Witam wszystkich otóż mam taki problem a mianowicie sytuacja w skrócie wygląda tak że romecik wypił sporą część oleju poprzez zużyty pierścień zgarniający olej z gładzi cylindra i teraz rozważam kupno zestawu naprawczego 150 cm pomimo iż tłok nie jest nigdzie opalony (jedynie denko z wiadomych przyczyn) a gładz cylindra idealna. luz pomiędzy tłokiem a cylindrem bez pierścieni wynosi 0,10mm. Zastanawia mnie tylko jedno ... różnica pomiędzy tłokiem 125(oryginalny) a 150. Tłok 125 posiada wycięcia po obu stronach lini sworznia z każdej strony po 2 co daje nam 4
zaś tłok 150 takowych wycięć nie posiadają. Moje pytanie brzmi czy jest sens kupować tłok i cylinder 150 czy wymienić same pierścienie? Tłok nominalny 125 ma wymiar 56,4mm zaś 150 62,0 mm więc jakas różnica jest z tym że obawiam się tłok 150 będzie cięższy gdyż nie ma wycięć jak w przypadku 125 i kupno zestawu 150 wyjdzie mi na jedno. Co o tym myslicie ??
http://allegro.pl/tlok-romet-soft-junak ... 57234.html - oryginalny 125
http://allegro.pl/cylinder-tlok-150ccm- ... 16959.html