w tych jawkach tak się zdarza ;/, ale zrobie w nim szlifa ), zamontuje go, po dotarciu odzyska swoją moc jeśli chodzi o prędkość, a wał nie dawno co wymieniałem na nowy, noi trzeba będzie podregulować ten gażnik, tak jak mówisz i zobaczę |
Autor: | maczaj [ 23 kwie 2013 03:34 ] |
Tytuł: | |
Sworzeń na pewno Ci nie wyleciał, chyba chodzi Ci o zabezpieczenie na sworzeń. Mi w wsce też kilka razy wyskoczył i skończyło się to tak jak u ciebie. Wyreguluj i daj znać czy coś się poprawiło |
Autor: | togawa [ 24 kwie 2013 09:24 ] |
Tytuł: | |
Mi jak tak przygasał i nie miał mocy to okazało się że świeca była do wymiany! Też przez przypadek do tego doszedłem :-) A poza tym ciężko jest przy tym motorku dobrze wyregulować gaźnik, trzeba się namęczyć:-) Nie ma sensu inwestować w większe cylindry itp. Najlepiej zakładać oryginały, nawet używane, bo z nowymi nie zawsze jest tak jak powinno być z czymś nowym. Może okazać się że stare oryginalne części są dużo lepsze od tych nowo zakupionych !!! Wiem coś o tym bo sam od podstraw remontowałem Jawe 50. |
Autor: | 50g [ 24 kwie 2013 11:28 ] |
Tytuł: | |
Te nowe cylindry 60 czy tego typu mają mniejsze kanały niż oryginalny czeski. Lepiej oryginalny szlifować niż kupić chiński cylinder. |
Autor: | kmieciuu [ 24 kwie 2013 11:37 ] |
Tytuł: | |
Sto lat temu miałem ogara z takim silnikiem - jak tak się zachowywał to przerwa na świecy była za duża, sprawdź to sobie |
Autor: | kapcon [ 26 kwie 2013 10:36 ] |
Tytuł: | |
tez kiedys małem zacnego ogarka z silnikiem jawki:) duzo przy nim grzebałem:) tez miałem podobna sytuacje okazało sie ze tłumik był przytkany i ni jak nie jechało w ogóle. wszystko robiłem co było mozliwe. sprawdz sobie w prosty sposob odkrec tłumik i sie przekonasz czy to akurat ta usterka. z predkoscia max to jak juz wyzej pisano krociec ktory idzie od cylindra do gaznika oryginalnie jest na mały otwór co niepozwala jechac wiecej niz 45km/h trzeba go sobie rozpiłowac i nawet przy dobrych wiatrach 70 poleci:P nie ma tam wielkiej filozofii wiec mysle ze w jeden dzien ogarniesz wszystko;)) co do czesci to staraj sie kupowac oryginalne. nawet gdzies na allegro mozna kupic cały silnik za "grosze" co do przerwy najlepiej ustawiasie ja za pomoca bibułki z filtra od cygara:) znany i dobry sposób do tego typu pojazdów;P |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |