P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Jaką Honde wybrać? http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=12588 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | DybekLwG [ 14 paź 2013 01:41 ] |
Tytuł: | Jaką Honde wybrać? |
Witam, w nowym sezonie będę robił prawko A1 i nie wiem jaki motocykl wybrać... Doradźcie coś Honde NSR 125 czy Honde CBR 125, a może coś innego? |
Autor: | Myszorpsk [ 14 paź 2013 02:00 ] |
Tytuł: | |
Ja kupowałbym jakiegos 4t, mniejsze spalanie, mniejsze koszty utrzymania. Polecam Honde Varadero 125, dwa cylindry ładnie chodzi i nie wygląda jak "rower". Dwusuwy są na pewno dużo mocniejsze, ale często zdarza się zacierać (np przez dozownik oleju zepsuty), a jak wiadomo koszty regeneracji takiego cylindra są spore. |
Autor: | domban [ 14 paź 2013 04:04 ] |
Tytuł: | |
Myszorpsk pisze: dwa cylindry Co w 125 jakimś super pomysłem nie jest (jedynym plusem jest dźwięk i to tylko z dobrym wydechem). Myszorpsk pisze: mniejsze spalanie, mniejsze koszty utrzymania. Mniejsza moc i droższe w zakupie. Myszorpsk pisze: np przez dozownik oleju zepsuty
Akurat zepsuty dozownik oleju to jest mit. Robiłem kilkadziesiąt silników i w żadnym przyczyną nie był dozownik. Jak chcesz poszaleć - dwusuw. Jak ma być ekonomicznie ale mulasto - czterosuw. |
Autor: | DybekLwG [ 14 paź 2013 04:37 ] |
Tytuł: | |
domban, Droższe w zakupie bo nowsze |
Autor: | Myszorpsk [ 14 paź 2013 04:43 ] |
Tytuł: | |
Ja też robiłem kilka silników i zdarzało się że był spadnięty wężyk z pompy, miałem crm 125 i sezon jazdy był dość na tłoku (tyle, że ja miałem tuleję żeliwna i meteora, Vertex miał podobną trwałość). Czytaj ze zrozumieniem, napisałem przecież, że 2t są dużo mocniejsze. Ogólnie chyba nie możesz powiedzieć, że jazda 2t i utrzymanie jest tańsze niż 4t, bo różnica jest odczuwalna. A co do tego które jest droższe w zakupie autor sobie porówna, bo mi się wydaje, że nie ma wielkiej róznicy. W podsumowaniu napisałeś to samo co ja tylko innymi słowami |
Autor: | DybekLwG [ 14 paź 2013 04:50 ] |
Tytuł: | |
Miałem TZR a teraz mam chińczyka i tu też zauważam, że tzr więcej paliła i szybciej opone gubiła itd. Dzięki za podpowiedź, raczej wybiorę coś z 4t, bo z kasą na paliwo może być ciężko |
Autor: | domban [ 14 paź 2013 05:06 ] |
Tytuł: | |
Myszorpsk pisze: zdarzało się że był spadnięty wężyk z pompy Nie mówimy o prowizorkach, bo bez powodu nie spadają. Myszorpsk pisze: Ogólnie chyba nie możesz powiedzieć, że jazda 2t i utrzymanie jest tańsze niż 4t, bo różnica jest odczuwalna
To do mnie? Bo nigdzie nic takiego nie napisałem. A poza tym różnica sprowadza się praktycznie do spalania (ale coś za coś). Jak się dba to przez dwa sezony i w dwusuwie nie trzeba nic robić. Jeździłem 3 lata na NSR 125 i nie żałuję ani trochę. Nawet teraz jak mam okazje się przejechać to chętnie korzystam. |
Autor: | Myszorpsk [ 14 paź 2013 05:20 ] |
Tytuł: | |
Myśle, że pomogliśmy gościowi. Pozdrawiam. |
Autor: | Nethias [ 14 paź 2013 06:32 ] |
Tytuł: | |
Stać Cię na paliwo to = Honda Nsr 125 ( 2t - brak mułu, v-max 150~ ) Nie stać Cię na paliwo = Honda Cbr 125 ( 4t - mułowata, v-max 130 ~) |
Autor: | kone95 [ 14 paź 2013 08:58 ] |
Tytuł: | |
na twoim miejscu wybrałbym nsr ładniejsza i mocniejsza, kolega jakiś czas temu też się wahał wybrał nsr z takich samych powodów jakie wymieniłem wyżej i jest zadowolony bo fajny sprzęt |
Autor: | Jam [ 14 paź 2013 09:13 ] |
Tytuł: | |
Varadero 125 teraz spadły z ceny, warto przeglądnąć oferty. |
Autor: | gesiakCBR [ 27 paź 2013 06:51 ] |
Tytuł: | |
sam musisz wybrać, moc albo spalanie, cebra fajnie chodzi z dobrym wydechem, ale słaba, nsr coś tam jedzie ale też swoje spali, wybieraj, albo jeździsz cały czas albo co jakiś czas ja wybrałem cbr i raczej nie żałuję, dużo się na niej nauczyłem, mało pali, 130-140 na prostej z dobrym wiatrem jest, z cholernie dużej górki miałem 155 ;D |
Autor: | dodek [ 28 paź 2013 12:59 ] |
Tytuł: | |
gesiakCBR pisze: ja wybrałem cbr i raczej nie żałuję, dużo się na niej nauczyłem, mało pali, 130-140 na prostej z dobrym wiatrem jest, z cholernie dużej górki miałem 155 ;D
Jakby ci wskazywał 200 to też byś uwierzył??? Jeżeli w instrukcji pisze że v-max to 110 co skąd sie wzięło 140 ???? Masz, turbo, kompresor ew PC ???? Moja mz o pojemności 300cm3 ma te 23 km i ledwo co osiąga 135km/h gpsowe , wiec jakim cudem motorek z mocą 12 km osiąga 140? |
Autor: | michal87sc [ 28 paź 2013 08:49 ] |
Tytuł: | |
gs500 kup!! Normalne moto. |
Autor: | domban [ 28 paź 2013 09:17 ] |
Tytuł: | |
michal87sc pisze: gs500 kup!! Normalne moto.
Niech kupi to czym będzie mógł jeździć, czyli 125. A co do prędkości... nie chodzi tylko o nią. Żeby 120 osiągnąć na CBR trzeba "kawałek" jechać, a taka NSR osiągnie tyle zawsze i wszędzie (a setkę w 7s). |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |