P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

Varadero 125
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=12180
Strona 3 z 3

Autor:  kryst97 [ 20 wrz 2013 09:16 ]
Tytuł: 

Dobra, Jam, nie musisz mądrkować wystarczyło powiedzieć.. Dzieki za info motor odpaliłem, jutro zdam relacje czy coś się poprawiło ale wydaje mi się że znacznie lepiej wkręca sie nie obroty. Oby jechał :roll: :roll:

Autor:  50g [ 21 wrz 2013 12:35 ]
Tytuł: 

kryst97, to Ty lepiej za regulacje zaworów się nie zabieraj skoro nie wiesz który przedni :D
A tak na poważnie to wybacz jak trochę zagmatwałem. Jak coś możemy w Dębowcu pogadać bo trochę przy Varadero porobiłem.

Autor:  kryst97 [ 21 wrz 2013 07:27 ]
Tytuł: 

No a więc tak zamieniłem dysze z przodu dałem 85 ( a powinno być 82) z tyłu 88 (tak jak powinno być w serii) ale nie przekładałem tych (rurek) http://shop.mieloch.pl/fotos/Z000963bg_LHN4-040.jpg - w jednej rurce jest wiecej dziurek a w drugiej mniej i tą z większą ilością dziurek zostawiłem z przodu a tą z mniejszą z tyłu (bo tak to było jak rozkreciłem gazniki przełozyłem tylko same dysze ) dobra, poskładałem brrrrrum odpalił zaczekałem pare minut żeby się zagrzał łapa na manetkę i odkręcam na maxa idzie elegancko lecz przy 7,5-8 tyś buuuu przebiera, spróbowałem jeszzce raz odkręcając stopniowo i doszło do 13 tyś to samo na biegu stopniowo odkręcam to dojdzie do 7-8 i go muli.. świece czarne, synchro zrobione śrubką Powietrza też kręciłem co pół obrotu i praktycznie zero reakcji dodam że od 0-8 tyś obr. motor się dużo lepiej zbiera niż przed zamianą dysz ale potem tak jak by paliwa mu brakowało? Co myślicie na ten temat ? Sory że trochę chaotycznie opisałem ten objaw ale nie mam głowy do wypracowań :) Spróbuje jeszcze te "rurki z dziurkami" poprzekladać może ta dysza o 3 rozmiary za duża mu przeszkadza ? bo czuć wyraźnie że moto ma wiecej mocy ale nie dokręci go do odcinki na biegu

Autor:  kryst97 [ 22 wrz 2013 09:42 ]
Tytuł: 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły sory za pp

Wygaśnę :x

Autor:  Marcino [ 24 wrz 2013 11:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
odpalił zaczekałem pare minut żeby się zagrzał łapa na manetkę i odkręcam na maxa idzie elegancko lecz przy 7,5-8 tyś buuuu przebiera, spróbowałem jeszzce raz odkręcając stopniowo i doszło do 13 tyś to samo na biegu stopniowo odkręcam to dojdzie do 7-8 i go muli.. świece czarne, synchro zrobione śrubką


Składy, nic innego. Co półobrotu to za dużo :) Odkręcając stopniowo dochodzi do maksymalnych obrotów, odkręcając na raz nie - za mało powietrza, za dużo paliwa, wykręć 0.25 i sprawdź :) Drugi cylinder, ten z mniejszą dyszą powinien mieć do 0,125 mniej powietrza odkręconego. 3 jednostki nie robi aż tak dużej różnicy, jest to do wyregulowania :)

Autor:  kryst97 [ 25 wrz 2013 08:13 ]
Tytuł: 

Gówno prawda :D zmieniłem tylko to http://shop.mieloch.pl/fotos/Z000963bg_LHN4-040.jpg przełożyłem to z większą iloscią dziurek do mniejszesz dyszy, z mniejszą do większej moto idzie jak burza- jutro synchro i regulacja powietrzem i bangla temat do zamknięcia :mrgreen:

Autor:  Marcino [ 25 wrz 2013 10:13 ]
Tytuł: 

Ktoś przerzucił dysze i rurki, ale iglice zostawił na miejscach stąd efekt podobny do niewyregulowanych składów, ale o tym już pisaliśmy :)

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/