P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

Varadero 125
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=12180
Strona 2 z 3

Autor:  Luk94 [ 16 wrz 2013 09:50 ]
Tytuł: 

Może być lekko przytkany układ wydechowy. Możesz to sprawdzić na pewno nie zaszkodzi.

Autor:  Marcino [ 16 wrz 2013 10:02 ]
Tytuł: 

Luk94 pisze:
Może być lekko przytkany układ wydechowy. Możesz to sprawdzić na pewno nie zaszkodzi


Dmucha jak ta lala :)

Autor:  50g [ 16 wrz 2013 10:35 ]
Tytuł: 

W Varadero zapchać wydech się może chyba tylko jak ktoś ziemniaka wciśnie do rury :)
Co z filtrem powietrza ?
Jest też możliwość, że silnik już zmęczony i więcej nie pojedzie.
A jeszcze można próbować oszukać elektrykę. Czyli zrobić na próbę tak by moduł myślał że jest cały czas na luzie. Wtedy już będzie pewność, że nic nie odcina.

Autor:  shaggy [ 16 wrz 2013 10:52 ]
Tytuł: 

Raczej z elektryką jest w porządku.
Filtr też odpada, ja miałem nie wymieniany od nowości i jakiejś różnicy nie było gdy został wyczyszczony.
Sprawdź kompresje i jak będzie w normach to pozostaje szukanie czegoś w silniku. I oby to była jakaś pierdoła a nie coś poważnego ;)

Autor:  Marcino [ 17 wrz 2013 12:39 ]
Tytuł: 

Regulacja gaźnika. Świeca jedna czarna (przylewa), druga biała (za dużo powietrza). Obroty falują 1900-2600 (synchro).
Mój typ...

Autor:  kryst97 [ 17 wrz 2013 04:48 ]
Tytuł: 

Z kompresją jest tak że choć by była słaba (a nie jest) to z górki by jechał.. a on nie jedzie. :roll:

Autor:  Jam [ 17 wrz 2013 05:44 ]
Tytuł: 

A może podrzucisz moto na regulację gaźników, skoro nie wiesz co i jak? Jeszcze sprawdź czy dysze nie są zamienione miejscami lub iglice, różniły się ( więcej info w serwisówce, chyba na przednim była większa dysza). Ew. jeśli nie sprawdziłeś jeszcze modułu, to można się gdzieś spotkać w okolicach rze i podmienić je na chwilę.

Autor:  kryst97 [ 17 wrz 2013 09:10 ]
Tytuł: 

Tak się okazuje że moduł zamieniałem z Shaggym i jest to samo.. jutro gaźniki rozbiore, a wakuometry już lecą w paczce do mnie także w czwartek zdam relacje, oby pozytywne bo chciał bym na Dębowiec jechać w miarę uczciwym tempem 8-)

Autor:  Jam [ 17 wrz 2013 10:04 ]
Tytuł: 

rozebrać gaźniki to nic specjalnego, jeszcze trzeba wiedzieć jak je wyregulować :), a wakuometr mogłeś zrobić w domu "U" - mechanicy mnie zbesztają, ale ja u siebie tak robiłem i po podpięciu do gaźników zsynchronizowanych tą metodą do serwisowych wakuometrów ustawienie wymagało tylko drobnej korekty.

Trochę to wszystko to zabawa, a więc zrób:
- regulacja luzu zaworowego
- rozłożenie całego zespołu gaźników na części pierwsze, przyglądnąć się wszystkiemu(w szczególności membranom, kolejność dysz i iglic) sprawdzić kompletność (u mnie brak oringu na śrubie mieszanki PP na przednim cylindrze powoduje falowanie 200-300 obr/min a oring tylko w zestawie za 90 zł :lol:) złożyć wg. kolejności z instrukcji serwisowej tego modelu
- stan jak i umiejscowienie króćców ssących
- stan ??(systemu regulującego zanieczyszczenie spalin ) 1-27 w serwisówce, często jest tam bardzo dużo nagaru - zwłaszcza jak moto już lubi wciągnąć co kilka tyś oleju.
- stan wszystkich rurek, przewodów zwłaszcza podciśnień (choć tutaj dużo ich nie ma)
- przeprowadzić synchronizację, regulację mieszanki paliwowo-powietrznej jak i poziom paliwa w komorach pływakowych (13.7mm od korpusu gaźnika )

Tak w skrócie, nazwać można to jedną z zwykłych czynności niedługo po zakupie motocykla kiedy nie znana jest jego historia serwisowa :mrgreen: Bez wykonania tego co wcześniej nie ma o czym rozmawiać, bo może wystarczyć zwykła regulacja.

Autor:  kryst97 [ 19 wrz 2013 09:57 ]
Tytuł: 

No więc tak rozebrałem gaźniki z przodu (cylinder od strony chłodnicy) dysza 88 a z tyłu 86.. Gdzie powinno być według Motomaxa przód 82 a tył 86. :roll: Jak myślicie co zrobić ? :roll:

Autor:  50g [ 20 wrz 2013 12:48 ]
Tytuł: 

Sprawdzałem w serwisówce i Autodata to :
Front=82
R=88
Więc tak ma być.

Autor:  kryst97 [ 20 wrz 2013 04:45 ]
Tytuł: 

No spoko, tylko przód według Ciebie to jest ten cylinder od chłodnicy czy ten od tyłu ? Sory za pytanie ale różnie to można rozumieć :) :mrgreen:

Autor:  Jam [ 20 wrz 2013 05:20 ]
Tytuł: 

a gdzie jest przód w motocyklu? ]:->

Autor:  Arek_M [ 20 wrz 2013 06:17 ]
Tytuł: 

Jam, to skoro jesteś taki do przodu to może powiesz mi dlaczego w Virago 535 mianem pierwszego cylindra jest określany ten od strony kierowcy a nie od strony przedniego zawieszenia skoro tam jest przód??
kryst97, z tego co gdzieś kiedyś znalazłem to 1 to ten od strony lag a 2 to ten od kierowcy.

Autor:  Jam [ 20 wrz 2013 08:42 ]
Tytuł: 

ArekVaradero, cylinder przedni to cylinder przedni, a tylny to tylny bo się znajduje z tyłu motocykla. W temacie nie toczy się dyskusja nad kolejnością zapłonu na cylindrach.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/