Dzisiaj jest 28 mar 2024 10:57



Nowy tematOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
Franky12
Post: 31 maja 2014 09:19 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 31 maja 2014 08:52
Posty: 1
Lokalizacja: okolice Zamościa
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: brak konkretnego
jestem w posiadaniu Rometa Charta i chciałbym znać wasze opinię na jego temat

_________________
Nie Liczy się Sprzęt Liczy Się Pasja


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Dastro
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2014 06:18 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2014 10:05
Posty: 1
Lokalizacja: Dębica
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Car: Rieju RRX 50
Telefon: 733199033
Imię: Dawid
+ bez awaryjność
+ dobre zawieszenie
+ ekonomiczność
+ estetyka
+ wygodny

- tylko 3 biegi


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Bilmar
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2014 06:32 
Początkujący rider
Początkujący rider

Rejestracja: 18 kwie 2013 08:44
Posty: 52
Lokalizacja: Nowa Dęba/Rzeszów
Has thanked: 9 times
Been thanked: 2 times
Car: VFR 750
Telefon: 536831176
Imię: Mariusz
Pierwszy mój motocykl to był właśnie Chart 210.
Miałem go jakieś 4 lata. Przez ten okres nie powiedziałem o nim żadnego złego słowa. Fakt faktem, w międzyczasie przeprowadziłem remont kapitalny na częściach ZMD, aby jak najbardziej zbliżyć się ku oryginałowi.
W moim przypadku był bezawaryjny, ale pewnie dlatego, że dbałem o niego.

Łatwiej wypisać minusy:
- 3 biegi choć dla niektórych to może być nawet +
- delikatna skrzynia biegów
- trudny dostęp do części - nie mówię tu o chińszczyźnie, której osobiście nie polecam. Miałem w nim chiński tłok, szybciej wyleciał niż został założony, ponieważ pod wpływem temperatury puchł.

Ogólnie rzecz biorąc musiałem go sprzedać przesiadając się na coś większego. Gdyby nie to na pewno pozostałby u mnie do dziś.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Jarek
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2014 12:38 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012 11:05
Posty: 97
Lokalizacja: Rz-ów
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times
Car: GSF 1200
Ja również zaczynałem od charta. Swojego kupiłem tanio,lecz w kiepskim stanie.Poprzednia "właścicielka" zaliczyła na nim parę rowów i zrezygnowała z dalszej kariery. Po kupnie zrobiłem nim swoje pierwsze,bardzo pamiętne 11km wracając do domu.

Złego słowa o nim powiedzieć nie mogę. Jedyne co jeździło ze mną w narzędziowce,to zapasowy moduł i zaczep linki gazu (ten który łączy linkę z manetką).
Dużo ludzi narzeka na ten moduł,a jak się spali to wcale nie trzeba kupować nowego.Wystarczy wydłubać sylikon i wymienić tyrystor na płytce.

Jak już się chwalę to:
4 lata temu przeszedł remont.W garażu gości już 5 albo 6lat.Aktualnie w posiadaniu mojej siostry.
Obrazek
Zdjęcie nie było przerabiane

_________________
Gość pal gume, nie dusze.


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2014 12:44 przez Jarek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Lumiox00
Post: 06 sty 2015 02:00 
Początkujący rider
Początkujący rider

Rejestracja: 16 gru 2014 05:19
Posty: 47
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0 time
Car: TGB
Telefon: 501967814
Imię: Adrian
Charty to dobre maszynki, jedynym problemem był właśnie palący się moduł, ale przecież nic nie jest idealne. Ogólnie wart polecenia.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy tematOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net