|
Autor |
Wiadomość |
Compan
|
: 11 mar 2018 08:19 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 11 mar 2018 06:52 Posty: 14 Has thanked: 2 times Been thanked: 1 time
Car: RS 125
|
Cześć, Odświeżę temat prze wiosną Czy jest coś ciekawszego od wiadreka i hajsunga gt w tej kwocie do kupienia? Wiaderko bardzo mi się podoba, z racji że nie będę robił w najbliższym czasie kat A , to zastanawiam się nad jakim moto Miałem Junaka RS 125 bardzo fajnie się na nim jeździło jakość ok- żona go teraz ma Zastanawiam się, czy kupić coś praktycznie nowego chińskiego itp czy jakiegoś sprawdzonego japońca ? Proszę o konkretne za i przeciw- ale tym którzy choć raz siedzieli na tych moto, opowieści że np Junak RS 125 jest bee wsadzam w między bajki- połowę tych opinii pisali ludzie którzy nie mieli z nim do czynienia. Pozdrawiam!
|
|
Na górę |
|
|
hałabała
|
: 12 mar 2018 01:45 |
|
Łykacz kilometrów |
|
|
Rejestracja: 24 lis 2016 06:15 Posty: 105 Has thanked: 0 time Been thanked: 3 times
Car: hyosung gt
|
Witam. Ja latałem dwa sezony na Hyosung-u GT125. Złego słowa nie powiem choć miał już nalatane. Duży, solidnie wykonany, bez awarii, fajnie wygląda na dużo więcej niż 125,wygodny, leciał 120km/h. Trochę trudno o części-trzeba kombinować trochę od suzuki SV trochę ze szrotu. Brakowało mi też centralnej stopki. Ogólnie polecam, choć nie mam porównania do wiadra.
|
|
Na górę |
|
|
sasek94
|
: 12 mar 2018 02:40 |
|
Mistrz winkli |
|
Rejestracja: 01 maja 2014 09:57 Posty: 335 Lokalizacja: Ok gorlic Has thanked: 1 time Been thanked: 2 times
|
Centralna stopka pasuje z GS500. Gt spoko, chociaż słyszałem opinie, że im młodsze tym gorzej wykonane. Części do Hyo to chyba mam najwięcej na południu, tak więc raczej bez większych problemów. Z upierdliwych rzeczy przy GT 125: -Airboxy, często modyfikowane, bo ciężko zamontować z oryginalnymi mocowaniami, -gaźniki- wymagają konkretnego serwisu, nie uda się na półśrodkach, -krócce, często pękają, do dostania za małą kase nowe, -silnik mulasty do 8k rpm, później w miare ciągnie, -regulatory napięcia padają, ale to standard, chyba że jest już poprawiony(większy)
Co do starszych modeli, czasem padają napinacze rozrządu, tylne tarcze szybko uciekają. Miałem Gt z przebiegami od 1000km do 40 tyś km. Bez większej różnicy w pracy. Czasem szczególnie w motocyklach długo nieużywanych padały napinacze, i korodowały tłoczki zacisków. Rama stal, wytrzymała.
|
|
Na górę |
|
|
domban
|
: 12 mar 2018 06:17 |
|
Motocyklista z powołania |
|
|
Rejestracja: 11 wrz 2011 08:19 Posty: 961 Lokalizacja: Łańcut Has thanked: 6 times Been thanked: 53 times
Car: Bandit 400
Imię: Damian
|
W tej kwocie możesz kupić co tylko Ci się spodoba w salonie, nawet kilka sztuk i postawić do kompletu garaż. 8000 tyś, fajna kaska. Tylko poprawny zapis to 8 milionów.
_________________ "Domban, Podziwiam Cię za tą anielską cierpliwość, spokój i opanowanie. Powinieneś dostać jakąś nagrodę, bierzesz coś na uspokojenie, czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia?"
|
|
Na górę |
|
|
Tyberiusz
|
: 12 mar 2018 08:02 |
|
Początkujący rider |
|
Rejestracja: 02 sty 2017 11:54 Posty: 44 Has thanked: 22 times Been thanked: 5 times
Imię: Tyberiusz
|
Z konkretów to różnica wagi. Jak masz możliwość to najlepiej się przymierzyć i pojeździć jak to Tobie pasuje. Varadero teraz poszybowały cenowo w górę, wiec finansowo modele w dobry stanie będą swoje kosztowały(nowsza wersja ma już wtrysk). Junak ważył 127kg? miał 10KM? a tutaj: Varadero 125 gotowy do drogi 187 11kW (15KM) przy 11000 obr/min. chłodzenie cieczą fabryczne mocowanie pod kufer owiewki szybka dostęp do części i dodatków
Hyosung GT 125 Moc maksymalna: 14,5 KM (10,92 kW) przy 10 500 obr./min Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem:167 kg tutaj zdaje się jest chłodnica oleju wygląd nakeda
Przymiarka oraz jazda powinna coś rozjaśnić. Pozostałe rzeczy jak to jest w kwestii eksploatacji to może jeszcze sami użytkownicy napiszą. Co do wyglądu to już kwestia indywidualna, obie maszyny wyglądają na większe pojemności, mają dobry dźwięk na tle pozostałej konkurencji w tej klasie.
|
|
Na górę |
|
|
Compan
|
: 12 mar 2018 08:10 |
|
Siedział na motocyklu |
|
Rejestracja: 11 mar 2018 06:52 Posty: 14 Has thanked: 2 times Been thanked: 1 time
Car: RS 125
|
Oba modele mi się podobają ciężko strzelić jak z trwałością? Wiaderko pewnie jakościowo lepsza? ale tak jak piszesz najlepiej będzie się przymierzyć
|
|
Na górę |
|
|
Tyberiusz
|
: 12 mar 2018 09:17 |
|
Początkujący rider |
|
Rejestracja: 02 sty 2017 11:54 Posty: 44 Has thanked: 22 times Been thanked: 5 times
Imię: Tyberiusz
|
Compan pisze: Oba modele mi się podobają ciężko strzelić jak z trwałością? Wiaderko pewnie jakościowo lepsza? ale tak jak piszesz najlepiej będzie się przymierzyć Ciężko powiedzieć "co lepsze" bo mówimy o używanych sprzętach, a to wiadomo podlega regułom takich zakupów jeden może być dojechany drugi dobrze eksploatowany itp. itd. zadbany kosmetycznie, ale trafiony technicznie tutaj co oferuje rynek (tak jak napisałeś nowy ale taki a używany a taki). Przymierzyć/przetoczyć, ale i przejechać masa/moc w odniesieniu do Twojej postury/wagi/siły itp. to rzeczy bardzo indywidualne, bo są maszyny gdzie ta tzw. masa "znika" po ruszeniu ja wiem, że może ktoś powie bo nadrabia moto "pojemnością"/mocą/momentem obrotowym i tak to prawda, ale chodzi mi tutaj o aspekt, że masa jest tak rozłożona że łatwo nad nią panować a motocykl z zewnątrz i na papierze wygląda na na ciężki i nieporęczny, ale są też rzeczy których nie oszukasz i ta masa po prostu będzie bardzo uciążliwa, a w tej klasie ma znaczenie każdy koń i każde kilo.
|
|
Na górę |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|