P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

Doradźcie jakiś motorek - wątek zbiorczy
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=7115
Strona 13 z 16

Autor:  Arek_M [ 29 lip 2013 02:47 ]
Tytuł: 

edward, ale to też 4T więc już się tak nie broń bo zdążyłeś zrobić z siebie "znawce"

Autor:  Luke [ 29 lip 2013 04:18 ]
Tytuł: 

Autor wątku opcji Viaderka chyba nie rozważał , bardziej celował w coś wąskiego :mrgreen:

Autor:  bartycho2038 [ 29 lip 2013 04:45 ]
Tytuł: 

Dobra panowie koniec, każdy zapierdala czym lubi. A z tej kłótni chyba już wszystkie zalety 2t i 4t zostały poruszone :) Więc szkoda sobie psuć nerwów, autor tematu ma wystarczające zalety 2t i jak 4t więc co z decyduję to kupi a my się nie kłóćmy :)


Pozdro!!!!

Autor:  edward [ 29 lip 2013 07:05 ]
Tytuł: 

ArekVaradero, twój tok rozumowanie jest błędny.

Czy trasa 300 km na Varaderi 125 będzie uciążliwa ? Myślę,że nie.

Czy trasa 300 km na chińskim skuterze będzie uciążliwa ? Myślę,że tak. A przecież to też 4T. Nie można wrzucać wszystkiego do jednego 'wora'. ;)

Ja też myślę,że temat wyczerpany.

Jeśli chodzi o 125 ccm,to sam wybrałbym 4T.

Pozderek.

Autor:  Arek_M [ 29 lip 2013 07:11 ]
Tytuł: 

edward, mówimy o 125 mistrzu ;)

Autor:  Marcino [ 29 lip 2013 08:25 ]
Tytuł: 

edward pisze:
Czy trasa 300 km na chińskim skuterze będzie uciążliwa ? Myślę,że tak. A przecież to też 4T. Nie można wrzucać wszystkiego do jednego 'wora'.


Myślę że to zależy od kanapy, zawieszenia i gabarytów tego skutera. Nie trzeba piłować silnika w trasie. Wioskę obok starszy pan Kingway'em zwiedza całe Podkarpacie i idę o zakład że nabił tym skuterkiem więcej niż sam w życiu miałeś okazję przejechać....

edward pisze:
bartycho2038, i dobrze,bo racji nie masz,to nie wygrasz.


Racja podobnie jak i prawda jest jak dupa. Szczególnie w tym przypadku. Każdy ma inne wymagania odnośnie motocykla/motoroweru. Chociażby przytoczony przez Ciebie chiński skuterek. Ma wiele zalet. Emeryt może go kupić już za 4 swoje emerytury, więc cena zakupu jest stosunkowo niska (Yamaha Aerox nowa ~11 000zł, Chiński skuterek najtańszy z marketu 1499zł). Jeśli masz choćby odrobinę rozumu, i najniższą wiedzę mechaniczną, (tą praktyczną oczywiście) wymieniasz pasek, skręcasz wszystko do kupy na nowych śrubach i nakrętkach, wyregulować porządnie napęd i zawory, wrzucić dobre klocki hamulcowe, zalać dobre oleje zarowno do silnika jak i do zawieszenia, wymienić na dzień dobry łożyska, efekt? otrzymujesz za około 1900 zł, tani, zarówno w utrzymaniu jak i eksploatacji pojazd do przemieszczania się z punktu A do punktu B, którym za jedyne 8-9 złotych nawiniesz 100 kilometrów. (spalanie 1.2-1.5 litra na setkę, a myślę że przy umiejętnej jeździe, po płaskim terenie można by zejść jeszcze niżej)
Nie wszyscy wymagają setki w (o zgrozo) 12 sekund, do której trzeba piłować szalonego dwusuwa po najwyższych obrotach, ażeby przypadkiem przy zmianie wiatru nie brakło momentu obrotowego by przeciwstawić się mu. przy czym 100km robisz za niespełna 45zł. (w przypadku "sportowej 50'tki" na sportowym cylindrze o którym wspomniałeś biorąc pod uwagę jazdę jak na małolata przystało)

edward pisze:
Jeśli chodzi o 125 ccm,to sam wybrałbym 4T.


Jakoś tak szybko zmieniasz zdanie. Cały czas mowa jest o 125, które chociażby lepiej zachowuje się na wyjściu z zakrętu, dzięki wyższemu momentowi obrotowemu, który jest dostępny przy znacznie niższych obrotach względem dwusuwa.


