Dzisiaj jest 28 mar 2024 02:11



Nowy tematOdpowiedz Strona 6 z 9   [ Posty: 130 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
Krecik
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013 07:08 
Mistrz winkli
Mistrz winkli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2010 01:35
Posty: 466
Lokalizacja: Jaszczew
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Car: X-max 250
Telefon: 888461380
To ma być na czopra kask? Czy inne..
Ja zakupiłem ls2 niedawno szczękowy deczko inny.. I opinie opowiem później :P


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Higga
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013 09:53 
Rada
Rada
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2011 04:17
Posty: 1569
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 65 times
Been thanked: 114 times
Car: R1
Imię: Szczepan
Ja posiadam kask LS2 szczekowy i musisz wiedziec,ze jest glosno :) zreszta jak w kazdy, szczekowcu. Ogolnie ja mam tylko unoszony i mechanizm dziala rewelacyjnie a comdo wypinanego to nie wiem. Ogolnie musisz kask dopasowac do swojej glowy, ja bralem szczekowca z 2011 roku model jak i z 2012 i ten wczesniejszy duzo lepiej mi lezal ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Dziadzio_Rommel
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013 10:07 
Motocyklowy autorytet
Motocyklowy autorytet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010 11:13
Posty: 3450
Lokalizacja: Bristol
Has thanked: 209 times
Been thanked: 400 times
Car: Vstrom 1000 2016
Telefon: ajfon
Imię: Zygfryd po dziadku
Higga, nie w kazdym, Cabergi niektóe np są fajne. LS2 Comt2CT to gówno w porównaniu do nich :)

slonce, na Twoim miejscu odpusciłbym sobie taki kask, bo równie dobrze mogłabyś jechać w orzeszku z szybą...

_________________
"Nazajutrz okazało się że skończyły się łożyska w tylnim kole. Wyszedł luz. Honda 2011 rok i 36.000km. Nie wierzę." piterm5
"Non homo sed vero mentula magna minax."

500->650->600->1000->625->450->125->1200->250W&1000


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
WaWeR
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013 10:20 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 13 mar 2012 09:41
Posty: 131
Lokalizacja: Sokołów Młp.
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times
Car: BMW R1200GS ADVENTURE
Telefon: 661475309
Imię: Piotr
jeździłem w takim kasku jakiś czas i złego słowa nie powiem. Jakość wykonania moim zdaniem jest bardzo dobra. Kwestia jedynie przyzwyczajenia się do wpinania i wypinania szczęki. Co do jakości, to LS2 robi coraz lepsze kaski. Kilka modeli zebrało 4 gwiazdki w testach sharpa http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=119&sharp-model=&sharp-type=All&sharp-rating=1&discontinued=1

Przeniosłem temat Janek

_________________
"...życie w drodze jest setki razy łatwiejsze niż nasze bytowanie w cywilizacji."

Iza Gamańska

Było:
- Malaguti Madison 180R
- Yamaha TDM 850 4TX
- BMW R850RT
- Honda Varadero 1000 SD01
- Yamaha XT1200Z Super Tenere


Ostatnio zmieniony 08 lut 2013 10:23 przez WaWeR, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
RY$IU_87
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013 10:51 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012 10:17
Posty: 213
Lokalizacja: Rz
Has thanked: 5 times
Been thanked: 9 times
Car: FZ6_S2
Ja mam taki:
http://motoluka.pl/kask-ls2-easy-gloss- ... p-865.html

Oprócz tego, że jest ciut głośny i szyba paruje to poza tym jest ok.

Zależy na jakie moto potrzebujesz kasku.

_________________
SV 650S >>> FZ6_S2


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
norton
Post: 23 lut 2013 01:03 
Początkujący rider
Początkujący rider

Rejestracja: 18 gru 2011 09:41
Posty: 73
Lokalizacja: Krosno ok.
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: Yamaha DT80&Aprilia Sonic
Imię: Piotrek
Mam problem ze skuterem Aprilia Sonic.Gdy było wszystko okej to wyciągał jakieś 85km/h.Później zaczęło być coś nie tak i v-max z czasem się zmniejszał aż teraz jedzie jakieś 30km/h.Sprzęgło ok,pasek też,rolki sprawdzałem ale nie wyglądają na naruszone.Prosze o pomoc.

