Autor |
Wiadomość |
Jaxi (BS)
|
: 19 sie 2013 12:09 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 05 maja 2010 11:24 Posty: 293 Lokalizacja: Kozłówek Has thanked: 7 times Been thanked: 9 times
Car: Romet Ogar 200
Telefon: 880372032
Imię: Jacek (Bosz)
|
Wiem, to pewnie dziwne że chcę do 80-tki pchać 50-tkę. Ale... Chcę chciał bym kupić sobie suzi 80 i zarejestrować ja na 50... Problem z założenie 50-tki, i problem z przeglądem mam już rozwiązany. Jedynie nie wiem od czego mógł bym tam założyć cylinder 50ccm? Czy spasuje do mniejszej oryginalnej suzi RG 50 czy nie!? I towar muszę kupić też w sklepie (potrzebna faktura)
W necie szukałem i każdy odbiega od tego itd. Doradza kupić inny pojazd... Ale ja nie, ja od podstawówki marzę o Suzi RG 80 i takową muszę sobie kupić, zanim zmienię na inny kiedyś pojazd Tak że nie proponować innych, tylko prosta odpowiedź na moje pytanie.
Myślałem o kupnie od razu 80/50. Ale patrząc po cenach, są 2x większe...
_________________ Kiedyś Wieś Tuning...
Teraz delikatne poprawki fabryki...
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 19 sie 2013 12:37 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Jaxi (BS) pisze: Myślałem o kupnie od razu 80/50. Ale patrząc po cenach, są 2x większe...
Przy cenach jakie mają te sprzęty i tak dużo nie zaoszczędzisz.
Raczej bezboleśnie od niczego nie przypasujesz cylindra i nie obejdzie się bez większych modyfikacji silnika (bezpowrotnie niszcząc go).
A faktura to żaden problem. Znajdź kogoś kto będzie kupował cylinder do czegoś innego i niech poprosi o fakturę.
Ale RG?! Przecież to najbrzydszy sprzęt w swojej klasie
|
|
Na górę |
|
|
Jaxi (BS)
|
: 19 sie 2013 04:46 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 05 maja 2010 11:24 Posty: 293 Lokalizacja: Kozłówek Has thanked: 7 times Been thanked: 9 times
Car: Romet Ogar 200
Telefon: 880372032
Imię: Jacek (Bosz)
|
domban pisze: Ale RG?! Przecież to najbrzydszy sprzęt w swojej klasie
No bo jak byłem w Podstawówce, to tylko RG były i NS1...
Po za tym RG wydaje mi się też bardzo tanie... I w sumie, jak dla mnie nie jest najbrzydsza jeżeli jest w wersji Gamma, czyli pełen zestaw owiewek... No i jest to chyba nie co wyjątkowy pojazd, bo jak dotąd na ulicy widziałem tylko raz Suzi... ^^
Bo tak to tylko przyszłość widzę w jakimś GB Street lub Łosiu.. Jeżeli nie RG...
A i jeszcze jedno nad czym myślałem, to nad sklejką kilku motocykli lub ewentualnie dorabianie własnych części, silnik 125ccm lub 250ccm (raczej nie z WSK czy Jawy tylko coś lepszej generacji od CBR bądź jakiegoś choppera) i zabawa później z rejestracją jako pojazd Sam. Ale to marzenie, spełnię dopiero raczej jak będzie stały dopływ gotówki... Bo słyszałem że zabawa później z rejestracją jako Sam nie jest taka łatwa.
_________________ Kiedyś Wieś Tuning...
Teraz delikatne poprawki fabryki...
Ostatnio zmieniony 19 sie 2013 04:56 przez Jaxi (BS), łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 19 sie 2013 05:33 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Jaxi (BS) pisze: z rejestracją jako pojazd Sam
Po jakiego grzyba takie kombinacje?
A poza tym po co w ogóle się pchasz w takie gówna skoro masz 20 lat i jak człowiek możesz zrobić prawo jazdy?
|
|
Na górę |
|
|
J_A_N_E_K
|
: 19 sie 2013 10:10 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 15 mar 2011 07:33 Posty: 432 Lokalizacja: Brzeżanka Has thanked: 7 times Been thanked: 20 times
Car: Honda CBR
Telefon: 729227599
Imię: Krzysiek
|
Bo tak mu się widocznie podoba
Trzymajcie się tematu albo wygaszajcie
|
|
Na górę |
|
|
Jaxi (BS)
|
: 19 sie 2013 11:54 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 05 maja 2010 11:24 Posty: 293 Lokalizacja: Kozłówek Has thanked: 7 times Been thanked: 9 times
Car: Romet Ogar 200
Telefon: 880372032
Imię: Jacek (Bosz)
|
domban pisze: A poza tym po co w ogóle się pchasz w takie gówna skoro masz 20 lat i jak człowiek możesz zrobić prawo jazdy? Dlatego że czekam do 24lat na prawko kat. A?? A po za tym nie mam kasiory na prawko... domban pisze: Po jakiego grzyba takie kombinacje? J_A_N_E_K pisze: Bo tak mu się widocznie podoba
Coś tak jak by... Po prostu nie lubię rzeczy, które może mieć każdy!
