P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

aprilla rs 50 silnik am6
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=13392
Strona 1 z 2

Autor:  Magik96 [ 10 sty 2014 03:24 ]
Tytuł:  aprilla rs 50 silnik am6

witam.
orientuje sie ktoś gdzie i w jakiej cenie można kupić NOWY silnik am6?
badz jaki silnik mozna wsadzis w owa apke?

Autor:  edward [ 10 sty 2014 03:52 ]
Tytuł: 

Magik96, nowy to koszt w salone chyba pare tysięcy. Mówię o salonie Yamahy.

A co jest z twoim nie tak ? Może wystarczy po prostu remont ?

Autor:  Magik96 [ 10 sty 2014 04:49 ]
Tytuł: 

wszystko mu sie pitoli..
jakis rzeznik go skladal na czerwonym silokonie.
blok poszczerbiony bo debil zamiast uzyc sciagacza do magneto podwazal go srubokretem wylamujac oslonke.. i takie tam.. ogolnie remot tego silnika bedzie troszke drogi i rozwazam opcje kupienia nowego

Autor:  domban [ 10 sty 2014 05:24 ]
Tytuł: 

Remont jaki by nie był będzie tańszy od kupna nowego silnika.
Już nawet kupienie kiepskiego i wyremontowanie będzie dużo tańsze od nówki.

Poszczerbiony blok to też nie taki duży problem (zależy jak i gdzie).

O nowym (w sensie fabrycznie nowym) silniku nawet nie myśl, bo to gorzej niż bez sensu.

Autor:  Magik96 [ 10 sty 2014 05:40 ]
Tytuł: 

brat kaze mi to puscic na czesci. ale szkoda mi tego..

Autor:  SPIDI [ 11 sty 2014 07:48 ]
Tytuł: 

Blok można podjechać nadlać do spawacza aluminium, a potem obrobić i będzie git, AM6 to prosty silnik, i łatwo go w przeciągu kilku dni doprowadzić do ideału...

Autor:  seba [ 11 sty 2014 08:23 ]
Tytuł: 

Magik96, Zadzwoń do kolesi z Radomia, poszuka na allegro, oni ściągają skutery z francji, co lepsze sprzedają w całości reszta na części. Myślę że nie wyjdzie drogo za silnik, wtedy tylko mały remont ( szlif, tłok, korba, łożyska) i śmigać.

Autor:  crystiano122 [ 12 sty 2014 12:27 ]
Tytuł: 

Mogę oto taki silnik zlożyć kupić używany i wsadzić wszystko nowe jak coś to pw :)

Autor:  Magik96 [ 12 sty 2014 01:40 ]
Tytuł: 

seba pisze:
Magik96, Zadzwoń do kolesi z Radomia, poszuka na allegro, oni ściągają skutery z francji, co lepsze sprzedają w całości reszta na części. Myślę że nie wyjdzie drogo za silnik, wtedy tylko mały remont ( szlif, tłok, korba, łożyska) i śmigać.


jeśli te części miał bym wymieniać + nowy silnik to już mi taniej wyjdzie moj w tych czesciach :)

Autor:  Kame977 [ 13 sty 2014 04:52 ]
Tytuł: 

To nie lepiej wymienic np. Same kartery, jak masz uszczerbione?
Siedze w temcie Am6 już kilka ładnych dni, części są stosunkowo tanie (mowa o używanych), więc nie widze problemu w remoncie twojego silnika. Za wszystkie łożyska, uszczelniacze w hurtowni koszt nie przekroczy 150 zl, zawsze można kupic cały używany silnik, ale z tym to nigdy nie wiadomo.
O fabrycznie nowym mozesz zapomniec ;)
Ps. Jakbys potrzebowal jakis czesci, coś doradzić, pisz smialo :lol:

Autor:  Magik96 [ 13 sty 2014 06:13 ]
Tytuł: 

no okej, a teraz takie pytanie.. z czego mozna do aprilli rs 50 dopasowac silnik 110/125? zeby poprostu go wsadzic ew na uchwytach przerobic. bo np z apki 125 nie podejdzie bo z tego co widzialem 125 ma naped z prawej str a 50 z lewej wiec wahacz i duzo kombinacji

tak przegladam rozne fora i widze ze z NSR 125 jest podobny do tego. ale czy uchwyty pasuja. wgl radzicie pchac sie w zmiane silnika na125 do ramy 50? czy lepiej odczekac te pare lat wg nowych durnych przepisow i zrobic zwykle A, a do tej pory jezdzic 50? bo w sumie mam juz cylek z tzr 2010 rok po 4 tys przebiegu orginalny od AM6. jesli jest ktos kto sie tak bardziej w tym temacie orientuje prosze o pv albo ew gg

Autor:  e3dx [ 14 sty 2014 12:00 ]
Tytuł: 

Magik96 pisze:
wgl radzicie pchac sie w zmiane silnika na125 do ramy 50?


Nie. Hamulce w 125 masz inne, koła inne, wszystko inne. Dawaj serie, rób a1 i kupuj normalną 125.

Autor:  edward [ 14 sty 2014 01:37 ]
Tytuł: 

Magik96, kolega miał w tzr silnik z NSR JC22.

Nie polecam takiego typu przeróbek.

Tak jak mówi e3dx, niby nie duża różnica w pojemności,ale hamluce dużo bardziej skuteczne w 125,w nowszych 125 w 'sporcie' masz zawieszenie usd,czego w 50 ccm brakuje.

Ogólnie z taką przeróbką wiążą się bardzo duże koszty. Sam silnk to spory koszt,do tego dochodzi elektryka też od tego moto,od którego wkładasz silnik. Najbardziej opłaca się kupić zdezelowaną wizualnie NSR 125 i przełożyć co potrzeba do RS. Tylko pytanie po co ? Cały czas coś się będzie psuło,nie wiadomo jak zrobisz nowe mocowanie pod silnik (na pewno nie będą pasować).

Taki zabieg jest po prostu bardzo niebezpieczny. ;)

Autor:  Magik96 [ 14 sty 2014 04:37 ]
Tytuł: 

no nic dobra. dzieki za porady. czyli poprostu zrobic am6 na seri i czekac do prawka? ; D

Autor:  domban [ 14 sty 2014 06:03 ]
Tytuł: 

Tak najlepiej i najbardziej opłacalnie.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/