P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

Hydepark
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=7239
Strona 6 z 9

Autor:  Krecik [ 08 lut 2013 07:08 ]
Tytuł: 

To ma być na czopra kask? Czy inne..
Ja zakupiłem ls2 niedawno szczękowy deczko inny.. I opinie opowiem później :P

Autor:  Higga [ 08 lut 2013 09:53 ]
Tytuł: 

Ja posiadam kask LS2 szczekowy i musisz wiedziec,ze jest glosno :) zreszta jak w kazdy, szczekowcu. Ogolnie ja mam tylko unoszony i mechanizm dziala rewelacyjnie a comdo wypinanego to nie wiem. Ogolnie musisz kask dopasowac do swojej glowy, ja bralem szczekowca z 2011 roku model jak i z 2012 i ten wczesniejszy duzo lepiej mi lezal ;)

Autor:  Dziadzio_Rommel [ 08 lut 2013 10:07 ]
Tytuł: 

Higga, nie w kazdym, Cabergi niektóe np są fajne. LS2 Comt2CT to gówno w porównaniu do nich :)

slonce, na Twoim miejscu odpusciłbym sobie taki kask, bo równie dobrze mogłabyś jechać w orzeszku z szybą...

Autor:  WaWeR [ 08 lut 2013 10:20 ]
Tytuł: 

jeździłem w takim kasku jakiś czas i złego słowa nie powiem. Jakość wykonania moim zdaniem jest bardzo dobra. Kwestia jedynie przyzwyczajenia się do wpinania i wypinania szczęki. Co do jakości, to LS2 robi coraz lepsze kaski. Kilka modeli zebrało 4 gwiazdki w testach sharpa http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=119&sharp-model=&sharp-type=All&sharp-rating=1&discontinued=1

Przeniosłem temat Janek

Autor:  RY$IU_87 [ 08 lut 2013 10:51 ]
Tytuł: 

Ja mam taki:
http://motoluka.pl/kask-ls2-easy-gloss- ... p-865.html

Oprócz tego, że jest ciut głośny i szyba paruje to poza tym jest ok.

Zależy na jakie moto potrzebujesz kasku.

Autor:  norton [ 23 lut 2013 01:03 ]
Tytuł:  Problem ze skuterem,jedzie coraz wolniej

Mam problem ze skuterem Aprilia Sonic.Gdy było wszystko okej to wyciągał jakieś 85km/h.Później zaczęło być coś nie tak i v-max z czasem się zmniejszał aż teraz jedzie jakieś 30km/h.Sprzęgło ok,pasek też,rolki sprawdzałem ale nie wyglądają na naruszone.Prosze o pomoc.

Autor:  Vinci [ 23 lut 2013 01:10 ]
Tytuł: 

Wkręca się na obroty?

Autor:  norton [ 23 lut 2013 01:21 ]
Tytuł: 

nie do końca ale filtr powietrza i gaźnik wyczyściłem.

Autor:  Vinci [ 23 lut 2013 01:22 ]
Tytuł: 

Sprawdz króciec ssący, i czy blok nie jest czasem pęknięty.

Autor:  RoX [ 24 lut 2013 10:23 ]
Tytuł:  Gaźnik

Witam,szukam jakiegoś gaźnika do swojej apki gdyż stary jest w opłakanym stanie,doradzilibyście jakiś dobry gaźnik i dyszke do cylindra 80 cm?

Autor:  patryczek97 [ 24 lut 2013 12:15 ]
Tytuł: 

i koniecznie sprawdź kompresje

Autor:  maczaj [ 24 lut 2013 01:24 ]
Tytuł: 

Na 99% kompresja. Może dozownik oleju Ci siadł, oleju nie miał i pykło? Tak czy siak, gar będzie do robocizny ;/

Autor:  Rodzer [ 24 lut 2013 01:43 ]
Tytuł: 

Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku

-Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał
-Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja )
-Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok )
- Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz )

Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego ;) W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika.

Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić .

[ Dodano: 24 Lut 2013 12:43 ]
Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku

-Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał
-Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja )
-Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok )
- Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz )

Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego ;) W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika.

Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić .

Autor:  kryst97 [ 24 lut 2013 02:02 ]
Tytuł: 

jeśli masz stopkę centralną to postaw go na niej i spróbuj czy silnik się "lekko" wkręca na obroty.. jeśli na stopce się wkręca gaźnik do regulacji. Przy okazji wymień świece może to jej wina. W ostateczności kompresja tak jak kolega patryczek97 mówił, jest jeszcze możliwość że gdzieś lewe powietrze łapie- pęknięty króciec, uszczelniacz na wale od strony magneta, bądź wariatora.

Autor:  Szybki [ 24 lut 2013 03:37 ]
Tytuł: 

norton, podmień wariator ( lub sprawdź czy nie ma luzów na tulejce [ nie powinien latać na boki] ) . Jeśli rolki mają ścięcia to do wymiany . Nie stawiał bym na kompresję , bo już wiele razy miałem problem z "muleniem" i nie była to jej wina .

Strona 6 z 9 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/