P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

Derbi gpr 50. Problem z rozrusznikiem.
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=8385
Strona 1 z 1

Autor:  giemza241 [ 30 sty 2013 01:51 ]
Tytuł:  Derbi gpr 50. Problem z rozrusznikiem.

Witam:) Mam taki problem z moim gpr, że rozrusznik kręci ładnie i bez problemu ale nie odpali za nic, a na pycha to wystarczy pare metrów pchnąć. Kompresja jest bdb wręcz, nie pamiętam dokładnie ale coś koło 9-10 atmosfer, dopiero po remoncie i dalej to samo. Nie odpali. Chciałem Was spytać co może być tego przyczyną. Podobno to nie jest wina zapłonu ponieważ zapłon jest bardzo dobry tylko na rozrusznik nie robi takiej iskry jaka powinna być, a na pycha podobno robi bardzo ładną iskrę. Co może być tego przyczyną?

Autor:  charlie [ 30 sty 2013 02:55 ]
Tytuł: 

kiedyś miałem identyczny problem w Am6 na rozrusznik nie odpalił a 2 metry na pycha i moto odpalał, okazało się że jeden pierścień był cały(górny), a drugi był pęknięty (tzn kawałka brakowało i nie było zamka), wymieniłem tłok z pierścieniami (szlif cylindra był zbędny), i wszystko wróciło do normy.

Autor:  giemza241 [ 30 sty 2013 03:07 ]
Tytuł: 

Pierścienie były wymieniane. Może coś innego? I mam silnik ktm od crosów, derbi gpr, te nowsze już je mają.

Autor:  patryczek97 [ 30 sty 2013 05:52 ]
Tytuł: 

ja miałem to samo i pomogła wymiana kabla świecy i fajki

Autor:  giemza241 [ 30 sty 2013 10:29 ]
Tytuł: 

spróbuje to ogarnąć, ale poproszę jeszcze jakieś możliwości??

[ Dodano: 31 Sty 2013 06:28 ]
może ktoś jeszcze miał podobny problem?

Autor:  edward [ 01 lut 2013 04:43 ]
Tytuł: 

Próbowałeś nalać paliwa pod świece ? Regulacja gaźnik może jeszcze być. Ssanie włączasz przy takiej pogodzie ? :P

Autor:  Marcino [ 04 lut 2013 05:50 ]
Tytuł: 

Jeśli masz gaźnik z podciśnieniem, odepnij wężyk podciśnienia od gaźnika i zasysaj z niego powietrze, jednocześnie kręcąc rozrusznikiem. Powinno pomóc, zazwyczaj po demontażu gaźnika i silnika trzeba coś takiego zrobić.

Autor:  giemza241 [ 05 lut 2013 02:44 ]
Tytuł: 

nie próbowałem nalać paliwa pod świece, ponieważ mam ciężki dostęp do świecy i samym problemem jest chodź by ją wymienić. spróbuje każdej z metod i dam Wam znać.

Autor:  Przemo88 [ 05 lut 2013 05:14 ]
Tytuł: 

miałem niedawno identyczny problem, rozrusznik kręcił ładnie ale za nic nie odpalił, okazał się przerwany bezpiecznik ten główny 30 a.

Autor:  Motomax [ 09 lut 2013 02:38 ]
Tytuł: 

Przemo88 pisze:
miałem niedawno identyczny problem, rozrusznik kręcił ładnie ale za nic nie odpalił, okazał się przerwany bezpiecznik ten główny 30 a.


hm dziwne,po wyjęciu tego bezpiecznika w całym motocyklu znika prąd z rozrusznikiem włacznie...

opisz szerzej jak to mozliwe..

Autor:  Przemo88 [ 09 lut 2013 11:41 ]
Tytuł: 

Masz rację to jest bardzo dziwne, ale rozrusznik kręcił normalnie wszystko było w porządku tylko silnik nie chciał "załapać", więc patrze a bezpiecznik spalony odrazu wymieniłem i odpalił na strzała.
A co do Marcino tak mam bezpiecznik 30 a.
tutaj pisałem o tym już wcześniej
http://www.podkarpackie2oo.pl/forum/vie ... sc&start=0

Autor:  Marcino [ 09 lut 2013 05:48 ]
Tytuł: 

Przemo88 pisze:
A co do Marcino tak mam bezpiecznik 30 a.


Chodzi mi o to, że podajesz Amperaż jaki ma wytrzymać bezpiecznik w dużym motocyklu, a chłopak dysponuje tutaj zaledwie 50'cioma centymetrami sześciennymi :) U niego jeśli występuje taki bezpiecznik, ma on 10-15A ;) To miałem na celu pisząc poprzedni post :)


Edit.
Możesz mieć podpięty rozrusznik na krótko, z pominięciem bezpeicznika. Ja np. tak mam, pominąłem również światło stopu (w tym przypadku konieczne było naciśnięcie hamulca by odpalić silnik, po ominięciu nie jest to konieczne, a nawet robi się zwarcie po wciśnięciu stopu nie pozwalające zakręcić rozrusznikowi)
Edit2
Oczywiście nie pominąłem regulatora napięcia ;) Zrobiłem tak nieumyślnie i do tej pory nie chciało mi się tego poprawiać.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/