P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Varadero 125 http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=12180 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | kryst97 [ 20 wrz 2013 09:16 ] |
Tytuł: | |
Dobra, Jam, nie musisz mądrkować wystarczyło powiedzieć.. Dzieki za info motor odpaliłem, jutro zdam relacje czy coś się poprawiło ale wydaje mi się że znacznie lepiej wkręca sie nie obroty. Oby jechał |
Autor: | 50g [ 21 wrz 2013 12:35 ] |
Tytuł: | |
kryst97, to Ty lepiej za regulacje zaworów się nie zabieraj skoro nie wiesz który przedni A tak na poważnie to wybacz jak trochę zagmatwałem. Jak coś możemy w Dębowcu pogadać bo trochę przy Varadero porobiłem. |
Autor: | kryst97 [ 21 wrz 2013 07:27 ] |
Tytuł: | |
No a więc tak zamieniłem dysze z przodu dałem 85 ( a powinno być 82) z tyłu 88 (tak jak powinno być w serii) ale nie przekładałem tych (rurek) http://shop.mieloch.pl/fotos/Z000963bg_LHN4-040.jpg - w jednej rurce jest wiecej dziurek a w drugiej mniej i tą z większą ilością dziurek zostawiłem z przodu a tą z mniejszą z tyłu (bo tak to było jak rozkreciłem gazniki przełozyłem tylko same dysze ) dobra, poskładałem brrrrrum odpalił zaczekałem pare minut żeby się zagrzał łapa na manetkę i odkręcam na maxa idzie elegancko lecz przy 7,5-8 tyś buuuu przebiera, spróbowałem jeszzce raz odkręcając stopniowo i doszło do 13 tyś to samo na biegu stopniowo odkręcam to dojdzie do 7-8 i go muli.. świece czarne, synchro zrobione śrubką Powietrza też kręciłem co pół obrotu i praktycznie zero reakcji dodam że od 0-8 tyś obr. motor się dużo lepiej zbiera niż przed zamianą dysz ale potem tak jak by paliwa mu brakowało? Co myślicie na ten temat ? Sory że trochę chaotycznie opisałem ten objaw ale nie mam głowy do wypracowań Spróbuje jeszcze te "rurki z dziurkami" poprzekladać może ta dysza o 3 rozmiary za duża mu przeszkadza ? bo czuć wyraźnie że moto ma wiecej mocy ale nie dokręci go do odcinki na biegu |
Autor: | kryst97 [ 22 wrz 2013 09:42 ] |
Tytuł: | |
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły sory za pp Wygaśnę |
Autor: | Marcino [ 24 wrz 2013 11:17 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: odpalił zaczekałem pare minut żeby się zagrzał łapa na manetkę i odkręcam na maxa idzie elegancko lecz przy 7,5-8 tyś buuuu przebiera, spróbowałem jeszzce raz odkręcając stopniowo i doszło do 13 tyś to samo na biegu stopniowo odkręcam to dojdzie do 7-8 i go muli.. świece czarne, synchro zrobione śrubką
Składy, nic innego. Co półobrotu to za dużo Odkręcając stopniowo dochodzi do maksymalnych obrotów, odkręcając na raz nie - za mało powietrza, za dużo paliwa, wykręć 0.25 i sprawdź Drugi cylinder, ten z mniejszą dyszą powinien mieć do 0,125 mniej powietrza odkręconego. 3 jednostki nie robi aż tak dużej różnicy, jest to do wyregulowania |
Autor: | kryst97 [ 25 wrz 2013 08:13 ] |
Tytuł: | |
Gówno prawda zmieniłem tylko to http://shop.mieloch.pl/fotos/Z000963bg_LHN4-040.jpg przełożyłem to z większą iloscią dziurek do mniejszesz dyszy, z mniejszą do większej moto idzie jak burza- jutro synchro i regulacja powietrzem i bangla temat do zamknięcia |
Autor: | Marcino [ 25 wrz 2013 10:13 ] |
Tytuł: | |
Ktoś przerzucił dysze i rurki, ale iglice zostawił na miejscach stąd efekt podobny do niewyregulowanych składów, ale o tym już pisaliśmy |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |