Dzisiaj jest 27 kwie 2024 12:03



Forum zablokowaneOdpowiedz Strona 12 z 16   [ Posty: 231 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna
Autor Wiadomość
Marcino
 Tytuł:
Post: 21 lip 2013 11:03 
Motocyklowy guru
Motocyklowy guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010 06:11
Posty: 1092
Lokalizacja: Ściśle tajna
Has thanked: 199 times
Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
boczo9, wszystko zależy od marki. Daelim to akurat marka hiszpańska. Jest taka zasada "Jak dbasz tak masz" Kwestia dotyczy jedynie tego jak często musisz dbać przy dobrym sprzęcie, a jak często przy marketówce.

_________________
MOTOBANDA.PL
>>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<

Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? :P Info PW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Arek095
 Tytuł:
Post: 21 lip 2013 12:03 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2012 10:54
Posty: 124
Lokalizacja: München/Jasło
Has thanked: 28 times
Been thanked: 1 time
Car: CB 500F 2016 KTM EXC 450 2006 VARADERO 125 2003
Telefon: 791587450
Imię: Arkadiusz
Kwestia sporna.
Kolega miał Rometa to odkąd pamiętam na niego narzekał.
To to sie odkręcało to tamto, silnik nawet pracował w miarę.
Silniki moze i nie są takie najgorsze jak dbasz, ale gorzej z konstrukcją.

I nie porównuj Daelima do Rometa, to też chyba inne marki a ja się wypowiadałem pod kątem właśnie Rometa, bo ludzie z okolicy nie chwalą sobie tych sprzętów. Po prostu.
Takie jest moje zdanie na ten temat. Pozdrawiam.

_________________
https://www.facebook.com/SouthTerrorTeam


Honda MT50 ---> Honda XLR 125 ---> Yamaha R125 --->Honda CBR 600 F4i & Honda CRF 250R-----> KTM EXC 450 & Varadero 125


Ostatnio zmieniony 21 lip 2013 12:04 przez Arek095, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
dodek
 Tytuł:
Post: 21 lip 2013 12:16 
Motocyklowy autorytet
Motocyklowy autorytet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2013 08:13
Posty: 1745
Lokalizacja: RMI
Has thanked: 24 times
Been thanked: 50 times
Car: F4i
Arek095, ano romet k/z125 to mega udana konstrukcja pod wzgledem silnikowym, to że czasem coś się odkręciło czy łańcuch poluzował to juz inna broszka.
Znajomy zrobił w 4 lata 64 tys km Rometem aż mu się wysypało łożysko w skrzyni biegów- i mógł to remontować bo silnik nie miał luzow na wale czy słabej kompresji ale juz mu sie nie chciało naprawiać tego silnika, jednak przed tym w silniku zmiana tylko płyny i to jeździło jak wściekle.
Faktem jest że rama i zawieszenie jest wiotkie i to jest troszkę nie dopracowane - ale gdy nikt na tym się nie wścieka - jako wół roboczy sprawdza się wybornie.
link


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Niko
 Tytuł:
Post: 21 lip 2013 03:06 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2012 10:17
Posty: 25
Lokalizacja: Bieszczady
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time
Dzięki wielkie :) Chyba wezmę CBR :)

