P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=23260 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Compan [ 11 mar 2018 08:19 ] |
Tytuł: | Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 |
Cześć, Odświeżę temat prze wiosną Czy jest coś ciekawszego od wiadreka i hajsunga gt w tej kwocie do kupienia? Wiaderko bardzo mi się podoba, z racji że nie będę robił w najbliższym czasie kat A , to zastanawiam się nad jakim moto Miałem Junaka RS 125 bardzo fajnie się na nim jeździło jakość ok- żona go teraz ma Zastanawiam się, czy kupić coś praktycznie nowego chińskiego itp czy jakiegoś sprawdzonego japońca ? Proszę o konkretne za i przeciw- ale tym którzy choć raz siedzieli na tych moto, opowieści że np Junak RS 125 jest bee wsadzam w między bajki- połowę tych opinii pisali ludzie którzy nie mieli z nim do czynienia. Pozdrawiam! |
Autor: | hałabała [ 12 mar 2018 01:45 ] |
Tytuł: | Re: Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 |
Witam. Ja latałem dwa sezony na Hyosung-u GT125. Złego słowa nie powiem choć miał już nalatane. Duży, solidnie wykonany, bez awarii, fajnie wygląda na dużo więcej niż 125,wygodny, leciał 120km/h. Trochę trudno o części-trzeba kombinować trochę od suzuki SV trochę ze szrotu. Brakowało mi też centralnej stopki. Ogólnie polecam, choć nie mam porównania do wiadra. |
Autor: | sasek94 [ 12 mar 2018 02:40 ] |
Tytuł: | Re: Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 |
Centralna stopka pasuje z GS500. Gt spoko, chociaż słyszałem opinie, że im młodsze tym gorzej wykonane. Części do Hyo to chyba mam najwięcej na południu, tak więc raczej bez większych problemów. Z upierdliwych rzeczy przy GT 125: -Airboxy, często modyfikowane, bo ciężko zamontować z oryginalnymi mocowaniami, -gaźniki- wymagają konkretnego serwisu, nie uda się na półśrodkach, -krócce, często pękają, do dostania za małą kase nowe, -silnik mulasty do 8k rpm, później w miare ciągnie, -regulatory napięcia padają, ale to standard, chyba że jest już poprawiony(większy) Co do starszych modeli, czasem padają napinacze rozrządu, tylne tarcze szybko uciekają. Miałem Gt z przebiegami od 1000km do 40 tyś km. Bez większej różnicy w pracy. Czasem szczególnie w motocyklach długo nieużywanych padały napinacze, i korodowały tłoczki zacisków. Rama stal, wytrzymała. |
Autor: | domban [ 12 mar 2018 06:17 ] |
Tytuł: | Re: Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 |
W tej kwocie możesz kupić co tylko Ci się spodoba w salonie, nawet kilka sztuk i postawić do kompletu garaż. 8000 tyś, fajna kaska. Tylko poprawny zapis to 8 milionów. |
Autor: | Tyberiusz [ 12 mar 2018 08:02 ] |
Tytuł: | Re: Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 |
Z konkretów to różnica wagi. Jak masz możliwość to najlepiej się przymierzyć i pojeździć jak to Tobie pasuje. Varadero teraz poszybowały cenowo w górę, wiec finansowo modele w dobry stanie będą swoje kosztowały(nowsza wersja ma już wtrysk). Junak ważył 127kg? miał 10KM? a tutaj: Varadero 125 gotowy do drogi 187 11kW (15KM) przy 11000 obr/min. chłodzenie cieczą fabryczne mocowanie pod kufer owiewki szybka dostęp do części i dodatków Hyosung GT 125 Moc maksymalna: 14,5 KM (10,92 kW) przy 10 500 obr./min Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem:167 kg tutaj zdaje się jest chłodnica oleju wygląd nakeda Przymiarka oraz jazda powinna coś rozjaśnić. Pozostałe rzeczy jak to jest w kwestii eksploatacji to może jeszcze sami użytkownicy napiszą. Co do wyglądu to już kwestia indywidualna, obie maszyny wyglądają na większe pojemności, mają dobry dźwięk na tle pozostałej konkurencji w tej klasie. |
Autor: | Compan [ 12 mar 2018 08:10 ] |
Tytuł: | Re: Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 |
Oba modele mi się podobają ciężko strzelić jak z trwałością? Wiaderko pewnie jakościowo lepsza? ale tak jak piszesz najlepiej będzie się przymierzyć |
Autor: | Tyberiusz [ 12 mar 2018 09:17 ] |
Tytuł: | Re: Panowie 7000-8000 tyś na moto 125 cm3 |
Compan pisze: Oba modele mi się podobają ciężko strzelić jak z trwałością? Wiaderko pewnie jakościowo lepsza? ale tak jak piszesz najlepiej będzie się przymierzyć Ciężko powiedzieć "co lepsze" bo mówimy o używanych sprzętach, a to wiadomo podlega regułom takich zakupów jeden może być dojechany drugi dobrze eksploatowany itp. itd. zadbany kosmetycznie, ale trafiony technicznie tutaj co oferuje rynek (tak jak napisałeś nowy ale taki a używany a taki). Przymierzyć/przetoczyć, ale i przejechać masa/moc w odniesieniu do Twojej postury/wagi/siły itp. to rzeczy bardzo indywidualne, bo są maszyny gdzie ta tzw. masa "znika" po ruszeniu ja wiem, że może ktoś powie bo nadrabia moto "pojemnością"/mocą/momentem obrotowym i tak to prawda, ale chodzi mi tutaj o aspekt, że masa jest tak rozłożona że łatwo nad nią panować a motocykl z zewnątrz i na papierze wygląda na na ciężki i nieporęczny, ale są też rzeczy których nie oszukasz i ta masa po prostu będzie bardzo uciążliwa, a w tej klasie ma znaczenie każdy koń i każde kilo. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |