Autor |
Wiadomość |
coliberrlz
|
: 15 paź 2014 01:04 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 07 lis 2013 09:48 Posty: 1 Lokalizacja: Szebnie Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
|
Siemanko!
Staje przed trudnym wyborem jakiejś 125.
Wczesniej jezdziłem skuterem, teraz Router ws 72, biegi mam już ogarniętę, jezdze dosyć dużo w sezonie, ten sezon 10.000tyś km na tym pierdziku
Brakuje mi strasznie mocy, router maksymalnie pójdzie 90, a przy tych 90 to wszystko sie w nim trzesie
Chciałbym NSR 125 ale podobno to sie psuje bardzo szybko, drogie czesci duże spalanie.
Za to CBR 125 jedzie wolniej co jest duzym minusem, ale jest wytrzymała i mniej pali.
Jechałem nsr-ką jak i cbr-ką, nie czułem żadnej róznicy w prowadzeniu ale jednak moc w nsr-ce jest o wiele wieksza
Jak myślicie co bedzie lepsze?
W Kwietniu a1 a moto kupuje w zimie;]
|
|
Na górę |
|
|
daniel_145
|
: 15 paź 2014 01:12 |
|
Łykacz kilometrów |
|
|
Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41 Posty: 116 Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D. Has thanked: 8 times Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
|
Jak kupisz dobrą NSR to nic ci się nie będzie psuło, ja swoją NSR zrobiłem 6k km i tylko tłoka trzeba zmienić a pali 5-6l nie raz nawet 5l nie spali, zależy jak się jedzie, tylko olej dość szybko ucieka bo co 800-900km muszę kupować.
_________________ Pozdrawiam wszystkich i widzimy się na trasie LwG
|
|
Na górę |
|
|
edward
|
: 15 paź 2014 02:06 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 22 lip 2012 11:08 Posty: 790 Lokalizacja: Dębica Has thanked: 43 times Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
|
Zależy jaki masz budżet czy to na zakup czy to na eksploatację. Ale wydaje mi się,że w twoim przypadku CBR będzie lepsza.
_________________ "Dwusuw kopci, dwusuw czadzi, dwusuw nigdy Cię nie zdradzi !"
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014 02:08 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Miura
|
: 15 paź 2014 04:41 |
|
Rada |
|
|
Rejestracja: 27 gru 2010 04:54 Posty: 1073 Lokalizacja: Rzeszów/Pogwizdów Nowy Has thanked: 54 times Been thanked: 59 times
Car: CBR JC 34
Telefon: 691437931
Imię: Mariusz
|
6k i wymiana tłoka. Odpowiedz sobie na pytanie czy stać Cię na eksploatacje NSR, bardzo fajny motocykl z dużą mocą jak na 125.
CBR jest mniejsza,wolniejsza,mniej lansu na niej ale...no właśnie moja ma już ponad 50k a parametry ma katalogowe. A jest eksploatowana na 110%, nawet latam nią po torze z efektami powyżej oczekiwań. Części są banalnie tanie, wszystko jesteś w stanie sam przy niej zrobić.
W Twoim przypadku zastanowiłbym się nad kosztami, czy stać Cię na eksploatację 2T jeśli tak to śmiało bierz NSR.
_________________ "Bądź gotowy.Kiedy wsiadasz na motocykl, Giganci grają w karty o twoje życie.
Bądź realistą.Dopasuj motocykl do umiejętności, odwrotnie jest trudniej"
Nie karmić TROLLA
|
|
Na górę |
|
|
e3dx
|
: 15 paź 2014 05:58 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 01 lis 2010 05:17 Posty: 857 Lokalizacja: Rz Has thanked: 43 times Been thanked: 29 times
Car: fajny
Imię: Adrian
|
Miura pisze: 6k i wymiana tłoka.
Z 6 k to lekko przesadziłeś.
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 15 paź 2014 06:22 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Nie to żeby ale większość ma cofane liczniki i nawet o tym nie wie.
