Dzisiaj jest 28 mar 2024 10:26



Nowy tematOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
coliberrlz
Post: 15 paź 2014 01:04 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 07 lis 2013 09:48
Posty: 1
Lokalizacja: Szebnie
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Siemanko!
Staje przed trudnym wyborem jakiejś 125.
Wczesniej jezdziłem skuterem, teraz Router ws 72, biegi mam już ogarniętę, jezdze dosyć dużo w sezonie, ten sezon 10.000tyś km na tym pierdziku :) :)
Brakuje mi strasznie mocy, router maksymalnie pójdzie 90, a przy tych 90 to wszystko sie w nim trzesie :D :D
Chciałbym NSR 125 ale podobno to sie psuje bardzo szybko, drogie czesci duże spalanie.
Za to CBR 125 jedzie wolniej co jest duzym minusem, ale jest wytrzymała i mniej pali.
Jechałem nsr-ką jak i cbr-ką, nie czułem żadnej róznicy w prowadzeniu ale jednak moc w nsr-ce jest o wiele wieksza :)
Jak myślicie co bedzie lepsze?
W Kwietniu a1 a moto kupuje w zimie;]


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
daniel_145
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 01:12 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41
Posty: 116
Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D.
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
Jak kupisz dobrą NSR to nic ci się nie będzie psuło, ja swoją NSR zrobiłem 6k km i tylko tłoka trzeba zmienić a pali 5-6l nie raz nawet 5l nie spali, zależy jak się jedzie, :) tylko olej dość szybko ucieka bo co 800-900km muszę kupować. :P

_________________
Pozdrawiam wszystkich :D i widzimy się na trasie ;) LwG


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
edward
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 02:06 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2012 11:08
Posty: 790
Lokalizacja: Dębica
Has thanked: 43 times
Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
Zależy jaki masz budżet czy to na zakup czy to na eksploatację. Ale wydaje mi się,że w twoim przypadku CBR będzie lepsza. ;)

_________________
"Dwusuw kopci, dwusuw czadzi, dwusuw nigdy Cię nie zdradzi !"


Ostatnio zmieniony 15 paź 2014 02:08 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Miura
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 04:41 
Rada
Rada
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2010 04:54
Posty: 1073
Lokalizacja: Rzeszów/Pogwizdów Nowy
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Car: CBR JC 34
Telefon: 691437931
Imię: Mariusz
6k i wymiana tłoka. Odpowiedz sobie na pytanie czy stać Cię na eksploatacje NSR, bardzo fajny motocykl z dużą mocą jak na 125.

CBR jest mniejsza,wolniejsza,mniej lansu na niej ale...no właśnie moja ma już ponad 50k a parametry ma katalogowe. A jest eksploatowana na 110%, nawet latam nią po torze z efektami powyżej oczekiwań. Części są banalnie tanie, wszystko jesteś w stanie sam przy niej zrobić.

W Twoim przypadku zastanowiłbym się nad kosztami, czy stać Cię na eksploatację 2T jeśli tak to śmiało bierz NSR.

_________________
"Bądź gotowy.Kiedy wsiadasz na motocykl, Giganci grają w karty o twoje życie.
Bądź realistą.Dopasuj motocykl do umiejętności, odwrotnie jest trudniej"


Nie karmić TROLLA


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
e3dx
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 05:58 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2010 05:17
Posty: 857
Lokalizacja: Rz
Has thanked: 43 times
Been thanked: 29 times
Car: fajny
Imię: Adrian
Miura pisze:
6k i wymiana tłoka.


Z 6 k to lekko przesadziłeś.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
domban
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 06:22 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
Nie to żeby ale większość ma cofane liczniki i nawet o tym nie wie.
NSR spokojnie latają po 40 tysięcy na oryginalnych tłokach i ogólnie są bardzo mało awaryjne.
A części drogie? To żart? Większość części można za śmieszne kwoty kupić.
Miałem i polecam. CBR jest malutka.

_________________
"Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
daniel_145
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 06:55 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41
Posty: 116
Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D.
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
6k ja nią przejechałem a nie wiem kiedy był wymieniany tłok. Nie żałuje że kupiłem NSR :)

_________________
Pozdrawiam wszystkich :D i widzimy się na trasie ;) LwG


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
dodek
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 07:07 
Motocyklowy autorytet
Motocyklowy autorytet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013 08:13
Posty: 1745
Lokalizacja: RMI
Has thanked: 24 times
Been thanked: 50 times
Car: F4i
Moim zdaniem lepiej kupić cbr 125 i nauczyć sie dobrze jeździć, cebeerka za duże plusy - jak małe spalanie - i bezawaryjność - lepsze to niż powściekać się na nsr robiąć przy tym kilkaset kilometrów na sezon, a dalej nie umiejąc jeździć dobrze po winklach.
Co z tego że potem przesiądziecie sie na sporta jak na pierwszym lepszym ostrym winklu albo wypadniecie z drogi albo wyprzedzi was gość na turystyku.

Jak zajeździsz min 2 komplety opon zrozumiesz o co chodzi- cała reszta sie nie liczy. ;)
2 sprawa to koszty użytkowania- naprawdę zadajcie sobie pytanie czy stać was akurat na takie moto ?
Bo np spalanie będzie wynosić nie 5-6 litrów- a czasami 7 do 8 litów na 100km + olej - czyli lekko pod 50zł na 100km - robiąc 10 tys km na sezon wydasz prawie 5000 lub wiecej zł , zamiast jakiś 1200- 1500zł przy obliczeniu kosztów spalania cbr - czy naprawde masz tak duże kieszonkowe ?????

