P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Czy opłaca się kupić Ogara 200? http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=12913 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | coliberrlz [ 11 lis 2013 07:08 ] |
Tytuł: | Czy opłaca się kupić Ogara 200? |
Witam! Jestem (nie) szczęśliwym posiadaczem Kingway Coliber (50cm3) Znalazłem fajną oferte na allegro mianowicie Rometa Ogara 200 z silniekiem javki - link :http://allegro.pl/romet-ogar-200-orginal-z-dokumentami-czesci-i3699095009.html Jak myslicie czy oplaca sie przejscie na tego ogarka? Nie ukryje , wole czesko polska robote niz chinski kał |
Autor: | Dzojek [ 11 lis 2013 08:12 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Moc silnika (KM): 50
Ładna moc Czy ja wiem 600 zł to trochę dużo, jeździłem sam jawką i silnik jest jak dla mnie OK. Myślę że może troszkę dołożyć i poszukać simsona? Ładniejszy to na pewno. |
Autor: | Skóra [ 11 lis 2013 08:12 ] |
Tytuł: | |
początki mojej motoryzacji zaczynały się na ogarze , nie mile je wspominam więcej pchania jak jechania . Szukaj coś innego najlepiej z produkcji japońskiej |
Autor: | Łukasz S. [ 11 lis 2013 09:01 ] |
Tytuł: | |
To Romet 50T3 z polskim silnikiem. |
Autor: | MIREK.M2 [ 11 lis 2013 09:39 ] |
Tytuł: | |
Łukasz S. pisze: To Romet 50T3 z polskim silnikiem.
Raczej 50T-1 50T3 jest uwazany za model który wyginął sam ogar 200 zły nie jest ale ja wolałbym dołożyć i kupić charta 210 |
Autor: | dandzior [ 11 lis 2013 11:30 ] |
Tytuł: | |
ogar fajny i z dokumentami za 400-500 warto go wziąść sam bym sie pokisił do kolekcji tylko troszke daleko |
Autor: | Plastik [ 12 lis 2013 08:51 ] |
Tytuł: | |
Z tego co sie orientuje a moge byc w bledzie to silniki Jawki 50 pancerki srerki mustanga itd byly 3 biegowe jaja i kopalo sie w w druga strone jedynka do gory reszta w dol i to na pewno nie jest silnik z jawki bo sam mialem takich przeczszepow ze 5-6 jak mialem 10 lat;) ale najbardziej chwalilem motorynke jak kupilem sama rame i wlozylem do niej silnik z wski 3:D guma na kazdym biegu takie cos polecam:D |
Autor: | tomcat [ 12 lis 2013 09:31 ] |
Tytuł: | |
Potwierdzam słowa Plastika, to nie jest silnik jawki tylko dezamet, 2 lub 3 biegowy, i jest to Ogar 205 a nie 200. |
Autor: | diabolini1 [ 13 lis 2013 05:33 ] |
Tytuł: | Ogar 200 |
Zapomnij kolego,o ogarze.Moje pierwsze moto oraz mojego brata bliźniaka,to romet ogar z silnikiem Jawki.Człowieku,mieliśmy te motorowery ze sklepu tj;nówka i jak żyję większego szaisu,na oczy nie widziałem.Najtańszy chinol 4T jest lepszy,od tego szrotu.Wyprawa 10 km od domu,to był meeeeeeeeeeeeega sukces,jak się coś nie spie...doliło,śweiecy nie zaspawało i ekc. Mam dwie ,na części,jak ci coś odbije i kupisz ten ZŁOM. |
Autor: | Sebek336 [ 13 lis 2013 06:21 ] |
Tytuł: | |
diabolini1, zabolał mnie twój post Sam miałem Ogara 200 z silnikiem Jawki i złego słowa nie moge o nim powiedzieć, nie zawiódł mnie nigdy, zawsze jechał tam gdzie chciałem. Może oprócz jednego razu, ale przyczyną była susza w baku A jeśli już się coś zdarzyło, to większość rzeczy mogłeś zrobić z garścią narzędzi. Może to zależało od egzemplarza? Nie wiem. Na pewno dużą rolę odgrywało tu podejście właściciela do "maszyny". Ja o swoją bardzo dbałem i poprzedni właściciel również, więc odpłacała tym samym coliberrlz, ja jak najbardziej poleciłbym Ci właśnie taki sprzęcik ewentualnie, jak juz ktoś tu wspomniał, mógłbyś się pokusić o Charta, bo jest to chyba niewiele droższy wydatek, lecz dużo tych motorowerów nie widziałem. Ale wybór zależy głównie od tego, kto jaki ma budżet do dyspozycji. |
Autor: | diabolini1 [ 13 lis 2013 06:32 ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie.Trzy razy robiłem szlif.To nie wszystko,świecę tyle razy zaspawało,że moi koledzy,co mieli romety z Polskim silnikiem,którzy śmigali ze mną,to się tylko śmiali.Komar tysiąc razy lepszy.Zdania nie zmienię,a ogary mogę sprzedać ,na części. Następnie miałem WSK 125 oraz póżniej WFM 175 -suoer maszyny,które przerobiłem na cross i nigdy świecy nie zaspawało. |
Autor: | Szymek199 [ 13 lis 2013 06:43 ] |
Tytuł: | |
Bo ogar 200 ma silnik typu leżącego więcej czasu leży na warsztacie niż jeździ Ja bym też polecił Charta, z moich odczuć jest wyższy od Simsona i wygodniejszy do wyższych osób |
Autor: | MIREK.M2 [ 13 lis 2013 08:55 ] |
Tytuł: | |
diabolini1, i Szymek199, głupoty gadacie i tyle ja zrobiłem generalkę i min przez ten sezon nalatałem 3500km przy czym pare razy zapchał się gazior padło kilka świeć i 3 razy przestawił się zapłon A co do silników leżących tylko cylinder wyrabia się szybciej pod cięzarem tłoka Sprawdza się zasada jak dbasz tak masz A to nieszczęsne 223 jak każdy silnik ma swoje bolączki |
Autor: | Sebek336 [ 13 lis 2013 10:23 ] |
Tytuł: | |
To może ja trafiłem na takie cudo Jak dobrze pamiętam to mój miał przejechane ponad 6,5k km i na silniku były chyba jeszcze plomby |
Autor: | diabolini1 [ 14 lis 2013 06:07 ] |
Tytuł: | |
Dobra jóż kończę,ja miałem NOWY PROSTO ZE SKLEPU.Nie rób tego błędu,proszę,albo jeszcze lepiej przyjeć do mnie,to ci pokarzę co po nich zostało.Silnik uwaga Jawka 50,jedynka u góry i kopanie prawą nogą,na przód.Ja z bratem zęby zjadłem,na tym złomie.Simson tak,super wytrzymały,uwaga NIE PRZEGRZEWA SIĘ. pOZDRO. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |