Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku
-Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał
-Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja )
-Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok )
- Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz )
Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego
W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika.
Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić .
[ Dodano: 24 Lut 2013 12:43 ]Ciekawe , ja ogólnie bawie się w serwisanta mojego kolegi Kingwaya Swifta 4T , ale proponuje od początku
-Gaźnik ( wykluczasz ) Chodź jeszcze raz dobrze bym go zbadał
-Rolki ( owszem ale do wkręcania silnika na obroty znaczenia takiego nie maja )
-Pasek ( będzie się slizgał problem z uzyskaniem prędkości ale obroty powinny być ok )
- Sprzęgło ( też tu znaczenia mieć nie powinno w tym co opisujesz )
Sprawdź moduł zapłonowy jeszcze , i jednak sprawdził bym cylinder kolego
W 2T to chwila roboty 4 sruby i głowica zdjęta tłok dasz na dół i będizesz w stanie ocenić jak on się ma , tak jak koledzy piszą , czasami dozownik lubi "wysiąść" i zaczyna się zacieranie silnika.
Sprawdź to bo tak na odłegłość to cieżko stwierdzić .