NSR spokojnie latają po 40 tysięcy na oryginalnych tłokach i ogólnie są bardzo mało awaryjne.
A części drogie? To żart? Większość części można za śmieszne kwoty kupić.
Miałem i polecam. CBR jest malutka.
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
|
|
Na górę |
|
|
daniel_145
|
: 15 paź 2014 06:55 |
|
Łykacz kilometrów |
|
|
Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41 Posty: 116 Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D. Has thanked: 8 times Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
|
6k ja nią przejechałem a nie wiem kiedy był wymieniany tłok. Nie żałuje że kupiłem NSR
_________________ Pozdrawiam wszystkich i widzimy się na trasie LwG
|
|
Na górę |
|
|
dodek
|
: 15 paź 2014 07:07 |
|
Motocyklowy autorytet |
|
|
Rejestracja: 09 lut 2013 08:13 Posty: 1745 Lokalizacja: RMI Has thanked: 24 times Been thanked: 50 times
Car: F4i
|
Moim zdaniem lepiej kupić cbr 125 i nauczyć sie dobrze jeździć, cebeerka za duże plusy - jak małe spalanie - i bezawaryjność - lepsze to niż powściekać się na nsr robiąć przy tym kilkaset kilometrów na sezon, a dalej nie umiejąc jeździć dobrze po winklach.
Co z tego że potem przesiądziecie sie na sporta jak na pierwszym lepszym ostrym winklu albo wypadniecie z drogi albo wyprzedzi was gość na turystyku.
Jak zajeździsz min 2 komplety opon zrozumiesz o co chodzi- cała reszta sie nie liczy.
2 sprawa to koszty użytkowania- naprawdę zadajcie sobie pytanie czy stać was akurat na takie moto ?
Bo np spalanie będzie wynosić nie 5-6 litrów- a czasami 7 do 8 litów na 100km + olej - czyli lekko pod 50zł na 100km - robiąc 10 tys km na sezon wydasz prawie 5000 lub wiecej zł , zamiast jakiś 1200- 1500zł przy obliczeniu kosztów spalania cbr - czy naprawde masz tak duże kieszonkowe ?????
_________________ Ekipa 299++
|
|
Na górę |
|
|
sasek94
|
: 15 paź 2014 08:22 |
|
Mistrz winkli |
|
Rejestracja: 01 maja 2014 09:57 Posty: 335 Lokalizacja: Ok gorlic Has thanked: 1 time Been thanked: 2 times
|
Najlepiej kupić cebre czy hyo gt125r.
Tutaj już kwestia wzrostu. Spalanie takie samo( o ile dobrze wyregulowane).
A Hyo znacznie większe od nsr czy cbr.
|
|
Na górę |
|
|
Miura
|
: 16 paź 2014 11:28 |
|
Rada |
|
|
Rejestracja: 27 gru 2010 04:54 Posty: 1073 Lokalizacja: Rzeszów/Pogwizdów Nowy Has thanked: 54 times Been thanked: 59 times
Car: CBR JC 34
Telefon: 691437931
Imię: Mariusz
|
e3dx, sugerowałem się wypowiedzią przedmówcy, oczywiście dodałem do tego jakiś tam przebieg. Ale kup teraz NSR która wytrzyma 10k bez remontu... niestety ciężko będzie. Chyba, że z pewnego źródła. Sam chciałem kupić ten sprzęt i to mnie właśnie odstraszyło no i dźwięk...
