P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Varadero 125 http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=12180 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Luk94 [ 16 wrz 2013 09:50 ] |
Tytuł: | |
Może być lekko przytkany układ wydechowy. Możesz to sprawdzić na pewno nie zaszkodzi. |
Autor: | Marcino [ 16 wrz 2013 10:02 ] |
Tytuł: | |
Luk94 pisze: Może być lekko przytkany układ wydechowy. Możesz to sprawdzić na pewno nie zaszkodzi
Dmucha jak ta lala |
Autor: | 50g [ 16 wrz 2013 10:35 ] |
Tytuł: | |
W Varadero zapchać wydech się może chyba tylko jak ktoś ziemniaka wciśnie do rury Co z filtrem powietrza ? Jest też możliwość, że silnik już zmęczony i więcej nie pojedzie. A jeszcze można próbować oszukać elektrykę. Czyli zrobić na próbę tak by moduł myślał że jest cały czas na luzie. Wtedy już będzie pewność, że nic nie odcina. |
Autor: | shaggy [ 16 wrz 2013 10:52 ] |
Tytuł: | |
Raczej z elektryką jest w porządku. Filtr też odpada, ja miałem nie wymieniany od nowości i jakiejś różnicy nie było gdy został wyczyszczony. Sprawdź kompresje i jak będzie w normach to pozostaje szukanie czegoś w silniku. I oby to była jakaś pierdoła a nie coś poważnego |
Autor: | Marcino [ 17 wrz 2013 12:39 ] |
Tytuł: | |
Regulacja gaźnika. Świeca jedna czarna (przylewa), druga biała (za dużo powietrza). Obroty falują 1900-2600 (synchro). Mój typ... |
Autor: | kryst97 [ 17 wrz 2013 04:48 ] |
Tytuł: | |
Z kompresją jest tak że choć by była słaba (a nie jest) to z górki by jechał.. a on nie jedzie. |
Autor: | Jam [ 17 wrz 2013 05:44 ] |
Tytuł: | |
A może podrzucisz moto na regulację gaźników, skoro nie wiesz co i jak? Jeszcze sprawdź czy dysze nie są zamienione miejscami lub iglice, różniły się ( więcej info w serwisówce, chyba na przednim była większa dysza). Ew. jeśli nie sprawdziłeś jeszcze modułu, to można się gdzieś spotkać w okolicach rze i podmienić je na chwilę. |
Autor: | kryst97 [ 17 wrz 2013 09:10 ] |
Tytuł: | |
Tak się okazuje że moduł zamieniałem z Shaggym i jest to samo.. jutro gaźniki rozbiore, a wakuometry już lecą w paczce do mnie także w czwartek zdam relacje, oby pozytywne bo chciał bym na Dębowiec jechać w miarę uczciwym tempem |
Autor: | Jam [ 17 wrz 2013 10:04 ] |
Tytuł: | |
rozebrać gaźniki to nic specjalnego, jeszcze trzeba wiedzieć jak je wyregulować , a wakuometr mogłeś zrobić w domu "U" - mechanicy mnie zbesztają, ale ja u siebie tak robiłem i po podpięciu do gaźników zsynchronizowanych tą metodą do serwisowych wakuometrów ustawienie wymagało tylko drobnej korekty. Trochę to wszystko to zabawa, a więc zrób: - regulacja luzu zaworowego - rozłożenie całego zespołu gaźników na części pierwsze, przyglądnąć się wszystkiemu(w szczególności membranom, kolejność dysz i iglic) sprawdzić kompletność (u mnie brak oringu na śrubie mieszanki PP na przednim cylindrze powoduje falowanie 200-300 obr/min a oring tylko w zestawie za 90 zł ) złożyć wg. kolejności z instrukcji serwisowej tego modelu - stan jak i umiejscowienie króćców ssących - stan ??(systemu regulującego zanieczyszczenie spalin ) 1-27 w serwisówce, często jest tam bardzo dużo nagaru - zwłaszcza jak moto już lubi wciągnąć co kilka tyś oleju. - stan wszystkich rurek, przewodów zwłaszcza podciśnień (choć tutaj dużo ich nie ma) - przeprowadzić synchronizację, regulację mieszanki paliwowo-powietrznej jak i poziom paliwa w komorach pływakowych (13.7mm od korpusu gaźnika ) Tak w skrócie, nazwać można to jedną z zwykłych czynności niedługo po zakupie motocykla kiedy nie znana jest jego historia serwisowa Bez wykonania tego co wcześniej nie ma o czym rozmawiać, bo może wystarczyć zwykła regulacja. |
Autor: | kryst97 [ 19 wrz 2013 09:57 ] |
Tytuł: | |
No więc tak rozebrałem gaźniki z przodu (cylinder od strony chłodnicy) dysza 88 a z tyłu 86.. Gdzie powinno być według Motomaxa przód 82 a tył 86. Jak myślicie co zrobić ? |
Autor: | 50g [ 20 wrz 2013 12:48 ] |
Tytuł: | |
Sprawdzałem w serwisówce i Autodata to : Front=82 R=88 Więc tak ma być. |
Autor: | kryst97 [ 20 wrz 2013 04:45 ] |
Tytuł: | |
No spoko, tylko przód według Ciebie to jest ten cylinder od chłodnicy czy ten od tyłu ? Sory za pytanie ale różnie to można rozumieć |
Autor: | Jam [ 20 wrz 2013 05:20 ] |
Tytuł: | |
a gdzie jest przód w motocyklu? |
Autor: | Arek_M [ 20 wrz 2013 06:17 ] |
Tytuł: | |
Jam, to skoro jesteś taki do przodu to może powiesz mi dlaczego w Virago 535 mianem pierwszego cylindra jest określany ten od strony kierowcy a nie od strony przedniego zawieszenia skoro tam jest przód?? kryst97, z tego co gdzieś kiedyś znalazłem to 1 to ten od strony lag a 2 to ten od kierowcy. |
Autor: | Jam [ 20 wrz 2013 08:42 ] |
Tytuł: | |
ArekVaradero, cylinder przedni to cylinder przedni, a tylny to tylny bo się znajduje z tyłu motocykla. W temacie nie toczy się dyskusja nad kolejnością zapłonu na cylindrach. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |