P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Objawy Komara po remoncie silnika http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=14828 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Magik_PL [ 22 maja 2014 10:11 ] |
Tytuł: | |
Dla tych co nie widzą: http://iv.pl/images/50099991297249371586.jpg http://iv.pl/images/60529641502071813144.jpg http://iv.pl/images/30111264680569677912.jpg |
Autor: | Marcino [ 24 maja 2014 12:26 ] |
Tytuł: | |
Andrzej... Serio? Zaspawana nakrętka koła zamachowego skrzyni? |
Autor: | mustang [ 24 maja 2014 09:28 ] |
Tytuł: | |
StachuRZ, rozbierz sprzęgło na części i wtedy zrób zdjęcie, pamiętaj że na dźwigni masz regulację na wieloklinie (od strony wewnętrznej dekla), a co do palenia to spróbuj go przepchać na 1 biegu kilka metrów. Kulfon większych głupot dawno nie czytałem |
Autor: | Magik_PL [ 25 maja 2014 02:08 ] |
Tytuł: | |
Problem rozwiązany A mianowicie błędem było odwrotnie założony popychacz klina |
Autor: | gacek:) [ 25 maja 2014 07:34 ] |
Tytuł: | |
sprawdz czy iskra jest dobra, czy nie jest tak ze raz jest raz nie ma, uszczelka pod głowica nie powinna miec t nic do rzeczy, ja w simosnie chwile jezdzilem bez i nawet lepiej chodził;p jak iskra jest itd to zobacz czy paliwo mu dochodzi jak nie to caly gaznik do czyszczenia, i jak juz wszystko bedzie grało to ustaw zapłon dobrze;p i nowy klin daj na wał, a jak nie bedzie chodził to przyjade i ci to zrobie:d |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |