Autor |
Wiadomość |
Dzojek
|
: 29 paź 2013 05:11 |
|
Prawdziwy rider |
|
|
Rejestracja: 03 sty 2013 04:26 Posty: 519 Lokalizacja: Korzeniów/Dębica Has thanked: 9 times Been thanked: 9 times
Car: Firestorm
Telefon: 695948908
Imię: Mateusz
|
Prędkość, prędkość, przyśpieszenie cały czas temat tylko o tym, A chłopaczek w młodym wieku więc raczej dla niego lepsze będzie mniejsze spalanie, zalać pełny bak i pojeździć chwile a nie kilka kilometrów poszaleć i postawić moto w garażu na tydzień bo funduszy na "tlen" brakło.
DybekLwG pisze: Dzięki za podpowiedź, raczej wybiorę coś z 4t, bo z kasą na paliwo może być ciężko
No właśnie.
_________________ Suzuki GS500E -> Yamaha FZR600R 4jh -> VTR1000F
https://www.facebook.com/DzojekMotovlog/?fref=nf
|
|
Na górę |
|
|
Cililing
|
: 06 lis 2013 07:46 |
|
Siedział na motocyklu |
|
|
Rejestracja: 05 lis 2013 08:40 Posty: 1 Lokalizacja: Rzeszów Has thanked: 3 times Been thanked: 0 time
Car: CBF 600 ABS
Imię: Przemek
|
Jak dla mnie najlepszym wyborem byloby Varadero 125. Dobry motor jak na A1. Za 2 lata wymienisz na cos mocniejszego
|
|
Na górę |
|
|
Arek_M
|
: 07 lis 2013 05:35 |
|
Prawdziwy rider |
|
Rejestracja: 17 lut 2013 04:19 Posty: 500 Lokalizacja: Czermin/Mielec Has thanked: 9 times Been thanked: 1 time
Car: oooo
Imię: Arek
|
DybekLwG, musisz się zastanowić co jest dla Ciebie ważniejsze, osiągi czy niskie spalanie i duża żywotność. Jeśli Wybierzesz to drugie śmiało mogę polecić Honde Varadero 125. Demonem prędkości nie jest ale mało pali (do 100km/h w 3,5l powinieneś się zmieścić) i jest wygodna
_________________ Sprzedam rękawice Held, kurtkę i inne http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/
|
|
Na górę |
|
|
Maciekk
|
: 08 lis 2013 09:43 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 28 kwie 2012 05:42 Posty: 289 Lokalizacja: Czermin Has thanked: 0 time Been thanked: 2 times
Car: TDM 900, wsk 125
Telefon: 663197051
|
Pamiętaj że T2 to śmierdziele i licz się z tym że jak pojedziesz do dziewczyny czy gdzieś to będziesz śmierdział przepalonym olejem.
_________________ Pal sprzęgło, nie duszę...
|
|
Na górę |
|
|
Luker
|
: 09 lis 2013 10:56 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
|
Rejestracja: 17 cze 2012 10:35 Posty: 202 Lokalizacja: Rzeszów Has thanked: 2 times Been thanked: 2 times
Car: RR
Imię: Łukasz
|
Maciekk pisze: Pamiętaj że T2 to śmierdziele i licz się z tym że jak pojedziesz do dziewczyny czy gdzieś to będziesz śmierdział przepalonym olejem.
Kolego co ty ćpasz ?? W mojej NSR (2T) nic podobnego nie ma. Chyba ktoś ci nagadał bzdur.
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 09 lis 2013 01:01 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Luker, popatrz jaki ma motocykl i wszystko jasne
Dozownik oleju i dobry olej (wątpię że do WSK leje syntetycznego Mobila) eliminuje ten problem.
Jak przejedzie taki motocykl to w powietrzu chwilkę zaleci olejem, ale tylko jak silnik ma duże obciążenie (a wtedy wszystkie spaliny i tak zostają z tyłu). Przez 3 lata jeżdżenia dwusuwem nigdy na mnie nie było nic czuć
Ostatnio zmieniony 09 lis 2013 01:05 przez domban, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Jam
|
: 09 lis 2013 02:09 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 26 wrz 2012 09:02 Posty: 14 Lokalizacja: okolice RZE Has thanked: 3 times Been thanked: 1 time
Car: Varadero 125
Imię: Max
|
Bardzo różnie z tym zapachem dwusuwów, w RG 80 zawsze z tym miałem problem pomimo dokładnej regulacji i używania półsyntetycznego Mobila.