A tak "à propos" , ze zdjęciami prototypu nowej TZR, czekasz aż dopiero zostanie przedstawiony? Ponoć takowe posiadasz;)

Już wiem dlaczego tak bronisz tezeterek
Obrazek

Autor:  Szymon_97 [ 29 lip 2013 09:04 ]
Tytuł: 

Marcino, cóż za "piękna" istota przy tej tzr :lol:
Co do prototypu sam bym pewnie oglądnął foto :)

A co do 125 to mogę polecić cbr 125. Może i moto nie wygląda jakoś najlepiej ponieważ jest dość wąskie ale nadrabia to wszystko jazdą małym spalaniem i bezawaryjnością ;)

Autor:  TheCoran [ 29 lip 2013 09:20 ]
Tytuł: 

Krótko mówiąc:

W 4T:
Yamaha Yzf r125,Honda Cbr 125 lub ew.Daelim roadwin 125(Jeśli masz duzo $$ To Aprilia rs4 125)
W 2T
Aprilia RS 125,Honda NSR 125,Yamaha TZR 125,

Podsumowując
4T jeśli:
Chcesz spokojnie pośmigać przy dość niskim spalaniu i mniej "agresywnej" jeździe

2T jeśli:
Nie przeszkadza Ci spalanie 7-8l./100km+olej i lubisz pocisnąć wiekszymi prędkościami :)

Wybór należy do Ciebie

I bez spiny Panowie :D

Autor:  edward [ 29 lip 2013 09:31 ]
Tytuł: 

Marcino, z prototypem mówiłem Ci już 3 razy jak to wygląda,a pewnie on ściemnia,że niby ma,bo już kilka razy z nim rozmawiałem od tego czasu,więc cisza.

Nie,że zmieniam zdanie,ale 125 w 2T nie jest mi potrzebne.

Chińskie skuterki w 125 pewnie też jakieś są. Skoro chinolki są takie super,to czemu kupiłeś bws/boostera ?

Tzr to myślę,że jest to dobry przykład tylko pod względem wyglądu i marki (która dla mnie jest przereklamowana).

A co do zakupu nowego moto to cały czas się zastanawiam,bo niby 125 4T mi spokojnie wystarczy,ale za YZF R 125 trzeba zapłacić około 8 tyś zł,a RS 2007 będę miał po małym ślizgu za 4,5k. Jest zablokowana w pełni,więc myślę,że więcej niż te 5-6 l nie spali.

Autor:  Marcino [ 30 lip 2013 01:02 ]
Tytuł: 

edward pisze:
Marcino, z prototypem mówiłem Ci już 3 razy jak to wygląda,a pewnie on ściemnia,że niby ma,bo już kilka razy z nim rozmawiałem od tego czasu,więc cisza.


Nie tak dawno twierdziłeś, że sam widziałeś ten prototyp i że kolega ma zdjęcia xD

edward pisze:
Skoro chinolki są takie super,to czemu kupiłeś bws/boostera ?

Ze względu na to, iż urzekł mnie jego wygląd (pocieszny sprzęt, do dziś jak na niego patrzę to micha mi się sama uśmiecha, ma w tym swoim pokracznym wyglądzie coś smiesznego) a także prowadzenie (i nie odstraszyło mnie to że w serii leciał 65km/h :lol:), a także ze względu na moją osobę. Jestem kimś kto wybiera to, czego nie znajdzie w okolicy. Przez 5 lat użytkowania drugiego Boostera widziałem jeden raz w tym roku na zlocie w Pustelni i to i tak w uboższej wersji na kółkach 10" bez dodatkowego pługu, spojlera i błotnika. Jestem wybredny i lubię się wyróżniać.

Cytuj:
Jest zablokowana w pełni,więc myślę,że więcej niż te 5-6 l nie spali.

Naiwny... :lol:

Autor:  bartycho2038 [ 30 lip 2013 10:24 ]
Tytuł: 

A moderator śpi :), temat powinien być zamknięty bo już nic nie ma wspólnego z pytaniem autora, a cały temat został wyczerpany i autor wie już chyba wszystko 125 :P

Autor:  edward [ 30 lip 2013 10:59 ]
Tytuł: 

Marcino, ale skoro taki chinol dobry,to mógłbyś sobie zrobić rzeczy typu hamulce itp. jak powiedziałeś i też byś miał wyjątkowy sprzęt,bo bws na pewno takim nie jest.

Temat prototypu wyjaśniłem Ci na PW,a Ty dalej ciśniesz i to trochę śmieszne. Przecież jakby mi je dał to bym Ci dał ? Nie wiem czy byłeś na takim wyjeździe kiedyś,ale tam nie ma za bardzo czasu żeby sb pooglądać.

Z tego co pytałem znajomych na rs 125 to mówili,że wersja odblokowana w średniej jeździe pali 6 litrów,a zablokowana 5 (jazda do 110 i w miarę ekonomicznie). Nie wiem nie miałem to mogę tylko powiedzieć to co słyszałem. Jak kupię to Ci powiem ile pali. ;)

A temat można zamknąć.

Autor:  dodek [ 30 lip 2013 08:39 ]
Tytuł: 

edward, rs akurat przy palowaniu pali 9-10 a nie 6 . :lol:
Przykład z życia a nie z forów internetowch ;)

Autor:  edward [ 30 lip 2013 10:28 ]
Tytuł: 

dodek, no widzisz,a mi chłopaki mówią że niby przy pałowaniu 6,ale też mi się w to nie chciało wierzyć. Zobaczymy jak będzie strasznie dużo paliła to sprzedam i kupię erkę albo Varadero. ;)

Autor:  bartycho2038 [ 30 lip 2013 10:59 ]
Tytuł: 

edward pisze:
dodek, no widzisz,a mi chłopaki mówią że niby przy pałowaniu 6,ale też mi się w to nie chciało wierzyć. Zobaczymy jak będzie strasznie dużo paliła to sprzedam i kupię erkę albo Varadero. ;)


FAJNIE... A tak się spytam co to ma do tematu?

Strona 13 z 16 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/