Autor |
Wiadomość |
DybekLwG
|
: 14 paź 2013 01:41 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 07 paź 2013 07:33 Posty: 1 Lokalizacja: Przemyśl Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
Car: Barton BTS
Imię: Damian
|
Witam, w nowym sezonie będę robił prawko A1 i nie wiem jaki motocykl wybrać... Doradźcie coś Honde NSR 125 czy Honde CBR 125, a może coś innego?
_________________ Dybek
|
|
Na górę |
|
|
Myszorpsk
|
: 14 paź 2013 02:00 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 19 maja 2013 11:52 Posty: 53 Lokalizacja: Przeworsk Has thanked: 7 times Been thanked: 1 time
Car: Honda Silver Wing 600
Imię: Maciej
|
Ja kupowałbym jakiegos 4t, mniejsze spalanie, mniejsze koszty utrzymania. Polecam Honde Varadero 125, dwa cylindry ładnie chodzi i nie wygląda jak "rower". Dwusuwy są na pewno dużo mocniejsze, ale często zdarza się zacierać (np przez dozownik oleju zepsuty), a jak wiadomo koszty regeneracji takiego cylindra są spore.
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 14 paź 2013 04:04 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Myszorpsk pisze: dwa cylindry Co w 125 jakimś super pomysłem nie jest (jedynym plusem jest dźwięk i to tylko z dobrym wydechem). Myszorpsk pisze: mniejsze spalanie, mniejsze koszty utrzymania. Mniejsza moc i droższe w zakupie. Myszorpsk pisze: np przez dozownik oleju zepsuty
Akurat zepsuty dozownik oleju to jest mit. Robiłem kilkadziesiąt silników i w żadnym przyczyną nie był dozownik.
Jak chcesz poszaleć - dwusuw. Jak ma być ekonomicznie ale mulasto - czterosuw.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 04:06 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
DybekLwG
|
: 14 paź 2013 04:37 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 07 paź 2013 07:33 Posty: 1 Lokalizacja: Przemyśl Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
Car: Barton BTS
Imię: Damian
|
domban,
Droższe w zakupie bo nowsze
_________________ Dybek
|
|
Na górę |
|
|
Myszorpsk
|
: 14 paź 2013 04:43 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 19 maja 2013 11:52 Posty: 53 Lokalizacja: Przeworsk Has thanked: 7 times Been thanked: 1 time
Car: Honda Silver Wing 600
Imię: Maciej
|
Ja też robiłem kilka silników i zdarzało się że był spadnięty wężyk z pompy, miałem crm 125 i sezon jazdy był dość na tłoku (tyle, że ja miałem tuleję żeliwna i meteora, Vertex miał podobną trwałość).
Czytaj ze zrozumieniem, napisałem przecież, że 2t są dużo mocniejsze. Ogólnie chyba nie możesz powiedzieć, że jazda 2t i utrzymanie jest tańsze niż 4t, bo różnica jest odczuwalna. A co do tego które jest droższe w zakupie autor sobie porówna, bo mi się wydaje, że nie ma wielkiej róznicy.
W podsumowaniu napisałeś to samo co ja tylko innymi słowami
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 04:44 przez Myszorpsk, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
DybekLwG
|
: 14 paź 2013 04:50 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 07 paź 2013 07:33 Posty: 1 Lokalizacja: Przemyśl Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
Car: Barton BTS
Imię: Damian
|
Miałem TZR a teraz mam chińczyka i tu też zauważam, że tzr więcej paliła i szybciej opone gubiła itd. Dzięki za podpowiedź, raczej wybiorę coś z 4t, bo z kasą na paliwo może być ciężko
_________________ Dybek
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 14 paź 2013 05:06 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Myszorpsk pisze: zdarzało się że był spadnięty wężyk z pompy Nie mówimy o prowizorkach, bo bez powodu nie spadają. Myszorpsk pisze: Ogólnie chyba nie możesz powiedzieć, że jazda 2t i utrzymanie jest tańsze niż 4t, bo różnica jest odczuwalna
To do mnie? Bo nigdzie nic takiego nie napisałem.
A poza tym różnica sprowadza się praktycznie do spalania (ale coś za coś). Jak się dba to przez dwa sezony i w dwusuwie nie trzeba nic robić.