_________________
" Żyje by jeździć, jeżdżę poto by żyć ... "


Na górę
 Wyświetl profil  
 
bartycho2038
 Tytuł:
Post: 27 lip 2013 07:30 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2013 10:58
Posty: 15
Lokalizacja: Kosina
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
Jak nie lubisz motorów które są zabudowane plastikami, nie podobają Ci sie ścigacze w wersji 125 , polecam yamaha ybr 125. Sprzęt super jeździ mało pali osiągi ok, silnik wytrzymały (moja ma 36500 km i ciśnienie 14 atmosfer :D) A wygląd poczciwego nakeda a nie wylansowanej ścigawy)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Luke
 Tytuł:
Post: 28 lip 2013 03:30 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012 02:34
Posty: 45
Lokalizacja: Wielopole
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Car: YZF R6
Telefon: 788 286 160
Imię: Łukasz
Ybr też bardzo przyzwoity (silnikowo) motocykl ;) ale jak on chce wygląd ścigawy to sprawa jasna. Szukaj fajnego egemplarza CBR 8-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
bartycho2038
 Tytuł:
Post: 28 lip 2013 07:32 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2013 10:58
Posty: 15
Lokalizacja: Kosina
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
No tak jeśli ścigawa to tylko 4t a jesli tylko 4t to cbr 125, lub yamaha yzf r125 (ale troszkę kosztuje). A co do cbrki to świetna maszyna, silnik dobry, mało pali, osiągi też ok. Jak lubisz ścigawy to faktycznie cbr 125 to najlepszy wybór


Ostatnio zmieniony 28 lip 2013 07:34 przez bartycho2038, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Luke
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 09:17 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012 02:34
Posty: 45
Lokalizacja: Wielopole
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Car: YZF R6
Telefon: 788 286 160
Imię: Łukasz
bartycho2038 pisze:
No tak jeśli ścigawa to tylko 4t


bartycho2038 z tym się nie zgodze, bo 2t ma jednak tego powera w porównaniu do 4t i bardziej zalatuje do ścigola :mrgreen: mówimy tu o klasie 125ccm .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
bartycho2038
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 10:17 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2013 10:58
Posty: 15
Lokalizacja: Kosina
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
ukauka pisze:
bartycho2038 pisze:
No tak jeśli ścigawa to tylko 4t


bartycho2038 z tym się nie zgodze, bo 2t ma jednak tego powera w porównaniu do 4t i bardziej zalatuje do ścigola :mrgreen: mówimy tu o klasie 125ccm .



No poza powerem to nic po za tym. Dzwięk pierdzącej 2t i spalanie porównywalne do 1000. Po za tym sam miałem 50cc 2t w stylu ścigacza, i zawsze jak stałem na parkingu byli gapie którzy patrzyli jak odpalam, jednak po odpaleniu po za śmiechem nic nigdy nie było. I nikt mi nie w mówi że ścigacze w 2t ładnie chodzą ... nikt... Po za tym żywotność krótka, i ciągnie tylko z wysokich ( a na wysokich dźwięk kosiarki). Według mojej opinii 2t mają sens chyba tylko w crossach, (ew w kiblach ale czasem jak przejedzie przez miasto jakaś 50cc w 2t to mało co uszy nie rozwali tak wyję)


Ostatnio zmieniony 29 lip 2013 10:22 przez bartycho2038, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Luke
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 11:05 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012 02:34
Posty: 45
Lokalizacja: Wielopole
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Car: YZF R6
Telefon: 788 286 160
Imię: Łukasz
Kolego nie mówie o dzwięku , który wydobywa się z komina, tylko o osiągach przypominających ściga :D a nie porównuj też 50 do 125 bo to dwa różne światy. Może i 2T 125 chodzi jak kosiarka, ale przynajmniej nie ciągnie się jak żółw.


Ostatnio zmieniony 29 lip 2013 11:12 przez Luke, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
edward
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 11:16 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2012 11:08
Posty: 790
Lokalizacja: Dębica
Has thanked: 43 times
Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
bartycho2038, tylko,że takie 50 ccm na racingu albo nawet i na sporcie bez większego problemu objeżdża twoją mulastą YBR. Tyle w temacie.

2T-lepsze osiągi,krótsza żywotnosć,większe koszty utrzymania (spalanie),tanie remonty
4T-słabsze osiagi,dłuższa,żywotnosć (niskie koszty eksploatacji:spalanie i brak potrzeby kupowania oleju),bardzo rzadkie,ale jednak drogie remonty.


Jak ktoś jeździ w większości po mieście to wybiera 4T,bo to logiczne. Ale jak ktoś ma robić trasę 300 km to taką YBR będzie bardzo nudno i ciężko.

Co do dźwięku to YBR czy inne 4T nie na przelocie brzmi jak chinski skuter z tesco. 2T ma wyć,jeczeć,pierdzieć i ma dźwięk jak kosiarka,bo konstrukcyjnie to jednak jest kosiarka. Inaczej niestety nie będzie. Ale to za pseudo ścigi,któy brzmi kosiarka oglądają się dziewczyny,a nie za brzydkim nakedem który ma dużo wspólnego z rowerem.


Ostatnio zmieniony 29 lip 2013 11:21 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
bartycho2038
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 12:56 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2013 10:58
Posty: 15
Lokalizacja: Kosina
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
edward pisze:
bartycho2038, tylko,że takie 50 ccm na racingu albo nawet i na sporcie bez większego problemu objeżdża twoją mulastą YBR. Tyle w temacie.

2T-lepsze osiągi,krótsza żywotnosć,większe koszty utrzymania (spalanie),tanie remonty
4T-słabsze osiagi,dłuższa,żywotnosć (niskie koszty eksploatacji:spalanie i brak potrzeby kupowania oleju),bardzo rzadkie,ale jednak drogie remonty.


Jak ktoś jeździ w większości po mieście to wybiera 4T,bo to logiczne. Ale jak ktoś ma robić trasę 300 km to taką YBR będzie bardzo nudno i ciężko.

Co do dźwięku to YBR czy inne 4T nie na przelocie brzmi jak chinski skuter z tesco. 2T ma wyć,jeczeć,pierdzieć i ma dźwięk jak kosiarka,bo konstrukcyjnie to jednak jest kosiarka. Inaczej niestety nie będzie. Ale to za pseudo ścigi,któy brzmi kosiarka oglądają się dziewczyny,a nie za brzydkim nakedem który ma dużo wspólnego z rowerem.




Dobra zmywam się z tego tematu bo z dzieciakiem który uważa że jak ma plastiki to już jest git, ciul z tego że każdy się śmieje jak takie coś jedźie, co z tego że ryczy na 2 jak by jechał z 200 a tak naprawde jedzie 30. Co tam ważne że ma wygląd jee. Dobra widzę że autor tematu nie i tak się nie odzywa więc bo po co to ruszać. Po za tym co z tego że mnie weźmie jakaś pierdząca kosiarka na sporcie jak pojeździ chwile i zaraz wszystko do roboty. Miałem już kilku kolegów co jeździli po 110 50cc przez pare tygodni jak zaczeło się wszystko sypać to sprzedali za grosze. Tak teraz mnie hejtuj że jedziesz swoją 50cc 200km/h i mnie bierzesz co z tego? Ja się zmywam bo i tak z wami nie wygram :) Pojeździcie chwilę to zrozumiecie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Łukasz S.
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 02:26 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2012 01:58
Posty: 128
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 40 times
Been thanked: 13 times
Car: wigry 3 + gnom, XL125V, GSF 650N
edward, trochę za duża wiedza teoretyczna, a za mało praktyki niestety...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Marcino
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 02:37 
Motocyklowy guru
Motocyklowy guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010 06:11
Posty: 1092
Lokalizacja: Ściśle tajna
Has thanked: 199 times
Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
YBR125 nie polecam, bo to straszny muł... Ale jak 125 to tylko 4T :) Wolę natłuc na 8 litrach 350km zamiast 100...

_________________
MOTOBANDA.PL
>>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<

Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? :P Info PW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
edward
 Tytuł:
Post: 29 lip 2013 02:45 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2012 11:08
Posty: 790
Lokalizacja: Dębica
Has thanked: 43 times
Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
bartycho2038, i dobrze,bo racji nie masz,to nie wygrasz.

Łukasz S., masz rację nie miałem 4T,ale wymieniłem zalety tego typu silnika,tak mi się wydaję przynajmniej.

ArekVaradero, no nie miałem tu na myśli Viaderka. :P

_________________
"Dwusuw kopci, dwusuw czadzi, dwusuw nigdy Cię nie zdradzi !"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowaneOdpowiedz Strona 12 z 16   [ Posty: 231 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net