Dzisiaj jest 29 mar 2024 08:57



Nowy tematOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 37 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Luk94
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2013 09:50 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010 06:48
Posty: 103
Lokalizacja: Wysoka Strzyżowska/Krosno
Has thanked: 17 times
Been thanked: 2 times
Car: Simson s51,Jawa 350
Imię: £ukasz
Może być lekko przytkany układ wydechowy. Możesz to sprawdzić na pewno nie zaszkodzi.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Marcino
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2013 10:02 
Motocyklowy guru
Motocyklowy guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010 06:11
Posty: 1092
Lokalizacja: Ściśle tajna
Has thanked: 199 times
Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
Luk94 pisze:
Może być lekko przytkany układ wydechowy. Możesz to sprawdzić na pewno nie zaszkodzi


Dmucha jak ta lala :)

_________________
MOTOBANDA.PL
>>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<

Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? :P Info PW


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
50g
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2013 10:35 
Prawdziwy rider
Prawdziwy rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2012 12:10
Posty: 625
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
Has thanked: 35 times
Been thanked: 37 times
Car: Suzuki Bandit 600 S
Telefon: 889745436
Imię: Filip
W Varadero zapchać wydech się może chyba tylko jak ktoś ziemniaka wciśnie do rury :)
Co z filtrem powietrza ?
Jest też możliwość, że silnik już zmęczony i więcej nie pojedzie.
A jeszcze można próbować oszukać elektrykę. Czyli zrobić na próbę tak by moduł myślał że jest cały czas na luzie. Wtedy już będzie pewność, że nic nie odcina.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
shaggy
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2013 10:52 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów

Rejestracja: 07 mar 2012 03:33
Posty: 109
Lokalizacja: Brzozów
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times
Car: sprzedany :(
Imię: Rafa³
Raczej z elektryką jest w porządku.
Filtr też odpada, ja miałem nie wymieniany od nowości i jakiejś różnicy nie było gdy został wyczyszczony.
Sprawdź kompresje i jak będzie w normach to pozostaje szukanie czegoś w silniku. I oby to była jakaś pierdoła a nie coś poważnego ;)

_________________
"A polski hip-hop wszedł i wyszedł..."


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2013 10:53 przez shaggy, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Marcino
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2013 12:39 
Motocyklowy guru
Motocyklowy guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010 06:11
Posty: 1092
Lokalizacja: Ściśle tajna
Has thanked: 199 times
Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
Regulacja gaźnika. Świeca jedna czarna (przylewa), druga biała (za dużo powietrza). Obroty falują 1900-2600 (synchro).
Mój typ...

_________________
MOTOBANDA.PL
>>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<

Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? :P Info PW


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
kryst97
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2013 04:48 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 02 lut 2012 11:01
Posty: 154
Lokalizacja: Dukla
Has thanked: 6 times
Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
Z kompresją jest tak że choć by była słaba (a nie jest) to z górki by jechał.. a on nie jedzie. :roll:


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Jam
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2013 05:44 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02
Posty: 14
Lokalizacja: okolice RZE
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
A może podrzucisz moto na regulację gaźników, skoro nie wiesz co i jak? Jeszcze sprawdź czy dysze nie są zamienione miejscami lub iglice, różniły się ( więcej info w serwisówce, chyba na przednim była większa dysza). Ew. jeśli nie sprawdziłeś jeszcze modułu, to można się gdzieś spotkać w okolicach rze i podmienić je na chwilę.


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013 05:45 przez Jam, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
kryst97
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2013 09:10 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 02 lut 2012 11:01
Posty: 154
Lokalizacja: Dukla
Has thanked: 6 times
Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
Tak się okazuje że moduł zamieniałem z Shaggym i jest to samo.. jutro gaźniki rozbiore, a wakuometry już lecą w paczce do mnie także w czwartek zdam relacje, oby pozytywne bo chciał bym na Dębowiec jechać w miarę uczciwym tempem 8-)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Jam
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2013 10:04 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02
Posty: 14
Lokalizacja: okolice RZE
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
rozebrać gaźniki to nic specjalnego, jeszcze trzeba wiedzieć jak je wyregulować :), a wakuometr mogłeś zrobić w domu "U" - mechanicy mnie zbesztają, ale ja u siebie tak robiłem i po podpięciu do gaźników zsynchronizowanych tą metodą do serwisowych wakuometrów ustawienie wymagało tylko drobnej korekty.

