P2K - Forum Motocyklistów
http://www.podkarpackie2oo.pl/

przeróbka skutera wtryskowego na gaźnik, Jak to zrobić?
http://www.podkarpackie2oo.pl/viewtopic.php?f=33&t=8673
Strona 1 z 1

Autor:  kostekpk [ 16 lut 2013 10:51 ]
Tytuł:  przeróbka skutera wtryskowego na gaźnik, Jak to zrobić?

witajcie, chce przerobić układ zasilania skutera z wtryskowego na gaźnikowy, z tego co juz wywnioskowałem to bede musial zrobic/zmienic
- linka gazu
- wyciągnąc kółko z kompresora
- gaźnik oczywiscie
- kranik podciśnieniowy.

i co jeszcze? co zrobic z wtryskami, poodpinać je z kabli? czy zostawić jak są?

dajac zapytanie na forum wypada napisać jaki to skuter
marka,model,rocznik
motomax

Autor:  dodek [ 17 lut 2013 02:23 ]
Tytuł: 

jet force? jak sie nie znasz to nie dotykaj bo zepsujesz jeszcze bardziej

Autor:  Marcino [ 17 lut 2013 10:47 ]
Tytuł: 

Cylnder, głowica z gaźnikowca, gaźnik, linki, kranik, membrana, króciec, wywalasz wszystko co zbędne a dotyczy wtrysku tj. Kompresor, wtryskiwacz... Pytanie czy robisz to dla picu czy z powodu uszkodzenia wtrysku? Dopóki jeździ dobrze to nie ma co rusać. Raz na jakiś czas zapuścić płynem do czyszczenia wtrysku i jeździć tylko na najlepszych olejach o niskim dymieniu i niskim odkładaniu nagaru

Autor:  bartMFK [ 17 lut 2013 10:51 ]
Tytuł: 

dlaczego wtrysk na gaźnik zamieniać? przecież to zamiana dobrego na gorsze

Autor:  Marcino [ 17 lut 2013 11:45 ]
Tytuł: 

bartMFK, wyjaśnię Ci. W skuterach 50cc jednostki wtryskowe są powszechnie uważane za awaryjne, trudne i drogie w naprawie. Mi nie wydaje się, żeby tak było :)

Autor:  Kame977 [ 17 lut 2013 12:46 ]
Tytuł: 

Marcino pisze:
bartMFK, wyjaśnię Ci. W skuterach 50cc jednostki wtryskowe są powszechnie uważane za awaryjne, trudne i drogie w naprawie. Mi nie wydaje się, żeby tak było :)

Wszystko zależy od tego, jak dbasz o maszynę ;)
Co prawda, większa ilość posiadaczy skuterów na wtryskach przerabia je na gaźnik, ze względu m.in na awaryjność.
Kostekpk teraz pytanie, czy poradzisz sb z tym wszystkim, bo mimo wszystko trochę zabawy przy robocie z Tym jest :)
Padł Ci wtrysk czy jak?

Autor:  kostekpk [ 17 lut 2013 01:27 ]
Tytuł: 

Tak wtrysk padł

Marcino,
a po co zmieniać Cylinder, głowice z gaźnikowca, membrane i króciec ?
z tego co wiem to głowica z wtryskowca bedzie tylko trzeba odpiąć wtryski, cylider to nie robi róznicy, membrana i króciec są też takie same.


A co zrobic z elektryką? te wtryski i przepustnice poodpinać z kabli i zaizolować kable i tyle? czy łączyc jakieś kable czy coś?



mikkei, tak jet force, przerabiałeś takiego? albo wiesz coś wiecej o takiej przeróbce?

Autor:  Marcino [ 17 lut 2013 11:14 ]
Tytuł: 

kostekpk pisze:
Tak wtrysk padł

Marcino,
a po co zmieniać Cylinder, głowice z gaźnikowca, membrane i króciec ?
z tego co wiem to głowica z wtryskowca bedzie tylko trzeba odpiąć wtryski, cylider to nie robi róznicy, membrana i króciec są też takie same.


A co zrobic z elektryką? te wtryski i przepustnice poodpinać z kabli i zaizolować kable i tyle? czy łączyc jakieś kable czy coś?



mikkei, tak jet force, przerabiałeś takiego? albo wiesz coś wiecej o takiej przeróbce?


Dla zabawy :mrgreen: Brałem pod uwagę silnik p/g a nie puga :) W pugu wystarczy to co wymieniłeś sam.

Autor:  kostekpk [ 17 lut 2013 11:56 ]
Tytuł: 

Marcino,

motomax,

to nie ma znaczenia czy to jet force czy p/g układy zasilania wtryskowego są takie same...

Autor:  Marcino [ 18 lut 2013 11:17 ]
Tytuł: 

kostekpk pisze:
to nie ma znaczenia czy to jet force czy p/g


Ale z tego co pamiętam głowica i cylinder w purejet'cie jest inna niż w gaźnikowym P/G.
Wziąłeś pod uwagę pompki oleju?

Autor:  kostekpk [ 18 lut 2013 01:18 ]
Tytuł: 

cylinder w pure jet-cie jest taki sam jak w zwykłym gaźnikowym p/g, głowica jest inna, ale może ona pozostać przy przerabiania, wystarczy odpiąć wtryski, co do pompki oleju to jest tam elektryczna, ale nie mam pewnośći co do jej sprawnośći, więc będe robił mieszanke.

Wie ktoś jak z przepustnicą? czy ją odłączyć z kabli i wystarczy? czy ją zostawić? czy odłączyć i połączyć jakieś tam kabelki? Bo różne opinie o tym chodza...

Autor:  kostekpk [ 18 lut 2013 07:34 ]
Tytuł: 

po przeróbkach wstępnych skuter odpalił i na tym sie skończyło :p, teraz musze kupic gaźnik ze ssaniem ręcznym i głowice od gaźnikowca i wtedy wznowie prace nad skuterem

Autor:  kristophers [ 07 mar 2013 07:57 ]
Tytuł: 

masz może sprawny kompresor do aprili sr bo u mnnie padł :?:

Autor:  Marcino [ 09 mar 2013 01:11 ]
Tytuł: 

kostekpk pisze:
głowice od gaźnikowca

Po co? :mrgreen:

Autor:  kostekpk [ 09 mar 2013 11:17 ]
Tytuł: 

bo w głowicy od wtryskowca jest wtrysk, czujnik cisnienia paliwa itd. A po co to ma tam byc jak po przeróbce jest to całkowicie zbędne.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/