Autor |
Wiadomość |
Luk94
|
: 16 wrz 2013 09:50 |
|
Łykacz kilometrów |
|
|
Rejestracja: 27 lip 2010 06:48 Posty: 103 Lokalizacja: Wysoka Strzyżowska/Krosno Has thanked: 17 times Been thanked: 2 times
Car: Simson s51,Jawa 350
Imię: £ukasz
|
Może być lekko przytkany układ wydechowy. Możesz to sprawdzić na pewno nie zaszkodzi.
|
|
Na górę |
|
|
Marcino
|
: 16 wrz 2013 10:02 |
|
Motocyklowy guru |
|
|
Rejestracja: 30 gru 2010 06:11 Posty: 1092 Lokalizacja: Ściśle tajna Has thanked: 199 times Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
|
|
Na górę |
|
|
50g
|
: 16 wrz 2013 10:35 |
|
Prawdziwy rider |
|
|
Rejestracja: 26 lip 2012 12:10 Posty: 625 Lokalizacja: Jasło/Rzeszów Has thanked: 35 times Been thanked: 37 times
Car: Suzuki Bandit 600 S
Telefon: 889745436
Imię: Filip
|
W Varadero zapchać wydech się może chyba tylko jak ktoś ziemniaka wciśnie do rury
Co z filtrem powietrza ?
Jest też możliwość, że silnik już zmęczony i więcej nie pojedzie.
A jeszcze można próbować oszukać elektrykę. Czyli zrobić na próbę tak by moduł myślał że jest cały czas na luzie. Wtedy już będzie pewność, że nic nie odcina.
|
|
Na górę |
|
|
shaggy
|
: 16 wrz 2013 10:52 |
|
Łykacz kilometrów |
|
Rejestracja: 07 mar 2012 03:33 Posty: 109 Lokalizacja: Brzozów Has thanked: 10 times Been thanked: 3 times
Car: sprzedany :(
Imię: Rafa³
|
Raczej z elektryką jest w porządku.
Filtr też odpada, ja miałem nie wymieniany od nowości i jakiejś różnicy nie było gdy został wyczyszczony.
Sprawdź kompresje i jak będzie w normach to pozostaje szukanie czegoś w silniku. I oby to była jakaś pierdoła a nie coś poważnego
_________________ "A polski hip-hop wszedł i wyszedł..."
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2013 10:53 przez shaggy, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Marcino
|
: 17 wrz 2013 12:39 |
|
Motocyklowy guru |
|
|
Rejestracja: 30 gru 2010 06:11 Posty: 1092 Lokalizacja: Ściśle tajna Has thanked: 199 times Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
|
|
Na górę |
|
|
kryst97
|
: 17 wrz 2013 04:48 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 02 lut 2012 11:01 Posty: 154 Lokalizacja: Dukla Has thanked: 6 times Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
|
Z kompresją jest tak że choć by była słaba (a nie jest) to z górki by jechał.. a on nie jedzie.
|
|
Na górę |
|
|
Jam
|
: 17 wrz 2013 05:44 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02 Posty: 14 Lokalizacja: okolice RZE Has thanked: 3 times Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
|
A może podrzucisz moto na regulację gaźników, skoro nie wiesz co i jak? Jeszcze sprawdź czy dysze nie są zamienione miejscami lub iglice, różniły się ( więcej info w serwisówce, chyba na przednim była większa dysza). Ew. jeśli nie sprawdziłeś jeszcze modułu, to można się gdzieś spotkać w okolicach rze i podmienić je na chwilę.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013 05:45 przez Jam, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
kryst97
|
: 17 wrz 2013 09:10 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 02 lut 2012 11:01 Posty: 154 Lokalizacja: Dukla Has thanked: 6 times Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
|
Tak się okazuje że moduł zamieniałem z Shaggym i jest to samo.. jutro gaźniki rozbiore, a wakuometry już lecą w paczce do mnie także w czwartek zdam relacje, oby pozytywne bo chciał bym na Dębowiec jechać w miarę uczciwym tempem
|
|
Na górę |
|
|
Jam
|
: 17 wrz 2013 10:04 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02 Posty: 14 Lokalizacja: okolice RZE Has thanked: 3 times Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
|
rozebrać gaźniki to nic specjalnego, jeszcze trzeba wiedzieć jak je wyregulować , a wakuometr mogłeś zrobić w domu "U" - mechanicy mnie zbesztają, ale ja u siebie tak robiłem i po podpięciu do gaźników zsynchronizowanych tą metodą do serwisowych wakuometrów ustawienie wymagało tylko drobnej korekty.
