P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Yamaha WR125 - Freska - Co później ? http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=7054 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Joris [ 21 paź 2012 03:48 ] |
Tytuł: | |
Freska, a Hornet ? |
Autor: | Freska [ 22 paź 2012 10:34 ] |
Tytuł: | |
Mr1d3r pisze: Freska, a Hornet ?
A i owszem, wyłowiłam kilka dni temu na otomoto w wersji S i aż się zdziwiłam, że nie zwróciłam wcześniej uwagi Na obecną chwilę, mimo całej miłości do supermoto: 1. SV 650 S 2. Hornet |
Autor: | joseph [ 22 paź 2012 10:39 ] |
Tytuł: | |
To jeszcze może ER-6, nie wiem czy ktoś wspominał |
Autor: | Freska [ 22 paź 2012 10:46 ] |
Tytuł: | |
Zabijcie mnie, wciąż uprzedzona jestem do Kawasaki |
Autor: | Marcino [ 22 paź 2012 10:50 ] |
Tytuł: | |
Cb500, xj600, |
Autor: | Freska [ 23 paź 2012 07:29 ] |
Tytuł: | |
Rommel, pewnie masz rację, to moje uprzedzenie do Kawy wynika trochę znikąd, ale tylko trochę jechałam na 250 i klekotało dosłownie wszystko. Mój eksio miał przez pięć lat sporta Kawasaki (nie pamiętam, jakiego) i był bardzo zadowolony, ale mimo to powiedział, że więcej Kawy nie kupi Spróbuję zlokalizować tego Horneta |
Autor: | mariow [ 23 paź 2012 09:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Na obecną chwilę, mimo całej miłości do supermoto:
1. SV 650 S 2. Hornet Sv w porządku, ale jak zamierzasz cokolwiek turystycznie to wersja s wymaga przeróbek. Kierownica jest zdecydowanie za nisko. Już po 100 km nadgarstki i plecki bolą. Na szczęście można stosunkowo łatwo przerobić bo jest bliźniacza wersja n. |
Autor: | Freska [ 24 paź 2012 08:09 ] |
Tytuł: | |
Wiem właśnie. Tzn. bardzo mi bliski posiadacz SV nie narzeka, ale mi, z racji, że w supermoto kierownica jest wysoka, zdecydowanie łatwiej byłoby się przestawić na SV z turystyczną kierownicą. A Ty orientujesz się może, jak to wygląda kasowo? |
Autor: | Pelasek [ 24 paź 2012 07:44 ] |
Tytuł: | |
Fazer ma dosyć wysoko kierownice nie czuć wogóle nadgrastków. Dużo wyżej np niż VFR. |
Autor: | mariow [ 24 paź 2012 09:15 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A Ty orientujesz się może, jak to wygląda kasowo?
Orientuję się w wersji gaźnikowej (ok 300-400pln na używkach z allegro). Potrzebujesz Półki, kierownicy, linki sprzęgła, dłuższego przewodu hamulcowego pomiędzy pompką hamulca i rozdzielaczem (ewentualnie kupić oplot i założyć w układzie F) Trzeba jeszcze przyciąć szybkę. Można też kupić wyższe sety kierownicy (ebay włochy ok 500 pln) ale podnoszą tylko o 5 cm w stosunku do oryginalu. |
Autor: | Freska [ 25 paź 2012 08:09 ] |
Tytuł: | |
Pelasek pisze: Fazer ma dosyć wysoko kierownice nie czuć wogóle nadgrastków. Dużo wyżej np niż VFR.
Ale przymierzyłam się i jest dla mnie zbyt masywny. mariow, dzięki śliczne za wskazówki! |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |