Autor |
Wiadomość |
Marcino
|
: 21 lip 2013 11:03 |
|
Motocyklowy guru |
|
|
Rejestracja: 30 gru 2010 06:11 Posty: 1092 Lokalizacja: Ściśle tajna Has thanked: 199 times Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
|
boczo9, wszystko zależy od marki. Daelim to akurat marka hiszpańska. Jest taka zasada "Jak dbasz tak masz" Kwestia dotyczy jedynie tego jak często musisz dbać przy dobrym sprzęcie, a jak często przy marketówce.
_________________ MOTOBANDA.PL >>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? Info PW
|
|
Na górę |
|
|
Arek095
|
: 21 lip 2013 12:03 |
|
Łykacz kilometrów |
|
|
Rejestracja: 22 lip 2012 10:54 Posty: 124 Lokalizacja: München/Jasło Has thanked: 28 times Been thanked: 1 time
Car: CB 500F 2016 KTM EXC 450 2006 VARADERO 125 2003
Telefon: 791587450
Imię: Arkadiusz
|
Kwestia sporna.
Kolega miał Rometa to odkąd pamiętam na niego narzekał.
To to sie odkręcało to tamto, silnik nawet pracował w miarę.
Silniki moze i nie są takie najgorsze jak dbasz, ale gorzej z konstrukcją.
I nie porównuj Daelima do Rometa, to też chyba inne marki a ja się wypowiadałem pod kątem właśnie Rometa, bo ludzie z okolicy nie chwalą sobie tych sprzętów. Po prostu.
Takie jest moje zdanie na ten temat. Pozdrawiam.
_________________ https://www.facebook.com/SouthTerrorTeamHonda MT50 ---> Honda XLR 125 ---> Yamaha R125 --->Honda CBR 600 F4i & Honda CRF 250R-----> KTM EXC 450 & Varadero 125
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013 12:04 przez Arek095, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
dodek
|
: 21 lip 2013 12:16 |
|
Motocyklowy autorytet |
|
|
Rejestracja: 09 lut 2013 08:13 Posty: 1745 Lokalizacja: RMI Has thanked: 24 times Been thanked: 50 times
Car: F4i
|
Arek095, ano romet k/z125 to mega udana konstrukcja pod wzgledem silnikowym, to że czasem coś się odkręciło czy łańcuch poluzował to juz inna broszka.
Znajomy zrobił w 4 lata 64 tys km Rometem aż mu się wysypało łożysko w skrzyni biegów- i mógł to remontować bo silnik nie miał luzow na wale czy słabej kompresji ale juz mu sie nie chciało naprawiać tego silnika, jednak przed tym w silniku zmiana tylko płyny i to jeździło jak wściekle.
Faktem jest że rama i zawieszenie jest wiotkie i to jest troszkę nie dopracowane - ale gdy nikt na tym się nie wścieka - jako wół roboczy sprawdza się wybornie.
link
|
|
Na górę |
|
|
Niko
|
: 21 lip 2013 03:06 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 19 lis 2012 10:17 Posty: 25 Lokalizacja: Bieszczady Has thanked: 4 times Been thanked: 1 time
|
Dzięki wielkie Chyba wezmę CBR
_________________ " Żyje by jeździć, jeżdżę poto by żyć ... "
|
|
Na górę |
|
|
bartycho2038
|
: 27 lip 2013 07:30 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 06 lip 2013 10:58 Posty: 15 Lokalizacja: Kosina Has thanked: 3 times Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
|
Jak nie lubisz motorów które są zabudowane plastikami, nie podobają Ci sie ścigacze w wersji 125 , polecam yamaha ybr 125. Sprzęt super jeździ mało pali osiągi ok, silnik wytrzymały (moja ma 36500 km i ciśnienie 14 atmosfer ) A wygląd poczciwego nakeda a nie wylansowanej ścigawy)
|
|
Na górę |
|
|
Luke
|
: 28 lip 2013 03:30 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 13 sie 2012 02:34 Posty: 45 Lokalizacja: Wielopole Has thanked: 0 time Been thanked: 1 time
Car: YZF R6
Telefon: 788 286 160
Imię: Łukasz
|
Ybr też bardzo przyzwoity (silnikowo) motocykl ale jak on chce wygląd ścigawy to sprawa jasna. Szukaj fajnego egemplarza CBR
|
|
Na górę |
|
|
bartycho2038
|
: 28 lip 2013 07:32 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 06 lip 2013 10:58 Posty: 15 Lokalizacja: Kosina Has thanked: 3 times Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
|
No tak jeśli ścigawa to tylko 4t a jesli tylko 4t to cbr 125, lub yamaha yzf r125 (ale troszkę kosztuje). A co do cbrki to świetna maszyna, silnik dobry, mało pali, osiągi też ok. Jak lubisz ścigawy to faktycznie cbr 125 to najlepszy wybór
Ostatnio zmieniony 28 lip 2013 07:34 przez bartycho2038, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Luke
|
: 29 lip 2013 09:17 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 13 sie 2012 02:34 Posty: 45 Lokalizacja: Wielopole Has thanked: 0 time Been thanked: 1 time
Car: YZF R6
Telefon: 788 286 160
Imię: Łukasz
|
bartycho2038 pisze: No tak jeśli ścigawa to tylko 4t
bartycho2038 z tym się nie zgodze, bo 2t ma jednak tego powera w porównaniu do 4t i bardziej zalatuje do ścigola mówimy tu o klasie 125ccm .
|
|
Na górę |
|
|
bartycho2038
|
: 29 lip 2013 10:17 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 06 lip 2013 10:58 Posty: 15 Lokalizacja: Kosina Has thanked: 3 times Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
|
ukauka pisze: bartycho2038 pisze: No tak jeśli ścigawa to tylko 4t bartycho2038 z tym się nie zgodze, bo 2t ma jednak tego powera w porównaniu do 4t i bardziej zalatuje do ścigola mówimy tu o klasie 125ccm .
No poza powerem to nic po za tym. Dzwięk pierdzącej 2t i spalanie porównywalne do 1000. Po za tym sam miałem 50cc 2t w stylu ścigacza, i zawsze jak stałem na parkingu byli gapie którzy patrzyli jak odpalam, jednak po odpaleniu po za śmiechem nic nigdy nie było. I nikt mi nie w mówi że ścigacze w 2t ładnie chodzą ... nikt... Po za tym żywotność krótka, i ciągnie tylko z wysokich ( a na wysokich dźwięk kosiarki). Według mojej opinii 2t mają sens chyba tylko w crossach, (ew w kiblach ale czasem jak przejedzie przez miasto jakaś 50cc w 2t to mało co uszy nie rozwali tak wyję)
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013 10:22 przez bartycho2038, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Luke
|
: 29 lip 2013 11:05 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 13 sie 2012 02:34 Posty: 45 Lokalizacja: Wielopole Has thanked: 0 time Been thanked: 1 time
Car: YZF R6
Telefon: 788 286 160
Imię: Łukasz
|
Kolego nie mówie o dzwięku , który wydobywa się z komina, tylko o osiągach przypominających ściga a nie porównuj też 50 do 125 bo to dwa różne światy. Może i 2T 125 chodzi jak kosiarka, ale przynajmniej nie ciągnie się jak żółw.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013 11:12 przez Luke, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
edward
|
: 29 lip 2013 11:16 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 22 lip 2012 11:08 Posty: 790 Lokalizacja: Dębica Has thanked: 43 times Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
|
bartycho2038, tylko,że takie 50 ccm na racingu albo nawet i na sporcie bez większego problemu objeżdża twoją mulastą YBR. Tyle w temacie.
2T-lepsze osiągi,krótsza żywotnosć,większe koszty utrzymania (spalanie),tanie remonty
4T-słabsze osiagi,dłuższa,żywotnosć (niskie koszty eksploatacji:spalanie i brak potrzeby kupowania oleju),bardzo rzadkie,ale jednak drogie remonty.
Jak ktoś jeździ w większości po mieście to wybiera 4T,bo to logiczne. Ale jak ktoś ma robić trasę 300 km to taką YBR będzie bardzo nudno i ciężko.
Co do dźwięku to YBR czy inne 4T nie na przelocie brzmi jak chinski skuter z tesco. 2T ma wyć,jeczeć,pierdzieć i ma dźwięk jak kosiarka,bo konstrukcyjnie to jednak jest kosiarka. Inaczej niestety nie będzie. Ale to za pseudo ścigi,któy brzmi kosiarka oglądają się dziewczyny,a nie za brzydkim nakedem który ma dużo wspólnego z rowerem.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013 11:21 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
bartycho2038
|
: 29 lip 2013 12:56 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 06 lip 2013 10:58 Posty: 15 Lokalizacja: Kosina Has thanked: 3 times Been thanked: 0 time
Car: Yamaha xj 600n 98r
Imię: Bartek
|
edward pisze: bartycho2038, tylko,że takie 50 ccm na racingu albo nawet i na sporcie bez większego problemu objeżdża twoją mulastą YBR. Tyle w temacie.
2T-lepsze osiągi,krótsza żywotnosć,większe koszty utrzymania (spalanie),tanie remonty 4T-słabsze osiagi,dłuższa,żywotnosć (niskie koszty eksploatacji:spalanie i brak potrzeby kupowania oleju),bardzo rzadkie,ale jednak drogie remonty.
Jak ktoś jeździ w większości po mieście to wybiera 4T,bo to logiczne. Ale jak ktoś ma robić trasę 300 km to taką YBR będzie bardzo nudno i ciężko.
Co do dźwięku to YBR czy inne 4T nie na przelocie brzmi jak chinski skuter z tesco. 2T ma wyć,jeczeć,pierdzieć i ma dźwięk jak kosiarka,bo konstrukcyjnie to jednak jest kosiarka. Inaczej niestety nie będzie. Ale to za pseudo ścigi,któy brzmi kosiarka oglądają się dziewczyny,a nie za brzydkim nakedem który ma dużo wspólnego z rowerem.
Dobra zmywam się z tego tematu bo z dzieciakiem który uważa że jak ma plastiki to już jest git, ciul z tego że każdy się śmieje jak takie coś jedźie, co z tego że ryczy na 2 jak by jechał z 200 a tak naprawde jedzie 30. Co tam ważne że ma wygląd jee. Dobra widzę że autor tematu nie i tak się nie odzywa więc bo po co to ruszać. Po za tym co z tego że mnie weźmie jakaś pierdząca kosiarka na sporcie jak pojeździ chwile i zaraz wszystko do roboty. Miałem już kilku kolegów co jeździli po 110 50cc przez pare tygodni jak zaczeło się wszystko sypać to sprzedali za grosze. Tak teraz mnie hejtuj że jedziesz swoją 50cc 200km/h i mnie bierzesz co z tego? Ja się zmywam bo i tak z wami nie wygram Pojeździcie chwilę to zrozumiecie.
|
|
Na górę |
|
|
Łukasz S.
|
: 29 lip 2013 02:26 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
|
Rejestracja: 04 sie 2012 01:58 Posty: 128 Lokalizacja: Rzeszów Has thanked: 40 times Been thanked: 13 times
Car: wigry 3 + gnom, XL125V, GSF 650N
|
edward, trochę za duża wiedza teoretyczna, a za mało praktyki niestety...
|
|
Na górę |
|
|
Marcino
|
: 29 lip 2013 02:37 |
|
Motocyklowy guru |
|
|
Rejestracja: 30 gru 2010 06:11 Posty: 1092 Lokalizacja: Ściśle tajna Has thanked: 199 times Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
|
|
Na górę |
|
|
edward
|
: 29 lip 2013 02:45 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 22 lip 2012 11:08 Posty: 790 Lokalizacja: Dębica Has thanked: 43 times Been thanked: 18 times
Car: 600RR PC37
Telefon: 723301007
Imię: Adrian
|
bartycho2038, i dobrze,bo racji nie masz,to nie wygrasz.
Łukasz S., masz rację nie miałem 4T,ale wymieniłem zalety tego typu silnika,tak mi się wydaję przynajmniej.
ArekVaradero, no nie miałem tu na myśli Viaderka.
_________________ "Dwusuw kopci, dwusuw czadzi, dwusuw nigdy Cię nie zdradzi !"
|
|
Na górę |
|
|