Trochę to wszystko to zabawa, a więc zrób:
- regulacja luzu zaworowego
- rozłożenie całego zespołu gaźników na części pierwsze, przyglądnąć się wszystkiemu(w szczególności membranom, kolejność dysz i iglic) sprawdzić kompletność (u mnie brak oringu na śrubie mieszanki PP na przednim cylindrze powoduje falowanie 200-300 obr/min a oring tylko w zestawie za 90 zł ) złożyć wg. kolejności z instrukcji serwisowej tego modelu
- stan jak i umiejscowienie króćców ssących
- stan ??(systemu regulującego zanieczyszczenie spalin ) 1-27 w serwisówce, często jest tam bardzo dużo nagaru - zwłaszcza jak moto już lubi wciągnąć co kilka tyś oleju.
- stan wszystkich rurek, przewodów zwłaszcza podciśnień (choć tutaj dużo ich nie ma)
- przeprowadzić synchronizację, regulację mieszanki paliwowo-powietrznej jak i poziom paliwa w komorach pływakowych (13.7mm od korpusu gaźnika )
Tak w skrócie, nazwać można to jedną z zwykłych czynności niedługo po zakupie motocykla kiedy nie znana jest jego historia serwisowa Bez wykonania tego co wcześniej nie ma o czym rozmawiać, bo może wystarczyć zwykła regulacja.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013 10:16 przez Jam, łącznie zmieniany 4 razy
|
|
Na górę |
|
|
kryst97
|
: 19 wrz 2013 09:57 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 02 lut 2012 11:01 Posty: 154 Lokalizacja: Dukla Has thanked: 6 times Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
|
No więc tak rozebrałem gaźniki z przodu (cylinder od strony chłodnicy) dysza 88 a z tyłu 86.. Gdzie powinno być według Motomaxa przód 82 a tył 86. Jak myślicie co zrobić ?
|
|
Na górę |
|
|
50g
|
: 20 wrz 2013 12:48 |
|
Prawdziwy rider |
|
|
Rejestracja: 26 lip 2012 12:10 Posty: 625 Lokalizacja: Jasło/Rzeszów Has thanked: 35 times Been thanked: 37 times
Car: Suzuki Bandit 600 S
Telefon: 889745436
Imię: Filip
|
Sprawdzałem w serwisówce i Autodata to :
Front=82
R=88
Więc tak ma być.
|
|
Na górę |
|
|
kryst97
|
: 20 wrz 2013 04:45 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 02 lut 2012 11:01 Posty: 154 Lokalizacja: Dukla Has thanked: 6 times Been thanked: 5 times
Car: Transalp 600
|
No spoko, tylko przód według Ciebie to jest ten cylinder od chłodnicy czy ten od tyłu ? Sory za pytanie ale różnie to można rozumieć
|
|
Na górę |
|
|
Jam
|
: 20 wrz 2013 05:20 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02 Posty: 14 Lokalizacja: okolice RZE Has thanked: 3 times Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
|
a gdzie jest przód w motocyklu?
|
|
Na górę |
|
|
Arek_M
|
: 20 wrz 2013 06:17 |
|
Prawdziwy rider |
|
Rejestracja: 17 lut 2013 04:19 Posty: 500 Lokalizacja: Czermin/Mielec Has thanked: 9 times Been thanked: 1 time
Car: oooo
Imię: Arek
|
Jam, to skoro jesteś taki do przodu to może powiesz mi dlaczego w Virago 535 mianem pierwszego cylindra jest określany ten od strony kierowcy a nie od strony przedniego zawieszenia skoro tam jest przód??
kryst97, z tego co gdzieś kiedyś znalazłem to 1 to ten od strony lag a 2 to ten od kierowcy.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2013 06:25 przez Arek_M, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Jam
|
: 20 wrz 2013 08:42 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02 Posty: 14 Lokalizacja: okolice RZE Has thanked: 3 times Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
|
ArekVaradero, cylinder przedni to cylinder przedni, a tylny to tylny bo się znajduje z tyłu motocykla. W temacie nie toczy się dyskusja nad kolejnością zapłonu na cylindrach.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2013 08:43 przez Jam, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|