Dzisiaj jest 29 mar 2024 04:53



Nowy tematOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 30 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
DybekLwG
Post: 14 paź 2013 01:41 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 07 paź 2013 07:33
Posty: 1
Lokalizacja: Przemyśl
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: Barton BTS
Imię: Damian
Witam, w nowym sezonie będę robił prawko A1 i nie wiem jaki motocykl wybrać... Doradźcie coś Honde NSR 125 czy Honde CBR 125, a może coś innego? :)

_________________
Dybek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Myszorpsk
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 02:00 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2013 11:52
Posty: 53
Lokalizacja: Przeworsk
Has thanked: 7 times
Been thanked: 1 time
Car: Honda Silver Wing 600
Imię: Maciej
Ja kupowałbym jakiegos 4t, mniejsze spalanie, mniejsze koszty utrzymania. Polecam Honde Varadero 125, dwa cylindry ładnie chodzi i nie wygląda jak "rower". Dwusuwy są na pewno dużo mocniejsze, ale często zdarza się zacierać (np przez dozownik oleju zepsuty), a jak wiadomo koszty regeneracji takiego cylindra są spore.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
domban
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 04:04 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
Myszorpsk pisze:
dwa cylindry

Co w 125 jakimś super pomysłem nie jest (jedynym plusem jest dźwięk i to tylko z dobrym wydechem).
Myszorpsk pisze:
mniejsze spalanie, mniejsze koszty utrzymania.

Mniejsza moc i droższe w zakupie.
Myszorpsk pisze:
np przez dozownik oleju zepsuty

Akurat zepsuty dozownik oleju to jest mit. Robiłem kilkadziesiąt silników i w żadnym przyczyną nie był dozownik.

Jak chcesz poszaleć - dwusuw. Jak ma być ekonomicznie ale mulasto - czterosuw.


Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 04:06 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
DybekLwG
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 04:37 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 07 paź 2013 07:33
Posty: 1
Lokalizacja: Przemyśl
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: Barton BTS
Imię: Damian
domban,

Droższe w zakupie bo nowsze :)

_________________
Dybek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Myszorpsk
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 04:43 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2013 11:52
Posty: 53
Lokalizacja: Przeworsk
Has thanked: 7 times
Been thanked: 1 time
Car: Honda Silver Wing 600
Imię: Maciej
Ja też robiłem kilka silników i zdarzało się że był spadnięty wężyk z pompy, miałem crm 125 i sezon jazdy był dość na tłoku (tyle, że ja miałem tuleję żeliwna i meteora, Vertex miał podobną trwałość).

Czytaj ze zrozumieniem, napisałem przecież, że 2t są dużo mocniejsze. Ogólnie chyba nie możesz powiedzieć, że jazda 2t i utrzymanie jest tańsze niż 4t, bo różnica jest odczuwalna. A co do tego które jest droższe w zakupie autor sobie porówna, bo mi się wydaje, że nie ma wielkiej róznicy.

W podsumowaniu napisałeś to samo co ja tylko innymi słowami ;)


Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 04:44 przez Myszorpsk, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
DybekLwG
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 04:50 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 07 paź 2013 07:33
Posty: 1
Lokalizacja: Przemyśl
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: Barton BTS
Imię: Damian
Miałem TZR a teraz mam chińczyka i tu też zauważam, że tzr więcej paliła i szybciej opone gubiła itd. :) Dzięki za podpowiedź, raczej wybiorę coś z 4t, bo z kasą na paliwo może być ciężko ;)

_________________
Dybek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
domban
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 05:06 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
Myszorpsk pisze:
zdarzało się że był spadnięty wężyk z pompy

Nie mówimy o prowizorkach, bo bez powodu nie spadają.
Myszorpsk pisze:
Ogólnie chyba nie możesz powiedzieć, że jazda 2t i utrzymanie jest tańsze niż 4t, bo różnica jest odczuwalna

To do mnie? Bo nigdzie nic takiego nie napisałem.
A poza tym różnica sprowadza się praktycznie do spalania (ale coś za coś). Jak się dba to przez dwa sezony i w dwusuwie nie trzeba nic robić.
Jeździłem 3 lata na NSR 125 i nie żałuję ani trochę. Nawet teraz jak mam okazje się przejechać to chętnie korzystam.


Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 05:08 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Myszorpsk
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 05:20 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2013 11:52
Posty: 53
Lokalizacja: Przeworsk
Has thanked: 7 times
Been thanked: 1 time
Car: Honda Silver Wing 600
Imię: Maciej
Myśle, że pomogliśmy gościowi. Pozdrawiam. ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Nethias
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 06:32 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2013 11:20
Posty: 36
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 12 times
Been thanked: 1 time
Stać Cię na paliwo to = Honda Nsr 125 ( 2t - brak mułu, v-max 150~ )
Nie stać Cię na paliwo = Honda Cbr 125 ( 4t - mułowata, v-max 130 ~)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
kone95
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 08:58 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 04 paź 2013 06:55
Posty: 36
Lokalizacja: RJS
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0 time
Car: cbr 600 PC25
na twoim miejscu wybrałbym nsr ładniejsza i mocniejsza, kolega jakiś czas temu też się wahał wybrał nsr z takich samych powodów jakie wymieniłem wyżej i jest zadowolony bo fajny sprzęt :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Jam
 Tytuł:
Post: 14 paź 2013 09:13 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02
Posty: 14
Lokalizacja: okolice RZE
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
Varadero 125 :) teraz spadły z ceny, warto przeglądnąć oferty.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
gesiakCBR
 Tytuł:
Post: 27 paź 2013 06:51 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2012 04:42
Posty: 76
Lokalizacja: RBR
Has thanked: 28 times
Been thanked: 3 times
Car: Honda CBR 125
Telefon: 785447065
Imię: £ukasz
sam musisz wybrać, moc albo spalanie, cebra fajnie chodzi z dobrym wydechem, ale słaba, nsr coś tam jedzie ale też swoje spali, wybieraj, albo jeździsz cały czas albo co jakiś czas :D
ja wybrałem cbr i raczej nie żałuję, dużo się na niej nauczyłem, mało pali, 130-140 na prostej z dobrym wiatrem jest, z cholernie dużej górki miałem 155 ;D


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
dodek
 Tytuł:
Post: 28 paź 2013 12:59 
Motocyklowy autorytet
Motocyklowy autorytet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013 08:13
Posty: 1745
Lokalizacja: RMI
Has thanked: 24 times
Been thanked: 50 times
Car: F4i
gesiakCBR pisze:
ja wybrałem cbr i raczej nie żałuję, dużo się na niej nauczyłem, mało pali, 130-140 na prostej z dobrym wiatrem jest, z cholernie dużej górki miałem 155 ;D

Jakby ci wskazywał 200 to też byś uwierzył???
Jeżeli w instrukcji pisze że v-max to 110 co skąd sie wzięło 140 ???? Masz, turbo, kompresor ew PC ????
Moja mz o pojemności 300cm3 ma te 23 km i ledwo co osiąga 135km/h gpsowe , wiec jakim cudem motorek z mocą 12 km osiąga 140?

_________________
Ekipa 299++


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
michal87sc
 Tytuł:
Post: 28 paź 2013 08:49 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2013 05:37
Posty: 57
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Car: VZ 800 Marauder
Imię: Micha³
gs500 kup!! Normalne moto.

_________________
http://www.bikepics.com/members/michal87sc/
http://polskajazda.pl/Profil/38843

2011 - 2011 CBR 600 F4i
2012 - 2012 CBR 954 RR
2013 - 2013 CB 600 HORNET
2013 - 2014 GSXR 1000 K4
2014 - OBECNIE Marauder 800


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
domban
 Tytuł:
Post: 28 paź 2013 09:17 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
michal87sc pisze:
gs500 kup!! Normalne moto.

Niech kupi to czym będzie mógł jeździć, czyli 125.

A co do prędkości... nie chodzi tylko o nią. Żeby 120 osiągnąć na CBR trzeba "kawałek" jechać, a taka NSR osiągnie tyle zawsze i wszędzie (a setkę w 7s).


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy tematOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 30 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net