_________________
Dziś jesteś zwierzyną, a jutro myśliwym.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Vinci
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013 01:10 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2012 09:53
Posty: 66
Lokalizacja: RKR
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: Suzuki GS500F + HC II + klasyki > FZ6
Telefon: 696 796 290
Imię: Vinci
Wkręca się na obroty?

_________________
Szerokości Gość!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
norton
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013 01:21 
Początkujący rider
Początkujący rider

Rejestracja: 18 gru 2011 09:41
Posty: 73
Lokalizacja: Krosno ok.
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: Yamaha DT80&Aprilia Sonic
Imię: Piotrek
nie do końca ale filtr powietrza i gaźnik wyczyściłem.

_________________
Dziś jesteś zwierzyną, a jutro myśliwym.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Vinci
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013 01:22 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2012 09:53
Posty: 66
Lokalizacja: RKR
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: Suzuki GS500F + HC II + klasyki > FZ6
Telefon: 696 796 290
Imię: Vinci
Sprawdz króciec ssący, i czy blok nie jest czasem pęknięty.

_________________
Szerokości Gość!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
RoX
 Tytuł: Gaźnik
Post: 24 lut 2013 10:23 
Witam,szukam jakiegoś gaźnika do swojej apki gdyż stary jest w opłakanym stanie,doradzilibyście jakiś dobry gaźnik i dyszke do cylindra 80 cm?


Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
patryczek97
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013 12:15 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu

Rejestracja: 27 wrz 2012 07:43
Posty: 11
Lokalizacja: PASZCZYNA
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Car: KAWASAKI ZX6R
Telefon: 887838410
Imię: PATRYK
i koniecznie sprawdź kompresje


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
maczaj
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013 01:24 
Mistrz winkli
Mistrz winkli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2012 01:27
Posty: 371
Lokalizacja: Stary Dzików
Has thanked: 77 times
Been thanked: 10 times
Car: MZ ETZ 250
Telefon: 663870259
Imię: Kamil
Na 99% kompresja. Może dozownik oleju Ci siadł, oleju nie miał i pykło? Tak czy siak, gar będzie do robocizny ;/


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Rodzer
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013 01:43 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2012 12:27
Posty: 28
Lokalizacja: Przemyśl
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times
Car: Suzuki Boulevard C50T
Telefon: 795977295
Imię: Rodzer
Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku

-Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał
-Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja )
-Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok )
- Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz )

Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego ;) W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika.

Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić .

[ Dodano: 24 Lut 2013 12:43 ]
Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku

-Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał
-Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja )
-Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok )
- Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz )

Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego ;) W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika.

Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić .

_________________
Moja Rebelka CA 125 http://www.podkarpackie2oo.pl/forum/vie ... 7823#97823


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
kryst97
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013 02:02 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 02 lut 2012 11:01
Posty: 154
Lokalizacja: Dukla
Has thanked: 6 times
Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
jeśli masz stopkę centralną to postaw go na niej i spróbuj czy silnik się "lekko" wkręca na obroty.. jeśli na stopce się wkręca gaźnik do regulacji. Przy okazji wymień świece może to jej wina. W ostateczności kompresja tak jak kolega patryczek97 mówił, jest jeszcze możliwość że gdzieś lewe powietrze łapie- pęknięty króciec, uszczelniacz na wale od strony magneta, bądź wariatora.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Szybki
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013 03:37 
Prawdziwy rider
Prawdziwy rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2010 06:49
Posty: 585
Lokalizacja: RJS
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times
Car: Odrzutowy odkurzacz
norton, podmień wariator ( lub sprawdź czy nie ma luzów na tulejce [ nie powinien latać na boki] ) . Jeśli rolki mają ścięcia to do wymiany . Nie stawiał bym na kompresję , bo już wiele razy miałem problem z "muleniem" i nie była to jej wina .

_________________
Beta ARK

Gość wbijaj ; )
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy tematOdpowiedz Strona 6 z 9   [ Posty: 130 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net