Dla mnie mieć NSR, to tak jak iść na wesele garniturze. Każdy jest taki sam, tyle że jeden lepiej wyprasowany i dobrze uprany, a inny nie.
I ja wolę zamiast iść w garniturze, to iść w spodenkach i bluzie. Czyli wyróżniać się z tłumu... ^^
I to samo tyczy się motocykla/motoroweru a i może kiedyś puszki...
Co do tematu... To skoro nie da się założyć 50ccm, to będę liczył że uda mi się po handlować pojazdami tak, aby zarobić na 80/50... ^^
(temat do zamknięcia)
_________________ Kiedyś Wieś Tuning...
Teraz delikatne poprawki fabryki...
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 20 sie 2013 08:47 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Raczej nie chodziło mi o sens robienia motocykla, tylko rejestrowania go na SAM.
Kompletnie bez sensu. Masz papiery od tego od czego jest rama i na tym się kończy.
A co do tematu to trzeba by zobaczyć, bo może silnik od 50 ma takie same/podobne mocowania i by spasował (w całości).
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
|
|
Na górę |
|
|
Jaxi (BS)
|
: 20 sie 2013 11:07 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 05 maja 2010 11:24 Posty: 293 Lokalizacja: Kozłówek Has thanked: 7 times Been thanked: 9 times
Car: Romet Ogar 200
Telefon: 880372032
Imię: Jacek (Bosz)
|
Nie wiem czy to tak można było by jeździć całkiem customowym pojazdem chodź by z silnikiem 125cmm zarejestrowanym np. na 50ccm. Czy chodź by Motocyklem z papierami od MZ a silnikiem 250ccm od choppera?!
Bo w takim razie, bo i tak będę swojego ogara za simka SR4-3 wymieniał. I będę go wymieniał że daję mu swojego ogara bez papierów i on simka bez papierów. I ja mam już drugą ramę z przebitymi numerami pod te same papiery (miałem zmieniać ramę przy malowaniu bo moja jest nie co krzywa) i z niego może zrobił bym sobie customa...
I hym, co do silnika 50-tki to da się go założyć, tylko... Gdzie kupić taki silnik aby mieć na niego fakturę?? Bo wiesz chyba, że chodzi o to żeby mechanik który by mi to zmieniał i podbijał papiery że zmieniony na 50ccm, oraz zdławiony, był kryty...
_________________ Kiedyś Wieś Tuning...
Teraz delikatne poprawki fabryki...
|
|
Na górę |
|
|
Jam
|
: 20 sie 2013 09:56 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02 Posty: 14 Lokalizacja: okolice RZE Has thanked: 3 times Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
|
prawdopodobnie pasuje p&p od RG 50, ale jest trochę kosztów z zmianą pojemności w dowodzie, wiem bo sam kiedyś chciałem robić w RG 125 z 22 kW na 15 w przypadku mocy potrzebne były dokumenty za usługę zdławienia i wykres z hamowni, kilka telefonów, wypełnienia kilku dokumentów i czekać na dowód rej z zmienioną mocą. Lepiej kupić już 80/50 lub polować na ramę tak zarejestrowaną, wydatek 400-600 zł
Ostatnio zmieniony 20 sie 2013 09:59 przez Jam, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Jaxi (BS)
|
: 21 sie 2013 11:23 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 05 maja 2010 11:24 Posty: 293 Lokalizacja: Kozłówek Has thanked: 7 times Been thanked: 9 times
Car: Romet Ogar 200
Telefon: 880372032
Imię: Jacek (Bosz)
|
Ale robiąc to nie co po znajomości uniknę dodatkowych kosztów jak np. hamownia itd. Zapłacę tylko za zmianę cylindra/silnika (ok. 50zł jest za zmianę cylindra, a silnik pewnie ok. 100zł), później na stacji diagnostycznej po znajomości pominąć robienie testu na hamowni i sprawdzanie pojemności. Jedynie zmiana w dowodzie nie wiem ile kosztuje, ale pewnie tyle co samo wyrobienie (110zł jak ja ostatnim razem przerejestrowywałem na nowe tablice) + jakaś kwota za zmianę danych.
