P2K - Forum Motocyklistów http://www.podkarpackie2oo.pl/ |
|
Hydepark http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=7239 |
Strona 6 z 9 |
Autor: | Krecik [ 08 lut 2013 07:08 ] |
Tytuł: | |
To ma być na czopra kask? Czy inne.. Ja zakupiłem ls2 niedawno szczękowy deczko inny.. I opinie opowiem później |
Autor: | Higga [ 08 lut 2013 09:53 ] |
Tytuł: | |
Ja posiadam kask LS2 szczekowy i musisz wiedziec,ze jest glosno zreszta jak w kazdy, szczekowcu. Ogolnie ja mam tylko unoszony i mechanizm dziala rewelacyjnie a comdo wypinanego to nie wiem. Ogolnie musisz kask dopasowac do swojej glowy, ja bralem szczekowca z 2011 roku model jak i z 2012 i ten wczesniejszy duzo lepiej mi lezal |
Autor: | Dziadzio_Rommel [ 08 lut 2013 10:07 ] |
Tytuł: | |
Higga, nie w kazdym, Cabergi niektóe np są fajne. LS2 Comt2CT to gówno w porównaniu do nich slonce, na Twoim miejscu odpusciłbym sobie taki kask, bo równie dobrze mogłabyś jechać w orzeszku z szybą... |
Autor: | WaWeR [ 08 lut 2013 10:20 ] |
Tytuł: | |
jeździłem w takim kasku jakiś czas i złego słowa nie powiem. Jakość wykonania moim zdaniem jest bardzo dobra. Kwestia jedynie przyzwyczajenia się do wpinania i wypinania szczęki. Co do jakości, to LS2 robi coraz lepsze kaski. Kilka modeli zebrało 4 gwiazdki w testach sharpa http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=119&sharp-model=&sharp-type=All&sharp-rating=1&discontinued=1 Przeniosłem temat Janek |
Autor: | RY$IU_87 [ 08 lut 2013 10:51 ] |
Tytuł: | |
Ja mam taki: http://motoluka.pl/kask-ls2-easy-gloss- ... p-865.html Oprócz tego, że jest ciut głośny i szyba paruje to poza tym jest ok. Zależy na jakie moto potrzebujesz kasku. |
Autor: | norton [ 23 lut 2013 01:03 ] |
Tytuł: | Problem ze skuterem,jedzie coraz wolniej |
Mam problem ze skuterem Aprilia Sonic.Gdy było wszystko okej to wyciągał jakieś 85km/h.Później zaczęło być coś nie tak i v-max z czasem się zmniejszał aż teraz jedzie jakieś 30km/h.Sprzęgło ok,pasek też,rolki sprawdzałem ale nie wyglądają na naruszone.Prosze o pomoc. |
Autor: | Vinci [ 23 lut 2013 01:10 ] |
Tytuł: | |
Wkręca się na obroty? |
Autor: | norton [ 23 lut 2013 01:21 ] |
Tytuł: | |
nie do końca ale filtr powietrza i gaźnik wyczyściłem. |
Autor: | Vinci [ 23 lut 2013 01:22 ] |
Tytuł: | |
Sprawdz króciec ssący, i czy blok nie jest czasem pęknięty. |
Autor: | RoX [ 24 lut 2013 10:23 ] |
Tytuł: | Gaźnik |
Witam,szukam jakiegoś gaźnika do swojej apki gdyż stary jest w opłakanym stanie,doradzilibyście jakiś dobry gaźnik i dyszke do cylindra 80 cm? |
Autor: | patryczek97 [ 24 lut 2013 12:15 ] |
Tytuł: | |
i koniecznie sprawdź kompresje |
Autor: | maczaj [ 24 lut 2013 01:24 ] |
Tytuł: | |
Na 99% kompresja. Może dozownik oleju Ci siadł, oleju nie miał i pykło? Tak czy siak, gar będzie do robocizny ;/ |
Autor: | Rodzer [ 24 lut 2013 01:43 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku -Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał -Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja ) -Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok ) - Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz ) Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika. Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić . [ Dodano: 24 Lut 2013 12:43 ] Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku -Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał -Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja ) -Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok ) - Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz ) Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika. Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić . |
Autor: | kryst97 [ 24 lut 2013 02:02 ] |
Tytuł: | |
jeśli masz stopkę centralną to postaw go na niej i spróbuj czy silnik się "lekko" wkręca na obroty.. jeśli na stopce się wkręca gaźnik do regulacji. Przy okazji wymień świece może to jej wina. W ostateczności kompresja tak jak kolega patryczek97 mówił, jest jeszcze możliwość że gdzieś lewe powietrze łapie- pęknięty króciec, uszczelniacz na wale od strony magneta, bądź wariatora. |
Autor: | Szybki [ 24 lut 2013 03:37 ] |
Tytuł: | |
norton, podmień wariator ( lub sprawdź czy nie ma luzów na tulejce [ nie powinien latać na boki] ) . Jeśli rolki mają ścięcia to do wymiany . Nie stawiał bym na kompresję , bo już wiele razy miałem problem z "muleniem" i nie była to jej wina . |
Strona 6 z 9 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |