Dzisiaj jest 28 mar 2024 06:08



Nowy tematOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
daniel_145
 Tytuł:
Post: 17 paź 2014 04:23 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41
Posty: 116
Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D.
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
Fido, może masz rację, będzie wolna chwila to jeszcze raz sprawdzę. Dzięki za rade :)

wygaszam na wygaszone. Higga

_________________
Pozdrawiam wszystkich :D i widzimy się na trasie ;) LwG


Ostatnio zmieniony 17 paź 2014 09:08 przez daniel_145, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
naveintre
 Tytuł:
Post: 03 lis 2014 10:26 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2013 07:53
Posty: 35
Lokalizacja: Stalowa Wola
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Car: Kawasaki KLE 500 MZ ETZ 150
Imię: Micha³
Skoro tyle jeździsz to może pomyśl nad innym moto niż nsr/cbr. Może coś ala enduro/turystyk 125cc? Dużo wygodniejsze od tych pseudo ścigaczy.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
domban
 Tytuł:
Post: 04 lis 2014 06:40 
Motocyklista z powołania
Motocyklista z powołania
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19
Posty: 961
Lokalizacja: Łańcut
Has thanked: 6 times
Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
naveintre, to zależy od wzrostu.
Ja zrobiłem jakieś 13 tysięcy na NSR i nigdy nie narzekałem na wygodę.

Skoro 125 to są pseudo ścigacze, to tak samo jak i pseudo turystyki.

_________________
"Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
daniel_145
 Tytuł:
Post: 04 lis 2014 06:47 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41
Posty: 116
Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D.
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
Ja tam nie narzekam na wygodę NSR ;)

_________________
Pozdrawiam wszystkich :D i widzimy się na trasie ;) LwG


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
naveintre
 Tytuł:
Post: 04 lis 2014 07:14 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2013 07:53
Posty: 35
Lokalizacja: Stalowa Wola
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Car: Kawasaki KLE 500 MZ ETZ 150
Imię: Micha³
domban pisze:
naveintre, to zależy od wzrostu.
Ja zrobiłem jakieś 13 tysięcy na NSR i nigdy nie narzekałem na wygodę.

Skoro 125 to są pseudo ścigacze, to tak samo jak i pseudo turystyki.

Dlatego też napisałem
Cytuj:
Może coś ala enduro/turystyk 125cc?


Uwierz mi ,że takie Varadero 125 czy TDR 125 (jeśli już porównujemy 4t i 2t) jest duuużo wygodniejsza na trasie od takiej NSR ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
daniel_145
 Tytuł:
Post: 04 lis 2014 07:24 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41
Posty: 116
Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D.
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
Nigdy nie jeździłam takimi sprzętami więc wierze na słowo :D ale wiem że na NSR też można nabić dużo km nie narzekając na wygodę :)

_________________
Pozdrawiam wszystkich :D i widzimy się na trasie ;) LwG


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
naveintre
 Tytuł:
Post: 04 lis 2014 08:54 
Siedział na motocyklu
Siedział na motocyklu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2013 07:53
Posty: 35
Lokalizacja: Stalowa Wola
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Car: Kawasaki KLE 500 MZ ETZ 150
Imię: Micha³
Dla jednego "sporo" kilometrów to wypad 100km w jedna stronę , a dla drugiego zrobienie 1000 to weekendowy wypad więc to zależy od użytkownika :) Ja od siebie dodać mogę ,ze zrobienie sporo ponad 600km w ciągu 2 dni przy czym w 1 dzień ok 400km na TDR 125 nie powoduje jakiś traumatycznych przeżyć. :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
daniel_145
 Tytuł:
Post: 04 lis 2014 09:48 
Łykacz kilometrów
Łykacz kilometrów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014 09:41
Posty: 116
Lokalizacja: Czarna G./Ustrzyki D.
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times
Car: Honda NSR -> CBR F3 -> 636 03r.
Telefon: 724854233
Imię: Daniel
Kilka razy zrobiłem trasę ponad 300 km i przyznam że po pierwszym takim wypadzie trochę kark mnie bolał ale za każdym kolejnym razem przyjeżdżałem do domu i jedyny bul jaki miałem to brak kasy :roll:
400 km w jeden dzień tylko raz udało mi się zrobić 8-) chciałem to powtórzyć ale plan niestety nie wypalił :/

_________________
Pozdrawiam wszystkich :D i widzimy się na trasie ;) LwG


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Lumiox00
Post: 07 sty 2015 10:55 
Początkujący rider
Początkujący rider

Rejestracja: 16 gru 2014 05:19
Posty: 47
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0 time
Car: TGB
Telefon: 501967814
Imię: Adrian
Ja jednak wybrałbym NSR. To jednak 2t i ma swoją moc i przyspieszenie. Fakt paliwa trochę ubywa w zbiorniku ale coś za coś. CBR z kolei mega oszczędna ale za to można objechać ją "tjunerską" 50 ccm, jej osiągi są niezadowalające jak na klasę 125ccm, ale to przecież 4t. Nie słuchaj opinii innych, że NSR się ciągle psuje- to równo prawda. Fakt, jak po remoncie 'góry' dobrze nie dotrze tylko pizduje, żeby objechać kolegów to tak jest. Reasumując: wybierz NSR :D Pozdrawiam ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
sasek94
Post: 08 sty 2015 02:13 
Mistrz winkli
Mistrz winkli

Rejestracja: 01 maja 2014 09:57
Posty: 335
Lokalizacja: Ok gorlic
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
W sumie rozważ cagive planet 125. Przywiozłem ostatnio.Zawias fajny. Leciutka.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
KacpeRS
Post: 10 sty 2015 08:11 
Początkujący rider
Początkujący rider
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2012 08:24
Posty: 52
Lokalizacja: Rz-ów
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times
Car: KAWASAKI NINJA
Telefon: 790373391
Imię: Kacper
Pare lat temu również stałem przed takim wyborem, tylko zastanawiałem się czy kupić RS 125 czy jakieś 4t. Wybór padł na RS, szczerze mówiąc troche żałuje teraz z uwagi na to że to był 2t i utrzymanie jego jest o wiele droższe niż myślałem, niż np. CBR 125. Zastanowiłbym się na Twoim miejscu czy będziesz w stanie 2t utrzymać, czy nie lepiej "przemęczyć się" jakąś 125 w 4t te 2 lata i po zdaniu kategorii A2, znaleźć coś większego. Gdy kupowałem RS 125, to kierowałem się w 100% jej osiągami i to był błąd, na chwile obecną wolałbym wtedy kupić jakieś 4t i nauczyć się nią dobrze jeździć i zaoszczędzić trochę kasy na ekspoloatacji motocykla :)
Podsumowując:
Jak masz sporo kasy na utrzymanie to bierz NSR, jeśli nie to kupuj CBR, lub np Varadero 125- fajny sprzęcik. Nie kieruj się ich osiągami, chyba, że aż tak zależy Ci by szła te 180km/h, przy których i tak nie jeździ się zbyt przyjemnie tymi Motocyklami :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Snicker
Post: 10 sty 2015 09:14 
Wymiatacz asfaltów
Wymiatacz asfaltów

Rejestracja: 02 sty 2014 07:50
Posty: 140
Lokalizacja: Warmia-Mazury
Has thanked: 13 times
Been thanked: 5 times
Car: Romet K-125
Imię: Micha³
Może też coś napiszę, a więc...
Jak już wyżej forumowicze Ci napisali, że jednak nie oszukując się utrzymanie 2T jest droższe od 4T. 4T 125 to zazwyczaj wytrzymały, pancerny motocykl, który jest przystosowany dla ludzi, którzy chcą się żwawo poruszać po drogach. CBR ma bardzo fajny silniczek ale sama konstrukcja motocykla jest na minus. Jednak jest ona przystosowana chyba najbardziej na A1 dla osób "młodszych/mniejszych/lżejszych". W 4T też remonty są rzeczą praktycznie nie możliwą przy niezajeżdżonych sprzętach, z kolei w 2T remont to część eksploatacji, która oczywiście nie jest jakoś masakrycznie częsta, bo w takiej NSR przy odpowiedniej eksploatacji można ją wykluczyć na bardzo, bardzo długo. Trudno jest doradzić w takiej kwestii, bo to tylko i wyłącznie zależy od poszukiwacza - budżet na utrzymanie (chyba najważniejsze) i gabaryty - takie jak prędkość czy przyśpieszenie. Osobiście jednak wybrałbym 4T, ponieważ nie miałbym kasy w razie co (?). :)

_________________
Patrz w lusterka, MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
sasek94
Post: 13 sty 2015 12:52 
Mistrz winkli
Mistrz winkli

Rejestracja: 01 maja 2014 09:57
Posty: 335
Lokalizacja: Ok gorlic
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Co do pancerności 4t, to wszystko co w 125cc ma ponad 4 lata może mieć już z 40K km. nalatane. Dla małej 125, przy ostrzejszym traktowaniu jest to nie tak mało. Remont 4t jest o wiele droższy i bardziej skomplikowany. Uważajcie na Cbf125, bo było kilka przypadków w Polsce, ale także i w Niemczech problemów z silnikami. Produkcja w Chinach w tym modelu jest dość konkretnie widoczna.( przebiegi ok 10-13k km.)
2t:
-tańszy remont
-serwis można wykonywać samemu
-dt/nsr/tzr są bardzo bezawaryjne jak na 2t.
-duże spalanie 5l

4t:
-ekonomia
-bardziej skomplikowany serwis
-cena zakupu(znośne 4t w "sportowym" motocyklu kosztuje 4k +)
-skomplikowany remont
- marniejsze osiągi
-spalanie: Hyo Gt125 4l, Varadero 4l , dr 125 3,2l , Ybr 125 3l.
Spalania i uwagi z mojego doświadczenia, nie wyczytane w necie.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
chucknoris
Post: 13 sty 2015 09:10 
Rada
Rada
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sty 2011 11:39
Posty: 1444
Lokalizacja: z nienacka
Has thanked: 0 time
Been thanked: 131 times
Car: Kawasaki zx9
nie widzę sensu remontowania tego typu silników 4t. Jeżeli zadbasz o zawory, olej i będzie optymalnie ustawiona mieszanka to silnikowi nie ma prawa się nic stać

_________________
Ekipa zapierdalaczy 299 +


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Marcino
Post: 13 sty 2015 09:20 
Motocyklowy guru
Motocyklowy guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010 06:11
Posty: 1092
Lokalizacja: Ściśle tajna
Has thanked: 199 times
Been thanked: 54 times
Car: B6N, Ducati 848, Ducati Monster 600, R6RJ10
Telefon: iPhone13PRO
Imię: Kiran
sasek94 pisze:
Remont 4t jest o wiele droższy i bardziej skomplikowany. Uważajcie na Cbf125, bo było kilka przypadków w Polsce, ale także i w Niemczech problemów z silnikami.


R1 to potwór.
Każda Hąda jest nudna.
W R6 i FZ6 wypadają biegi (szczególnie dwójka)
Gixxery łapią szimy
W kawasaki pęka rama i już!
Ducati to drogie je.
KTM jest awaryjny



:ruf: :ruf: :ruf:

_________________
MOTOBANDA.PL
>>>"Every pretty girl looks the best when she's naked"<<<

Skoda InterAuto Kraków- chcesz kupić Auto? :P Info PW


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy tematOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 34 ]
Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net