_________________
Ekipa 299++


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
sasek94
 Tytuł:
Post: 15 paź 2014 08:22 
Mistrz winkli
Mistrz winkli

Rejestracja: 01 maja 2014 09:57
Posty: 335
Lokalizacja: Ok gorlic
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Najlepiej kupić cebre czy hyo gt125r.
Tutaj już kwestia wzrostu. Spalanie takie samo( o ile dobrze wyregulowane).
A Hyo znacznie większe od nsr czy cbr.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Miura
 Tytuł:
Post: 16 paź 2014 11:28 
Rada
Rada
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2010 04:54
Posty: 1073
Lokalizacja: Rzeszów/Pogwizdów Nowy
Has thanked: 54 times
Been thanked: 59 times
Car: CBR JC 34
Telefon: 691437931
Imię: Mariusz
e3dx, sugerowałem się wypowiedzią przedmówcy, oczywiście dodałem do tego jakiś tam przebieg. Ale kup teraz NSR która wytrzyma 10k bez remontu... niestety ciężko będzie. Chyba, że z pewnego źródła. Sam chciałem kupić ten sprzęt i to mnie właśnie odstraszyło no i dźwięk... :D

_________________
"Bądź gotowy.Kiedy wsiadasz na motocykl, Giganci grają w karty o twoje życie.
Bądź realistą.Dopasuj motocykl do umiejętności, odwrotnie jest trudniej"


Nie karmić TROLLA


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Fido
 Tytuł:
Post: 16 paź 2014 04:23 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 04 paź 2012 08:20
Posty: 176
Lokalizacja: Sandomierz
Has thanked: 11 times
Been thanked: 8 times
Car: 600 rr & k6
Telefon: 693477232
Imię: Mateusz
Miura Przepraszam, ale nie mogę czytać bzdur które wypisujesz. Widać, że nie miałeś styczności z tym motocyklem, a wiedzę na ten temat czerpałeś z forów na których własnie wypowiadają się tacy jak Ty. NSR zakupiłem w lipcu 2012 z kompresją prawie 10 bar. Na oleju nie oszczędzałem, tylko Motul 710. Przejechałem nią od tego czasu 14 000. Wiesz ile wynosi kompresja w dniu dzisiejszym? 9.4 (przypominam, że dane w serwisówce zalecają remont już poniżej 8 bar, jednak jest to mit- kolega na 7.5 kończy również drugi sezon i niewiele ode mnie odstaje). Jeśli dbasz o sprzęt nie ma opcji, żeby robić remonty co 10000 jak piszesz. Takie opinie biorą się od 15 latków którzy zalewają byle mixola i żyłują aż temperatura skoczy na czerwone pole, potem mają pretensje, że zatarła się. Żaden sprzęt nie wytrzyma czegoś takiego. Co do części są one naprawdę łatwo dostępne i za grosze można dostać zamienniki. Prawdą jest, że dźwięk nie powala, ale przyzwyczaiłem się, NSR rekompensuje to osiągami. Przy oględzinach zalecam ostrożność, lepiej wziąć kogoś na oględziny i zapłacić trochę niż trafić na minę i potem wydać krocie na remont. Jw wspominałem, tego motocykla nie użytkują dziadeczkowie po 60-tce, dużo NSR-ek miało nieciekawe przygody. Jeszcze jedno: największy błąd to sugerowanie się przebiegiem czy rocznikiem. Naprawdę, w przypadku tego moto traktujemy to bardziej jako ciekawostkę. Niekiedy NSR z 94 z przebiegiem 60k będzie bardziej zadbana od takiej z 2002 z przebiegiem 20k, wszystko zależy od tego kto motocykl użytkuje. Przeszło mi przez łapy już 6-7 NSR-ek więc wiem co mówię, mogę od siebie polecić ten motocykl. Na temat CBR się nie wypowiadam, ponieważ nie miałem z nią nigdy styczności.

nie cytujemy postu będącego powyżej. Higga


Ostatnio zmieniony 17 paź 2014 09:03 przez Fido, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
sasek94
 Tytuł:
Post: 16 paź 2014 08:44 
Mistrz winkli
Mistrz winkli

Rejestracja: 01 maja 2014 09:57
Posty: 335
Lokalizacja: Ok gorlic
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Co do waszych opini.
Większość problemów z nsr jest po remoncie.
Byle jaka tuleja, kiepski tłok. A młodemu się docierać nie chce...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
coliberrlz
 Tytuł:
Post: 16 paź 2014 09:41 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 07 lis 2013 09:48
Posty: 1
Lokalizacja: Szebnie
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Chyba wybór padnie na cbr-ke, mykałem ns-1 naprzykład no i rezo zajebiste uczucie, ale jak ma tyle palić i sie psuc to podziekuje;]


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
edward
 Tytuł:
Post: 16 paź 2014 09:53 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2012 11:08
Posty: 790
Lokalizacja: Dębica
Has thanked: 43 times
Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
Nie psuje sie,pali od 4-7 litrów. Przynajmniej mi tak pali rs,wszystko zależy od jazdy.

_________________
"Dwusuw kopci, dwusuw czadzi, dwusuw nigdy Cię nie zdradzi !"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Fido
 Tytuł:
Post: 16 paź 2014 10:01 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 04 paź 2012 08:20
Posty: 176
Lokalizacja: Sandomierz
Has thanked: 11 times
Been thanked: 8 times
Car: 600 rr & k6
Telefon: 693477232
Imię: Mateusz
Po co pytasz się jak i tak wiesz lepiej? (mimo, że dużo kwestii zostało w temacie poruszonych)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy tematOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net