Jeździłem 3 lata na NSR 125 i nie żałuję ani trochę. Nawet teraz jak mam okazje się przejechać to chętnie korzystam.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 05:08 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Myszorpsk
|
: 14 paź 2013 05:20 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 19 maja 2013 11:52 Posty: 53 Lokalizacja: Przeworsk Has thanked: 7 times Been thanked: 1 time
Car: Honda Silver Wing 600
Imię: Maciej
|
Myśle, że pomogliśmy gościowi. Pozdrawiam.
|
|
Na górę |
|
|
Nethias
|
: 14 paź 2013 06:32 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 07 sie 2013 11:20 Posty: 36 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 12 times Been thanked: 1 time
|
Stać Cię na paliwo to = Honda Nsr 125 ( 2t - brak mułu, v-max 150~ )
Nie stać Cię na paliwo = Honda Cbr 125 ( 4t - mułowata, v-max 130 ~)
|
|
Na górę |
|
|
kone95
|
: 14 paź 2013 08:58 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 04 paź 2013 06:55 Posty: 36 Lokalizacja: RJS Has thanked: 2 times Been thanked: 0 time
Car: cbr 600 PC25
|
na twoim miejscu wybrałbym nsr ładniejsza i mocniejsza, kolega jakiś czas temu też się wahał wybrał nsr z takich samych powodów jakie wymieniłem wyżej i jest zadowolony bo fajny sprzęt
|
|
Na górę |
|
|
Jam
|
: 14 paź 2013 09:13 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02 Posty: 14 Lokalizacja: okolice RZE Has thanked: 3 times Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
|
Varadero 125 teraz spadły z ceny, warto przeglądnąć oferty.
|
|
Na górę |
|
|
gesiakCBR
|
: 27 paź 2013 06:51 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 25 lip 2012 04:42 Posty: 76 Lokalizacja: RBR Has thanked: 28 times Been thanked: 3 times
Car: Honda CBR 125
Telefon: 785447065
Imię: £ukasz
|
sam musisz wybrać, moc albo spalanie, cebra fajnie chodzi z dobrym wydechem, ale słaba, nsr coś tam jedzie ale też swoje spali, wybieraj, albo jeździsz cały czas albo co jakiś czas
ja wybrałem cbr i raczej nie żałuję, dużo się na niej nauczyłem, mało pali, 130-140 na prostej z dobrym wiatrem jest, z cholernie dużej górki miałem 155 ;D
|
|
Na górę |
|
|
dodek
|
: 28 paź 2013 12:59 |
|
Motocyklowy autorytet |
|
|
Rejestracja: 09 lut 2013 08:13 Posty: 1745 Lokalizacja: RMI Has thanked: 24 times Been thanked: 50 times
Car: F4i
|
gesiakCBR pisze: ja wybrałem cbr i raczej nie żałuję, dużo się na niej nauczyłem, mało pali, 130-140 na prostej z dobrym wiatrem jest, z cholernie dużej górki miałem 155 ;D
Jakby ci wskazywał 200 to też byś uwierzył???
Jeżeli w instrukcji pisze że v-max to 110 co skąd sie wzięło 140 ???? Masz, turbo, kompresor ew PC ????
Moja mz o pojemności 300cm3 ma te 23 km i ledwo co osiąga 135km/h gpsowe , wiec jakim cudem motorek z mocą 12 km osiąga 140?
_________________ Ekipa 299++
|
|
Na górę |
|
|
michal87sc
|
: 28 paź 2013 08:49 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 22 paź 2013 05:37 Posty: 57 Lokalizacja: Będzin Has thanked: 3 times Been thanked: 2 times
Car: VZ 800 Marauder
Imię: Micha³
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 28 paź 2013 09:17 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
michal87sc pisze: gs500 kup!! Normalne moto.
Niech kupi to czym będzie mógł jeździć, czyli 125.
A co do prędkości... nie chodzi tylko o nią. Żeby 120 osiągnąć na CBR trzeba "kawałek" jechać, a taka NSR osiągnie tyle zawsze i wszędzie (a setkę w 7s).
|
|
Na górę |
|
|