Trochę to wszystko to zabawa, a więc zrób:
- regulacja luzu zaworowego
- rozłożenie całego zespołu gaźników na części pierwsze, przyglądnąć się wszystkiemu(w szczególności membranom, kolejność dysz i iglic) sprawdzić kompletność (u mnie brak oringu na śrubie mieszanki PP na przednim cylindrze powoduje falowanie 200-300 obr/min a oring tylko w zestawie za 90 zł :lol:) złożyć wg. kolejności z instrukcji serwisowej tego modelu
- stan jak i umiejscowienie króćców ssących
- stan ??(systemu regulującego zanieczyszczenie spalin ) 1-27 w serwisówce, często jest tam bardzo dużo nagaru - zwłaszcza jak moto już lubi wciągnąć co kilka tyś oleju.
- stan wszystkich rurek, przewodów zwłaszcza podciśnień (choć tutaj dużo ich nie ma)
- przeprowadzić synchronizację, regulację mieszanki paliwowo-powietrznej jak i poziom paliwa w komorach pływakowych (13.7mm od korpusu gaźnika )

Tak w skrócie, nazwać można to jedną z zwykłych czynności niedługo po zakupie motocykla kiedy nie znana jest jego historia serwisowa :mrgreen: Bez wykonania tego co wcześniej nie ma o czym rozmawiać, bo może wystarczyć zwykła regulacja.


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013 10:16 przez Jam, łącznie zmieniany 4 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
kryst97
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2013 09:57 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 02 lut 2012 11:01
Posty: 154
Lokalizacja: Dukla
Has thanked: 6 times
Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
No więc tak rozebrałem gaźniki z przodu (cylinder od strony chłodnicy) dysza 88 a z tyłu 86.. Gdzie powinno być według Motomaxa przód 82 a tył 86. :roll: Jak myślicie co zrobić ? :roll:


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
50g
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2013 12:48 
Prawdziwy rider
Prawdziwy rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2012 12:10
Posty: 625
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
Has thanked: 35 times
Been thanked: 37 times
Car: Suzuki Bandit 600 S
Telefon: 889745436
Imię: Filip
Sprawdzałem w serwisówce i Autodata to :
Front=82
R=88
Więc tak ma być.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
kryst97
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2013 04:45 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 02 lut 2012 11:01
Posty: 154
Lokalizacja: Dukla
Has thanked: 6 times
Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
No spoko, tylko przód według Ciebie to jest ten cylinder od chłodnicy czy ten od tyłu ? Sory za pytanie ale różnie to można rozumieć :) :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Jam
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2013 05:20 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02
Posty: 14
Lokalizacja: okolice RZE
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
a gdzie jest przód w motocyklu? ]:->


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Arek_M
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2013 06:17 
Prawdziwy rider
Prawdziwy rider

Rejestracja: 17 lut 2013 04:19
Posty: 500
Lokalizacja: Czermin/Mielec
Has thanked: 9 times
Been thanked: 1 time
Car: oooo
Imię: Arek
Jam, to skoro jesteś taki do przodu to może powiesz mi dlaczego w Virago 535 mianem pierwszego cylindra jest określany ten od strony kierowcy a nie od strony przedniego zawieszenia skoro tam jest przód??
kryst97, z tego co gdzieś kiedyś znalazłem to 1 to ten od strony lag a 2 to ten od kierowcy.


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2013 06:25 przez Arek_M, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Jam
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2013 08:42 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02
Posty: 14
Lokalizacja: okolice RZE
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
ArekVaradero, cylinder przedni to cylinder przedni, a tylny to tylny bo się znajduje z tyłu motocykla. W temacie nie toczy się dyskusja nad kolejnością zapłonu na cylindrach.


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2013 08:43 przez Jam, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy tematOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 37 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net