_________________ "Bądź gotowy.Kiedy wsiadasz na motocykl, Giganci grają w karty o twoje życie.
Bądź realistą.Dopasuj motocykl do umiejętności, odwrotnie jest trudniej"
Nie karmić TROLLA
|
|
Na górę |
|
|
Fido
|
: 16 paź 2014 04:23 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 04 paź 2012 08:20 Posty: 176 Lokalizacja: Sandomierz Has thanked: 11 times Been thanked: 8 times
Car: 600 rr & k6
Telefon: 693477232
Imię: Mateusz
|
Miura Przepraszam, ale nie mogę czytać bzdur które wypisujesz. Widać, że nie miałeś styczności z tym motocyklem, a wiedzę na ten temat czerpałeś z forów na których własnie wypowiadają się tacy jak Ty. NSR zakupiłem w lipcu 2012 z kompresją prawie 10 bar. Na oleju nie oszczędzałem, tylko Motul 710. Przejechałem nią od tego czasu 14 000. Wiesz ile wynosi kompresja w dniu dzisiejszym? 9.4 (przypominam, że dane w serwisówce zalecają remont już poniżej 8 bar, jednak jest to mit- kolega na 7.5 kończy również drugi sezon i niewiele ode mnie odstaje). Jeśli dbasz o sprzęt nie ma opcji, żeby robić remonty co 10000 jak piszesz. Takie opinie biorą się od 15 latków którzy zalewają byle mixola i żyłują aż temperatura skoczy na czerwone pole, potem mają pretensje, że zatarła się. Żaden sprzęt nie wytrzyma czegoś takiego. Co do części są one naprawdę łatwo dostępne i za grosze można dostać zamienniki. Prawdą jest, że dźwięk nie powala, ale przyzwyczaiłem się, NSR rekompensuje to osiągami. Przy oględzinach zalecam ostrożność, lepiej wziąć kogoś na oględziny i zapłacić trochę niż trafić na minę i potem wydać krocie na remont. Jw wspominałem, tego motocykla nie użytkują dziadeczkowie po 60-tce, dużo NSR-ek miało nieciekawe przygody. Jeszcze jedno: największy błąd to sugerowanie się przebiegiem czy rocznikiem. Naprawdę, w przypadku tego moto traktujemy to bardziej jako ciekawostkę. Niekiedy NSR z 94 z przebiegiem 60k będzie bardziej zadbana od takiej z 2002 z przebiegiem 20k, wszystko zależy od tego kto motocykl użytkuje. Przeszło mi przez łapy już 6-7 NSR-ek więc wiem co mówię, mogę od siebie polecić ten motocykl. Na temat CBR się nie wypowiadam, ponieważ nie miałem z nią nigdy styczności.
nie cytujemy postu będącego powyżej. Higga
Ostatnio zmieniony 17 paź 2014 09:03 przez Fido, łącznie zmieniany 2 razy
|
|
Na górę |
|
|
sasek94
|
: 16 paź 2014 08:44 |
|
Mistrz winkli |
|
Rejestracja: 01 maja 2014 09:57 Posty: 335 Lokalizacja: Ok gorlic Has thanked: 1 time Been thanked: 2 times
|
Co do waszych opini.
Większość problemów z nsr jest po remoncie.
Byle jaka tuleja, kiepski tłok. A młodemu się docierać nie chce...
|
|
Na górę |
|
|
coliberrlz
|
: 16 paź 2014 09:41 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 07 lis 2013 09:48 Posty: 1 Lokalizacja: Szebnie Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
|
Chyba wybór padnie na cbr-ke, mykałem ns-1 naprzykład no i rezo zajebiste uczucie, ale jak ma tyle palić i sie psuc to podziekuje;]
|
|
Na górę |
|
|
edward
|
: 16 paź 2014 09:53 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 22 lip 2012 11:08 Posty: 790 Lokalizacja: Dębica Has thanked: 43 times Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
|
Nie psuje sie,pali od 4-7 litrów. Przynajmniej mi tak pali rs,wszystko zależy od jazdy.
_________________ "Dwusuw kopci, dwusuw czadzi, dwusuw nigdy Cię nie zdradzi !"
|
|
Na górę |
|
|
Fido
|
: 16 paź 2014 10:01 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 04 paź 2012 08:20 Posty: 176 Lokalizacja: Sandomierz Has thanked: 11 times Been thanked: 8 times
Car: 600 rr & k6
Telefon: 693477232
Imię: Mateusz
|
Po co pytasz się jak i tak wiesz lepiej? (mimo, że dużo kwestii zostało w temacie poruszonych)
|
|
Na górę |
|
|