Dzisiaj jest 29 mar 2024 05:44



Forum zablokowaneOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 41 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
domban
 Tytuł:
Post: 05 lip 2014 08:40 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
Kacperoo, akurat po pracy silnika nie poznasz oleju, bo wystarczy że jakikolwiek jest i już pracuje.
Wossnery są z cienkiego gównolitu. W sumie już pisałem że do remontu trafiają do mnie najczęściej silniki właśnie z Wossnerami.

_________________
"Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"


Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 05:19 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Kacperoo
 Tytuł:
Post: 05 lip 2014 06:42 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów

Rejestracja: 31 mar 2013 04:14
Posty: 88
Lokalizacja: Mielec
Has thanked: 6 times
Been thanked: 3 times
Car: Peugeot XR6 125
Telefon: 724630949
Imię: Kacper
Domban pomyliłeś chyba Vertexa z Wossnerem, bo to vertex jest z gównolitu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
domban
 Tytuł:
Post: 05 lip 2014 07:41 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
Kacperoo, dlaczego tak twierdzisz?
Jeśli opierasz to na jednej czy dwóch sztukach, to nic nie pisz bo:
1. Mogłeś trafić na wadliwy (rzadko, ale zdarza się przy każdej firmie)
2. Błąd w montażu (dobór, regulacje)
3. Sam go zarżnąłeś
Często 2 i 3 występują razem

Ja swoje twierdzenie opieram na tym, że miałem już kilkanaście, może już powyżej 20 Wossnerów które straciły kształt (wgięte denka, jajo z tłoka i inne skutkujące zniszczeniem silnika).
Dla porównania w przypadku oryginałów Hondy, Vertexów, czy nawet Meteorów (!) głównymi przyczynami remontu jest po prostu normalne zużycie (Wossner który tylko się zużył trafia się rzadko).
Wiadomo - zawsze może się zdarzyć walnięty pierścień czy coś innego, ale zdarza się to w przypadku każdych tłoków (i wcale nie mówię tu tylko o chińczykach).

Oczywiście mówimy tutaj o dwusuwach.

_________________
"Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"


Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 07:47 przez domban, łącznie zmieniany 5 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Kacperoo
 Tytuł:
Post: 05 lip 2014 09:38 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów

Rejestracja: 31 mar 2013 04:14
Posty: 88
Lokalizacja: Mielec
Has thanked: 6 times
Been thanked: 3 times
Car: Peugeot XR6 125
Telefon: 724630949
Imię: Kacper
Wiadomo, że jak zamontujemy tłok strzałką do dolotu to daleko nie zajedziemy. tak samo ze zbyt ubogą mieszanką.Wgięte denko, to objaw właśnie zbyt ubogiej mieszanki i dzięki temu denko zapada się od zbyt wysokiej temperatury.A co do Mete(ł)ora to obecnie najgorszy oferowany chłam na rynku.Dzwoni jak popierdzielony i nadmiernie puchnie.


Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 09:41 przez Kacperoo, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
domban
 Tytuł:
Post: 05 lip 2014 09:52 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
Oczywiście że zbyt uboga mieszanka zniszczy każdy tłok... ale Wossnerowi wiele nie trzeba do tego bo jest dużo bardziej czuły na to od innych tłoków.
Bez dostępu do hamowni i colortune nie chcę go nawet widzieć u mnie.

A Meteor wcale nie jest najgorszy. Jest to dobry tłok (przynajmniej do NSR 125). Dzwoni na wolnych ale to nie jest problem, ale to puchnięcie to nie wiem skąd wziąłeś. Mam z nimi duże doświadczenie i jeszcze nie miałem ani jednego sygnału aby coś było nie tak w silnikach które z nimi złożyłem.

Jak coś puchnie, to właśnie Wossner. Nie bez powodu producent zaleca większy luz. Oczywiście - przy idealnej pracy problemu nie ma, jednak wystarczy nawet mały wzrost temperatury tłoka i już rozszerza się dalej (bardziej od innych tłoków)

Aha, nie napisałeś o swoich doświadczeniach z nimi. Czyli trafiłem wcześniej?

_________________
"Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"


Ostatnio zmieniony 05 lip 2014 10:19 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Marcino
 Tytuł:
Post: 06 lip 2014 08:32 
Motocyklowy guru
Motocyklowy guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010 06:11
Posty: 1092
Lokalizacja: Ściśle tajna
Has thanked: 199 times
Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
Kacperoo pisze:
A co do Mete(ł)ora to obecnie najgorszy oferowany chłam na rynku.Dzwoni jak popierdzielony i nadmiernie puchnie.

Zupełnie nie wiem o czym mówisz, a miałem doczynienia z kilkoma Meteorami. Dzwoni? Ok zgodzę się, ale żeby puchł? Tłoki z odlewu Siluminu raczej mało kiedy puchną.

_________________
MOTOBANDA.PL
>>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<

Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? :P Info PW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
gacek:)
 Tytuł:
Post: 07 lip 2014 06:24 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 27 sie 2012 10:03
Posty: 213
Lokalizacja: straszydle
Has thanked: 5 times
Been thanked: 0 time
Car: honda mtx 125r
Imię: kacper
powiedzcie mi czym sie rozni połsyntetyk od syntetyka do 2t? tylko tak dokładnie? sa mineralne do 2t?:D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
domban
 Tytuł:
Post: 07 lip 2014 06:33 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
Rózni się bazą i powstawaniem. Szczegóły techniczne są Ci kompletnie do niczego niepotrzebne, a nawet pewnie byś z nich nic nie wiedział.
Syntetyczne mają najlepsze właściwości - smarowanie, czyszczenie, wszystko
Półsyntetyczne są "pół" tylko z nazwy, bo dużo bliżej mu do mineralnego
Mineralny? Dolna półka pod każdym względem.

Ale to nie temat o olejach. Kup syntetycznego Mobila i Motula (tylko nie Castrola) i po sprawie.

_________________
"Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
gacek:)
 Tytuł:
Post: 07 lip 2014 06:36 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 27 sie 2012 10:03
Posty: 213
Lokalizacja: straszydle
Has thanked: 5 times
Been thanked: 0 time
Car: honda mtx 125r
Imię: kacper
syntetyk z tego co slyszalem nby wyplukuje nagar;p


Na górę
 Wyświetl profil  
 
domban
 Tytuł:
Post: 07 lip 2014 07:52 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
No i dobrze że wypłukuje.
Większość tego co mogłeś słyszeć o olejach dotyczy silników czterosuwowych, a i tak w autach o bardzo dużych przebiegach.
Lej syntetyk i nie pyskuj :D Ewentualnie zrób sobie temat o olejach (o ile nie było)

_________________
"Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"


Ostatnio zmieniony 07 lip 2014 07:53 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
gacek:)
 Tytuł:
Post: 07 lip 2014 10:40 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 27 sie 2012 10:03
Posty: 213
Lokalizacja: straszydle
Has thanked: 5 times
Been thanked: 0 time
Car: honda mtx 125r
Imię: kacper
nno wiem ze dobrze:0 ten temat juz chyba mozna zamknac:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowaneOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 41 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net