I chyba faktycznie nie ma jednak co się z tym bawić, bo tak co raz szerzej zaczynam pytać, przeglądać Tablicę jak i Allegro... I dochodzę do wniosku że faktycznie nie ma sensu tak kombinować. Tylko kupić 80/50 albo 125/50.
_________________ Kiedyś Wieś Tuning...
Teraz delikatne poprawki fabryki...
|
|
Na górę |
|
|
Higga
|
: 21 sie 2013 11:27 |
|
Rada |
|
|
Rejestracja: 11 paź 2011 04:17 Posty: 1569 Lokalizacja: Rzeszów Has thanked: 65 times Been thanked: 114 times
Car: R1
Imię: Szczepan
|
a nie lepiej jest calkiem nie kombinowac i zrobic prawo jazdy ?
|
|
Na górę |
|
|
Plastik
|
: 21 sie 2013 01:54 |
|
Łykacz kilometrów |
|
Rejestracja: 16 gru 2011 05:12 Posty: 106 Lokalizacja: Rzeszów Has thanked: 0 time Been thanked: 3 times
Car: Stru¶ pêdziwiatr
Telefon: 733030301
Imię: Miszczuuu
|
Jaxi (BS), kiedys taka sprzedalem dobrych pare lat temu znajomego bratu i teraz to mogo w garazu zawadza zapytam czy nie chca sprzedac 80 zarej na 50 oczywiscie
_________________ Motocykle to nie wszystko... .. .
Ale bez nich wszystko jest niczym... .. .
Jeszcze będzie czas by odpoczywać;)
http://www.youtube.com/watch?v=wXGJUg_QEAA
|
|
Na górę |
|
|
Jaxi (BS)
|
: 21 sie 2013 02:46 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 05 maja 2010 11:24 Posty: 293 Lokalizacja: Kozłówek Has thanked: 7 times Been thanked: 9 times
Car: Romet Ogar 200
Telefon: 880372032
Imię: Jacek (Bosz)
|
Higga pisze: a nie lepiej jest calkiem nie kombinowac i zrobic prawo jazdy ?
Nie... Bo po co mam robić A2 i za chwilę wydawać kolejną kasę na A?? To nie ma moim zdaniem sensu...
Plastik, możesz zapytać... Mnie w sumie się nie śpieszy bo jutro albo po jutrze dopiero wymieniam Ogara na Simsona SR4-3. Sprzedam go (zanim sprzedam może minąć miesiąc albo i więcej) i dopiero będę szukał i chciał kupić RG. Ewentualnie jak nie znajdę w tym czasie RG, to od znajomego kupię Chopperka 50-tkę do jazdy i jednocześnie na handel.
Ewentualnie zastanawiam się nad szukaniem papierów do tego Simsona i jazdy nim. A dokładniej papierów i tabliczki znamionowej. Bo simson jeszcze z oryginalnym lakierem i w bardzo dobrym stanie. Czyli fajna kultowa maszynka jaką mało kto ma, czyli coś dla mnie. ^^
_________________ Kiedyś Wieś Tuning...
Teraz delikatne poprawki fabryki...
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 21 sie 2013 02:58 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Jaxi (BS) pisze: Nie... Bo po co mam robić A2 i za chwilę wydawać kolejną kasę na A?? To nie ma moim zdaniem sensu...
Ma sens i to dość duży.
Jak zrobisz A2 to A będziesz mógł mieć za 2 lata (a nie 4), i co ważniejsze za pół ceny (na kursie teorii nie ma wcale, a jazd połowę, egzamin tylko praktyczny).
Ostatnio zmieniony 21 sie 2013 02:59 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Jaxi (BS)
|
: 23 sie 2013 11:35 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 05 maja 2010 11:24 Posty: 293 Lokalizacja: Kozłówek Has thanked: 7 times Been thanked: 9 times
Car: Romet Ogar 200
Telefon: 880372032
Imię: Jacek (Bosz)
|
No też w sumie niby racja... Ale to już poczekam, bo i tak w sumie kasiory nie mam żeby prawko zrobić. I muszę się w końcu za jakąś robotą rozejrzeć, bo Ogarem 200 wiecznie jeździć nie będę... ^^ (chodź 200-tką to dopiero 4-5lat jeżdżę)
Co do RG i reszty planów du*a.. Byłem wczoraj gadać z kolesiem i sprawa wyszła tak, że jego ojciec bierze sima, a zostawia jemu, czy jego matce skuter. (rodzice chłopaka się rozwiedli itd) W sumie mógł by się z ojcem dogadać żeby mu sima zostawił, ale dzieciak woli odkurzacz od biegowca... Tym bardziej że ten odkurzacz to jakiś rozsypany Piaggio Vespa...
_________________ Kiedyś Wieś Tuning...
Teraz delikatne poprawki fabryki...
|
|
Na górę |
|
|