|
|
Na górę |
|
|
KOSTYLAD
|
: 09 lis 2013 02:14 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 13 sie 2012 10:26 Posty: 280 Has thanked: 1 time Been thanked: 12 times
Imię: Daniel
|
Zgadzam się z dombanem Faktycznie jak za mną ktoś jechał, to jęczał na "ten zapach", ale na mnie nigdy go nie było
|
|
Na górę |
|
|
Dzojek
|
: 09 lis 2013 04:35 |
|
Prawdziwy rider |
|
|
Rejestracja: 03 sty 2013 04:26 Posty: 519 Lokalizacja: Korzeniów/Dębica Has thanked: 9 times Been thanked: 9 times
Car: Firestorm
Telefon: 695948908
Imię: Mateusz
|
Eh pamiętam jak byłem dzieckiem zapach spalin WSK Toż to piękny zapach
_________________ Suzuki GS500E -> Yamaha FZR600R 4jh -> VTR1000F
https://www.facebook.com/DzojekMotovlog/?fref=nf
|
|
Na górę |
|
|
Maciekk
|
: 09 lis 2013 05:40 |
|
Mistrz winkli |
|
|
Rejestracja: 28 kwie 2012 05:42 Posty: 289 Lokalizacja: Czermin Has thanked: 0 time Been thanked: 2 times
Car: TDM 900, wsk 125
Telefon: 663197051
|
Wiem że to piaskownica, ale tak nie płaczcie o te dwusuwy. A na 2T jeździłem na truskawkowym ipone żeby właśnie mniej śmierdzieć (chociaż i tak ten zapach oleju zmieszanego z zapachem truskawki zostawał) i nie była to wsk, tak że nie spinać się tak chłopaki.
_________________ Pal sprzęgło, nie duszę...
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 09 lis 2013 06:08 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
Ale nikt się nie spina
Po prostu nigdy nie miałem problemu z zapachem oleju i tyle. Może miałeś nieszczelny wydech, albo coś, nie wiem. U mnie było dobrze
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
|
|
Na górę |
|
|
Wodzu6661
|
: 14 sty 2014 10:16 |
|
Początkujący rider |
|
|
Rejestracja: 11 mar 2012 01:35 Posty: 49 Lokalizacja: Leżajsk Has thanked: 0 time Been thanked: 2 times
Car: Honda VFR800 FI
|
To jest całkiem ciekawy temat. Spieracie się CBR czy NSR, moim typem była by Honda CBF. W zasadzie jeździłem nią tylko na kursie, ale miło wspominam ten egzemplarz. CBF-ka jest moim zdaniem wygodniejsza od wyżej wymienionych, na pewno od C-bry. Oprócz wygody do łykania kilometrów zachęca też jej spalanie oraz dostępność i ilość dedykowanych akcesoriów turystycznych.
|
|
Na górę |
|
|
Rumun
|
: 23 sty 2014 11:38 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 19 sty 2014 01:03 Posty: 6 Lokalizacja: Hyżne Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
Car: Yamaha Tzr
Telefon: 537545962
Imię: Krystian
|
Ja osobiście bym Ci polecił Honde NSR, fakt faktem spalanie na poziomie 5-6l, kolega kupił taką Honde i nie żałuje , nie piłuje jej do 13 tyś obrotów , tylko jeździ dosyć spokojnie to spalanie nie wychodzi mu poza 5l/100km. Wybór należy do Ciebie , NSR napewno wygląda ładniej od Cbr, moim zdaniem Cbr wygląda jak duży rower, za to NSR wygląda jak rasowy ścigacz i jest czym wyprzedzić
LWG!
Ostatnio zmieniony 23 sty 2014 11:39 przez Rumun, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Rumun
|
: 23 sty 2014 12:33 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 19 sty 2014 01:03 Posty: 6 Lokalizacja: Hyżne Has thanked: 0 time Been thanked: 0 time
Car: Yamaha Tzr
Telefon: 537545962
Imię: Krystian
|
Napewno lepiej wyglądający od twojej Aprili
|
|
Na górę |
|
|
Snicker
|
: 23 sty 2014 03:53 |
|
Wymiatacz asfaltów |
|
Rejestracja: 02 sty 2014 07:50 Posty: 140 Lokalizacja: Warmia-Mazury Has thanked: 13 times Been thanked: 5 times
Car: Romet K-125
Imię: Micha³
|
Rumun, mi się bardziej podoba RS'ka edwarda, a co do tematu ja bym wziął cebre ze względu na niskie spalanie a i tak osiągi ma bardzo dobre jak na 4T, coś za coś
_________________ Patrz w lusterka, MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!
|
|
Na górę |
|
|