Autor |
Wiadomość |
Virus
|
: 23 kwie 2013 03:10 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 22 kwie 2013 07:28 Posty: 2 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
|
Witam, posiadam "jawkę" 50 ccm i chce ją zrobić żeby była gotowa do jazdy, jendak mam jeden problem, ponieważ nie ma mocy, zapalam ją, chodzi na wolnych obrotach, lecz jak dodaje gazu to gaśnie, wrzucam jedynkę i chce jechać, ale go duśi, zamula, jak wrzuce 2 to jedzie bardzo powoli ( toczy się ), a 3 to odpada, poprostu nie ma mocy a gażnik wyczyśćiłem, jak zmniejszyć spalanie bo piję jak smok ( dużo smrodu, chałasu - mało efektów ) oraz jaki polecacie cylinder ( może jakaś 70 ccm?:D ), może być jakiś "markowy" jak wlg produkują do jawek poza 60 ccm zrobionych z puszek po powie
_________________ "Kto się pizdą urodził, kanarkiem nie zdechnie"
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013 03:13 przez Virus, łącznie zmieniany 2 razy
|
|
Na górę |
|
|
maczaj
|
: 23 kwie 2013 03:20 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 31 lip 2012 01:27 Posty: 371 Lokalizacja: Stary Dzików Has thanked: 77 times Been thanked: 10 times
Car: MZ ETZ 250
Telefon: 663870259
Imię: Kamil
|
Może podreguluj ten gaźnik, wygląda na to, że ją zalewa skoro na luzie dodajesz gazu i gaśnie. Wina pierścieni moim zdaniem raczej odpada, chociaż może..
Z tym cylindrem nie kombinuj. Zostaw serię, bo nie wiadomo jak to wał, łożyska itd zniosą. Nie sztuka wymienić cylinder z większą pojemnością.
|
|
Na górę |
|
|
Virus
|
: 23 kwie 2013 03:29 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 22 kwie 2013 07:28 Posty: 2 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
|
Może coś w gażniku na iglicy czy coś, a jeśli chodzi o cylinder to jest nie orginalny 50 ccm to jedzie 40-50 km/h po dotarciu, ponieważ w orginalne sworzeń wypadł i porysował cylinder ( w tych jawkach tak się zdarza ;/, ale zrobie w nim szlifa ), zamontuje go, po dotarciu odzyska swoją moc jeśli chodzi o prędkość, a wał nie dawno co wymieniałem na nowy, noi trzeba będzie podregulować ten gażnik, tak jak mówisz i zobaczę
_________________ "Kto się pizdą urodził, kanarkiem nie zdechnie"
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013 03:31 przez Virus, łącznie zmieniany 3 razy
|
|
Na górę |
|
|
maczaj
|
: 23 kwie 2013 03:34 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 31 lip 2012 01:27 Posty: 371 Lokalizacja: Stary Dzików Has thanked: 77 times Been thanked: 10 times
Car: MZ ETZ 250
Telefon: 663870259
Imię: Kamil
|
Sworzeń na pewno Ci nie wyleciał, chyba chodzi Ci o zabezpieczenie na sworzeń. Mi w wsce też kilka razy wyskoczył i skończyło się to tak jak u ciebie.
Wyreguluj i daj znać czy coś się poprawiło
|
|
Na górę |
|
|
togawa
|
: 24 kwie 2013 09:24 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 05 mar 2012 08:27 Posty: 13 Lokalizacja: Rzeszów, Sołonka Has thanked: 4 times Been thanked: 2 times
Car: HONDA CBR 1000F
Telefon: 692450994
Imię: PAWE£
|
Mi jak tak przygasał i nie miał mocy to okazało się że świeca była do wymiany!
Też przez przypadek do tego doszedłem :-)
A poza tym ciężko jest przy tym motorku dobrze wyregulować gaźnik, trzeba się namęczyć:-)
Nie ma sensu inwestować w większe cylindry itp. Najlepiej zakładać oryginały, nawet używane, bo z nowymi nie zawsze jest tak jak powinno być z czymś nowym. Może okazać się że stare oryginalne części są dużo lepsze od tych nowo zakupionych !!!
Wiem coś o tym bo sam od podstraw remontowałem Jawe 50.
_________________ Nie jedź szybciej, niż Twój Aniol Stróz potrafi latać :-)
|
|
Na górę |
|
|
50g
|
: 24 kwie 2013 11:28 |
|
Prawdziwy rider |
|
|
Rejestracja: 26 lip 2012 12:10 Posty: 625 Lokalizacja: Jasło/Rzeszów Has thanked: 35 times Been thanked: 37 times
Car: Suzuki Bandit 600 S
Telefon: 889745436
Imię: Filip
|
Te nowe cylindry 60 czy tego typu mają mniejsze kanały niż oryginalny czeski. Lepiej oryginalny szlifować niż kupić chiński cylinder.
|
|
Na górę |
|
|
kmieciuu
|
: 24 kwie 2013 11:37 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 31 sie 2011 03:26 Posty: 31 Lokalizacja: Rzeszów Has thanked: 4 times Been thanked: 7 times
Car: Honda NTV 650
Imię: Krzysiek
|
Sto lat temu miałem ogara z takim silnikiem - jak tak się zachowywał to przerwa na świecy była za duża, sprawdź to sobie
|
|
Na górę |
|
|
kapcon
|
: 26 kwie 2013 10:36 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
|
Rejestracja: 13 cze 2010 10:21 Posty: 220 Lokalizacja: Krosno Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
Car: F3, kawasaki z 750
|
tez kiedys małem zacnego ogarka z silnikiem jawki:) duzo przy nim grzebałem:) tez miałem podobna sytuacje okazało sie ze tłumik był przytkany i ni jak nie jechało w ogóle. wszystko robiłem co było mozliwe. sprawdz sobie w prosty sposob odkrec tłumik i sie przekonasz czy to akurat ta usterka.
z predkoscia max to jak juz wyzej pisano krociec ktory idzie od cylindra do gaznika oryginalnie jest na mały otwór co niepozwala jechac wiecej niz 45km/h trzeba go sobie rozpiłowac i nawet przy dobrych wiatrach 70 poleci:P nie ma tam wielkiej filozofii wiec mysle ze w jeden dzien ogarniesz wszystko;))
co do czesci to staraj sie kupowac oryginalne. nawet gdzies na allegro mozna kupic cały silnik za "grosze"
co do przerwy najlepiej ustawiasie ja za pomoca bibułki z filtra od cygara:) znany i dobry sposób do tego typu pojazdów;P
|
|
Na górę |
|
|