Autor |
Wiadomość |
domban
|
: 05 lip 2014 08:40 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Kacperoo, akurat po pracy silnika nie poznasz oleju, bo wystarczy że jakikolwiek jest i już pracuje.
Wossnery są z cienkiego gównolitu. W sumie już pisałem że do remontu trafiają do mnie najczęściej silniki właśnie z Wossnerami.
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 05:19 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Kacperoo
|
: 05 lip 2014 06:42 |
|
Łykacz kilometrów |
|
Rejestracja: 31 mar 2013 04:14 Posty: 88 Lokalizacja: Mielec Has thanked: 6 times Been thanked: 3 times
Car: Peugeot XR6 125
Telefon: 724630949
Imię: Kacper
|
Domban pomyliłeś chyba Vertexa z Wossnerem, bo to vertex jest z gównolitu.
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 05 lip 2014 07:41 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Kacperoo, dlaczego tak twierdzisz?
Jeśli opierasz to na jednej czy dwóch sztukach, to nic nie pisz bo:
1. Mogłeś trafić na wadliwy (rzadko, ale zdarza się przy każdej firmie)
2. Błąd w montażu (dobór, regulacje)
3. Sam go zarżnąłeś
Często 2 i 3 występują razem
Ja swoje twierdzenie opieram na tym, że miałem już kilkanaście, może już powyżej 20 Wossnerów które straciły kształt (wgięte denka, jajo z tłoka i inne skutkujące zniszczeniem silnika).
Dla porównania w przypadku oryginałów Hondy, Vertexów, czy nawet Meteorów (!) głównymi przyczynami remontu jest po prostu normalne zużycie (Wossner który tylko się zużył trafia się rzadko).
Wiadomo - zawsze może się zdarzyć walnięty pierścień czy coś innego, ale zdarza się to w przypadku każdych tłoków (i wcale nie mówię tu tylko o chińczykach).
Oczywiście mówimy tutaj o dwusuwach.
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 07:47 przez domban, łącznie zmieniany 5 razy
|
|
Na górę |
|
|
Kacperoo
|
: 05 lip 2014 09:38 |
|
Łykacz kilometrów |
|
Rejestracja: 31 mar 2013 04:14 Posty: 88 Lokalizacja: Mielec Has thanked: 6 times Been thanked: 3 times
Car: Peugeot XR6 125
Telefon: 724630949
Imię: Kacper
|
Wiadomo, że jak zamontujemy tłok strzałką do dolotu to daleko nie zajedziemy. tak samo ze zbyt ubogą mieszanką.Wgięte denko, to objaw właśnie zbyt ubogiej mieszanki i dzięki temu denko zapada się od zbyt wysokiej temperatury.A co do Mete(ł)ora to obecnie najgorszy oferowany chłam na rynku.Dzwoni jak popierdzielony i nadmiernie puchnie.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 09:41 przez Kacperoo, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 05 lip 2014 09:52 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Oczywiście że zbyt uboga mieszanka zniszczy każdy tłok... ale Wossnerowi wiele nie trzeba do tego bo jest dużo bardziej czuły na to od innych tłoków.
Bez dostępu do hamowni i colortune nie chcę go nawet widzieć u mnie.
A Meteor wcale nie jest najgorszy. Jest to dobry tłok (przynajmniej do NSR 125). Dzwoni na wolnych ale to nie jest problem, ale to puchnięcie to nie wiem skąd wziąłeś. Mam z nimi duże doświadczenie i jeszcze nie miałem ani jednego sygnału aby coś było nie tak w silnikach które z nimi złożyłem.
Jak coś puchnie, to właśnie Wossner. Nie bez powodu producent zaleca większy luz. Oczywiście - przy idealnej pracy problemu nie ma, jednak wystarczy nawet mały wzrost temperatury tłoka i już rozszerza się dalej (bardziej od innych tłoków)
Aha, nie napisałeś o swoich doświadczeniach z nimi. Czyli trafiłem wcześniej?
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 10:19 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Marcino
|
: 06 lip 2014 08:32 |
|
Motocyklowy guru |
|
|
Rejestracja: 30 gru 2010 06:11 Posty: 1092 Lokalizacja: Ściśle tajna Has thanked: 199 times Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
|
Kacperoo pisze: A co do Mete(ł)ora to obecnie najgorszy oferowany chłam na rynku.Dzwoni jak popierdzielony i nadmiernie puchnie.
Zupełnie nie wiem o czym mówisz, a miałem doczynienia z kilkoma Meteorami. Dzwoni? Ok zgodzę się, ale żeby puchł? Tłoki z odlewu Siluminu raczej mało kiedy puchną.
_________________ MOTOBANDA.PL >>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? Info PW
|
|
Na górę |
|
|
gacek:)
|
: 07 lip 2014 06:24 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 27 sie 2012 10:03 Posty: 213 Lokalizacja: straszydle Has thanked: 5 times Been thanked: 0 time
Car: honda mtx 125r
Imię: kacper
|
powiedzcie mi czym sie rozni połsyntetyk od syntetyka do 2t? tylko tak dokładnie? sa mineralne do 2t?:D
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 07 lip 2014 06:33 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Rózni się bazą i powstawaniem. Szczegóły techniczne są Ci kompletnie do niczego niepotrzebne, a nawet pewnie byś z nich nic nie wiedział.
Syntetyczne mają najlepsze właściwości - smarowanie, czyszczenie, wszystko
Półsyntetyczne są "pół" tylko z nazwy, bo dużo bliżej mu do mineralnego
Mineralny? Dolna półka pod każdym względem.
Ale to nie temat o olejach. Kup syntetycznego Mobila i Motula (tylko nie Castrola) i po sprawie.
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
|
|
Na górę |
|
|
gacek:)
|
: 07 lip 2014 06:36 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 27 sie 2012 10:03 Posty: 213 Lokalizacja: straszydle Has thanked: 5 times Been thanked: 0 time
Car: honda mtx 125r
Imię: kacper
|
syntetyk z tego co slyszalem nby wyplukuje nagar;p
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 07 lip 2014 07:52 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
No i dobrze że wypłukuje.
Większość tego co mogłeś słyszeć o olejach dotyczy silników czterosuwowych, a i tak w autach o bardzo dużych przebiegach.
Lej syntetyk i nie pyskuj Ewentualnie zrób sobie temat o olejach (o ile nie było)
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
Ostatnio zmieniony 07 lip 2014 07:53 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
gacek:)
|
: 07 lip 2014 10:40 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 27 sie 2012 10:03 Posty: 213 Lokalizacja: straszydle Has thanked: 5 times Been thanked: 0 time
Car: honda mtx 125r
Imię: kacper
|
nno wiem ze dobrze:0 ten temat juz chyba mozna zamknac:)
|
|
Na górę |
|
|