P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

do zamkniecia ;p
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=8607
Strona 1 z 1

Autor:  zumek1234 [ 12 lut 2013 06:33 ]
Tytuł:  do zamkniecia ;p

do kosza all wiem ;p

Autor:  maczaj [ 12 lut 2013 06:57 ]
Tytuł: 

zumek1234, kolega kupił Zippa Nekena już z cylindrem 80ccm i prędkość max to 80km/h, czyli tyle co każdy, jedynie przyśpieszenie i spalanie troszkę wzrosło. I wiadome ciut większa moc=mniej się męczy pod górkę na 4 biegu jak to potrafią 50ccm ;) Wg mnie jest to nie opłacalny wydatek. Lepiej czekać do pewnego wieku i kupić motocykl a nie inwestować w chińczyka w którym śrubki się odkręcają co 100km, a przy v maxie kierownica skacze jak galareta ;p

Autor:  zumek1234 [ 12 lut 2013 07:01 ]
Tytuł: 

hahaha no tak, ja mam zumico i jednego dnia jedzie 70, drugiego 80, a trzeciego licznik zamyka ( 100% orginał ), a szkoda psuć bo pali tylko 2l, a jak mu dam 80 ccm, to moze do 3-5 pójść :D

Autor:  maczaj [ 12 lut 2013 07:08 ]
Tytuł: 

Koledze pali 3.5l około, ale tak jak mówiłem, poza przyśpieszeniem i spalaniem nic więcej nie dodało. Jeździłem wieloma 50tkami kolegów i miałem jakieś tam porównanie.. Do około 3 biegu 80tka lekko zostawi 50tke, potem idą łeb w łeb ;)

Autor:  novak009 [ 12 lut 2013 07:33 ]
Tytuł: 

1.Będziesz miał jakieś 4.5km-5 :D na 72cc ..
2.Spalanie będzie takie samo , chyba ze zmienisz gaźnik na większy np pz20 ..
3.Prędkość się nie zwiększy , musiałbyś zmienić zębatki , no ale przyspieszanie w porównaniu do 50cc będzie zajebiste hah :P
4.Zestaw obojętnie jaki byleby nie od "multicara" z allegro..
5.Opłaca się :P

Autor:  maczaj [ 12 lut 2013 08:17 ]
Tytuł: 

novak009,
1. Będzie około 6.5-7KM
2. Spalanie się zwiększy, widać na pierwszy rzut oka ile biorą 50 a ile 80 ;)
5. Opłaca się wydawać na średniej jakości zestaw 150zł+ wliczać w to wymianę silnika po 5tyś km?
Przecież na wysilonym silniku zaraz zdechnie wał i rozpieprzy pół silnika za 900zł..
Może to i dobre, ale nie nastawiaj się na długą żywotność ;)

Autor:  zumek1234 [ 12 lut 2013 08:47 ]
Tytuł: 

Tez mi się tak wydaje, najelpiej jest bez "tunignu", 100% orginalnośći. a nie bawić się o 15km/h, 5koni :D, liczy się to, że daje radę wyprzedzać rowery :D

Autor:  novak009 [ 12 lut 2013 08:48 ]
Tytuł: 

maczaj250,

7km to ma 110cc :D
Spalanie będzie praktycznie takie samo !
Oj zdziwiłbyś .. 72cc nie jest wcale awaryjne i można dużo km zrobić bez żadnej awarii , co innego 110cc ;)

Autor:  maczaj [ 12 lut 2013 09:04 ]
Tytuł: 

novak009, może i tak, spalanie tak czy tak się zwiększy na pewno, minimalnie, ale się zwiększy. 72ccm to zmiana samego cylindra, więc co tam może się popsuć? Niby nic, ale kumplowi raz już korba siadła, a ma najechane dopiero 2tyś ;)
O 110ccm już nie wspomnę ;D Sama cena (600zł) za cały silnik mówi za siebie, z resztą koledzy będą do swoich routerów i rometów rr50 'pro ścigacz' wkładać właśnie silniki 110 czy tam 125ccm, bo "Będę jechał 140!" Przynajmniej się trochę pośmieje z wytrzymałości tego wynalazku i ile przejedzie taki silnik ;p Na jednym forum przeczytałem kilka opinii o tym silniku i jedna mi utkwiła w pamięci ''Wytrzymałość trochę lepsza niż wytrzymałość papieru." Chyba więcej nie trzeba mówić :)
zumek1234, Nie wiem ile masz lat, ale naprawdę nie pchaj się w zmiany, bo to nie jest motorower na takie jazdy.. Ja jak się tym rozpędziłem (jakimś cudem) do 80km/h to potem w barze nie mogłem utrzymać noża tak mi ręka skakała. Wszystko się trzęsie, skrzypi, chuczy, wyrczy.. Nie wiem jak takie coś może jeździć po drodze i w dodatku sprzedaje się to dzieciom ;/

Autor:  novak009 [ 12 lut 2013 09:21 ]
Tytuł: 

W 72cc zmieniasz jeszcze głowice, większe są zaworki ;)
Co do wytrzymałości 72cc naprawdę nie jest źle , jeśli wszystko dobrze złożysz .. :D Koleś ogarem zrobił 50k bez remontu full seria, silnika nie ruszał :D
Jeśli nie daje się tych motorków do 'mechaników' to chodzą długo bezawaryjnie :P


Obrazek :mrgreen:

Autor:  maczaj [ 12 lut 2013 09:31 ]
Tytuł: 

Kłóciłbym się, że 50k bez remontu, ale może.. Ogary to w ogólne są jakieś dziwne maszyny. Kolega ma trochę nie równo pod sufitem i co on tym ogarem wyprawia to się w pale nie mieści. Pałuje go tak, że moja mz dawno by wyzionęła ducha z silnika ;p Nie wiem, może to jakaś udana konstrukcja, ale i tak nie jestem przekonany do chinoli i w życiu bym tego nie kupił, wolę rower ;D

Autor:  novak009 [ 12 lut 2013 09:36 ]
Tytuł: 

Heh też na początku jak kupiłem moto pojeździłem chwilę i rozebrałem całego do gołej ramy.. wzmocniłem ramę , mocowania silnika .. potem ogarnąłem po swojemu całą elektrykę .. przerobiłem silnik , dobrze poskręcałem i chodzi zajebiście ;)

Masz tutaj temat tego kolesia : http://ogar900.com/viewtopic.php?t=6302&start=0 Przebieg na pewno prawdziwy ;)

Autor:  novak009 [ 13 lut 2013 10:39 ]
Tytuł: 

Jest możliwe osiągnąć 2-2.5l , w seri gaźnik 16mm a więc malutki :P , mi na 110cc i gaźniku 22mm nie weźmie więcej jak 3l ;)

Autor:  PatrykR922 [ 13 lut 2013 04:58 ]
Tytuł: 

Kuzyn ma zumico gr 500 , kupił serie 50ccm, jak dla mnie to był muł , po 900km zmienił cylek na 72 i jest o niebo lepiej , dodam tylko ze o motor dba , wszystko wymieniane systematycznie , jego przebieg na dzien dzisiejszy to 10,000 wie myśle ze nie jest źle

Autor:  gacek:) [ 16 lut 2013 12:01 ]
Tytuł: 

ja bym nic nie ruszal przy tym sasiad ma takie zumivo zaczal zmieniac cylki itd itp to chodzi gorzej niz przed robota;d

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/